တစ်ဖက်သတ်အချစ် (13)

3.2K 100 0
                                    

Part13

"ဟဲ့အရိပ်စာမေပွဲကြီး ဖြေပြီးရင်မေမြို့လည်မှာလိုက်မှာလား"

"သော်သော်လိုက်မှာလား"

"လိုက်မှာတဲ့"

"သော်သော်လိုက်ရင်အရိပ်လည်းလိုက်မယ်လေအတန်းထဲကဘယ်သူတွေလိုက်အုံးမှာလည်း"

"ရှေ့တန်းကသွန်းဆက်တို့အုပ်စုရယ်ဖြူစင်ရယ်နင်တို့နှစ်ယောက်ရယ်ယောက်ကျားလေး၉ယောက်ရယ်ဒါဘဲ"

"အော်အေးအေးအရိပ်လိုက်ခဲ့မယ်လေသော်သော်ပါမယ်ဆို အရိပ်ကိုအိမ်ကထည့်မှာပါ"

"သားတို့သမီးတို့၁၀တန်းစားမေပွဲကြီးဖြေဖို့၁လဘဲလိုတော့တယ်နော်"

"ဟုတ်ကဲ့ဆရာမ"

"သော်သော်ရေစာမေးပွဲကြီးနီးလာပြီနော်အရိပ်ကြောက်လိုက်တာ အတန်းထဲမှာလည်းကျောင်လာတဲ့လူနည်းလာပြီနော်သူတို့စာမေးပွဲနီးတော့ကျူးရှင်ဘဲသွားကြတော့တာကျောင်းမလာကြတော့ဘူနော်"

"ဟုတ်တယ်အရိပ်ရယ်ကျောင်းလာတဲ့လူတွေကနည်းလာပြီငါ့အိမ်ကတောင်မှကျူရှင်ဘဲသွားခိုင်းနေတာကျောင်းကိုမသွားနဲ့တော့တဲ့ အရိပ်နင့်ကိုနင့်အကိုကဂိုက်ခေါ်ပေးထားတယ်ဆို"

"ဟုတ်တယ်ဂိုက်နဲ့ သင်တာ၁လရှိတော့မယ် ဂိုက်ဆရာကလည်းငါ့အကိုနဲ့အသိလေပိုဆိုးတာပေါ့ ငါကိုစာကြည့်လုပ်ခိုင်းတော့တာဘဲ ဒါမေမဲ့ ငါကိုအကိုဘုန်းမြတ်ကအောင်ရင် ငါ့ကိုကြိုက်တာဝယ်ပေးမယ်တဲ့ ငါသွားချင်တဲ့နေရာလိုက်ပို့ပေးမယ်တဲ့ ငါ့အကိုကတော့ကျောင်းမသွားတော့တဲ့ဘုန်းမြတ်ကိုမနက်ပိုင်းနဲ့ညနေပိုင်းသင်ခိုင်းမယ်ညပိုင်းစာကြည့်တဲ့အဲလိုလုပ်မလို့တဲ့အရိပ်ကတော့ကျောင်းလာချင်သေးတယ်"

"နင်သိပြီပြီလား အရိပ်သွန်းဆက်နဲ့ထွန်းနဲ့ကပြတ်သွားပြီတဲ့ဟိုတစ်ပတ်က‌ေလ"

"အရိပ်မသိဘူး သွန်းဆက်နဲ့ထွန်းကလိုက်ပါတယ်"

"အဲဒါတွေပြောမနေနဲ့ တော့ ဒီကအရိပ်နင်ဘာလို့‌ေကျာင်းလာချင်တာလဲနင့်အကိုပြောသလို့လုပ်လေ"

"ငါထွန်းကိုတွေ့ချင်သေးတယ်ဟ ငါ့အဒေါ်ကရန်ကုန်သွားနေကြတာဆိုတော့သူတို့ရပ်ကွပ်ထဲမသွားရဘူးလေအဲဆိုငါထွန်းကိုမတွေ့ရဘူးကျောင်းလာတော့သူတွေ့ရတာပေါ့သူကိုငါကအဝေးကကြည့်ရရင်ရပြီလေ"

တစ်ဖက်သတ်အချစ်Donde viven las historias. Descúbrelo ahora