פרק 28

831 60 168
                                    

פרק 28:)
פרק ארוך מאוד!! בבקשה תצביעו ותגיבו!
תהנו ❤️

-

הסמסטר מתחיל בקצת פורח עבור הבחורים.

שוב, זאין הוא הנושא שיחה בבית הספר לאחר שהוכרז שהוא ראשון בכיתתו, ואחריו ליאם. "מוח, יופי וכסף? מזה עשויים חלומות!" לואי שמע בחורה אחת אומרת לפני כמה ימים. אחריה הגיע זרם של הסכמות מצחקקות וגל קצר של מטרד בחילות בתוכו.

כי באמת? וואו.

זמן קצר לאחר שהודפס בעלון בית הספר שעיצב ליאם עצמו, עליו הוא מצהיר את זה בגאווה בכל הזדמנות שהוא יכול - לואי היה אפילו חווה את ההלם המביך עד כדי כך שהוא עמד פנים אל פנים עם המנהל עצמו לאחר שזאין שלח הודעה ללואי לפגוש אותו לארוחת צהריים. שם, בין קיסוס מת ואבן עתיקה, היה אדם, גבוה ומפחיד עם שיער פחם ועור קינמון חלק.

וכך, שולח לואי 'האם זו בדיחה מזוינת, למה אתה עושה לי את זה?' עם עיניו לזאין - שרק חייך בחזרה בשלווה, ממלמל משפטים שקטים עם אביו - לואי ניגש אל הזוג.

"לואי טומלינסון?" יאסר מאליק (אביו של זאין מאליק והמנהל) שאל, בחיוך עוצמתי. ולעזאזל, זה היה מאיים כי רק צעד אחד שגוי והאיש הזה יכול היה לגרש את לואי. אולי נאסר מהיבשת. הוא לא יודע גבולות של עשירים.

"לואי טומלינסון" אישר לואי, לוחץ את ידו של האיש ומרגיש את עצמותיו נדחסות מכוח האחיזה העצום.

"שמעתי עליך דברים מצוינים מהבן שלי". הוא שחרר את ידו של לואי, בהה בו בעיניים שחורות וחדות. "אתה באחד מהלימודים החוץ כאן? העיתון? המועצה? אני לא זוכר ששמעתי את שמך."

ובכן, חרא.

"אה, לא," אמר לואי, מחליק את ידיו בכיסיו. "אני קצת מתבונן ובודק." שקר. "אבל חשבתי לבדוק את מועדון הדרמה בשנה הבאה". הוא משך בכתפיו. "הזדמנויות מחכות, וכל זה."

יאסר מאליק הנהן, בוהה בו בעיניים גדולות ולא ממצמצות. "אכן. ובכן, אני מפציר בך להשתתף. אנו גאים להציג את התלמידים המבריקים ביותר שלנו - זה משקף אותנו כמכלול. יש סיבה לכך שיש לנו את המוניטין שלנו, מר טומלינסון."

וזו בהחלט הייתה מחמאה וזאין בהחלט קורן בגאווה לצדו ולכן לואי מרוצה, "כמובן, אדוני, תודה", לואי אומר לפני שזאין לקח אותו לאכול פסטה ויין.

ומאז, כל הדיבור היה 'זאין מאליק', 'זאין מאליק', ׳זאין מאליק.'

וכמובן, זה לא עוזר שאמו פשוט חתומה לככב בעוד סרט של "שר הטבעות" (מאיפה הם ממשיכים להגיע??) שמביא תשומת לב נוספת לכל מה שהוא ׳זאין מאליק׳ והשושלת המרשימה שלו. מטמון של מממני אמון בריאים מבחינה היגיינית, הצמאים ל'תהילה', מתקבצים סביבו במסיבות בגלל זה, פולטים הזמנות עליזות לבתי האביב שלהם ולנשפים שלהם ול"זה והזה" שלהם. הם צועקים לו ברכות כשהוא עובר בחצר או במסדרונות, הם מצלמים את התמונה שלו בכל פעם שהוא לא מסתכל, הם יביטו בו בעיניים פעורות.

Young and beautiful-מתורגםWhere stories live. Discover now