တစ်ဖက်သတ်အချစ်(6)

3.2K 91 0
                                    

Part6

"ငယ်မလေးရေ အငယ်ကောင်လာခေါ်နေပြီ နော်အိမ်ပေါ်ကနေဆင်းလာတော့လေ"

"ဟုတ်လာပြီ မေမေချိုရေ"

"ငယ်ကောင်ရယ် လာခေါ်နေသေးတယ် မနက်ကျမင်းအမတွေကျောင်းလိုက်ပို့လိမ့်မယ်လေ အိမ်မှာအိပ်ပါစေလေသားရဲ့"

"မရဘူး မေမေချိုသူကိုသားက စည်းကမ်းထုတ်ထားတာ၁၀တန်းဆိုတော့ကျောင်းပိတ်ရက်၂ရက်ဘဲ အိပ်ခိုင်းတာစာလုပ်‌ေအာင်လို့‌‌နွေရာသီကျအိပ်ပါလိမ့် မေချိုရယ်"

"အေး မင်းညီမလည်း မင်းကိုကြောက်ပြီးစာလုပ်တာ မဟုတ်ရင်လုပ်တာမဟုတ်ဘူး"

"ကိုကြီးပြန်မယ်ပြီးပြီ မေမေချိုအရိပ်နောက်ပတ်ကျောင်းပိတ်ရက်လာခဲ့မယ်နော်"

"ငယ်မလေးနင် ကြီးကြီးကျယ်ကျယ်နင်နဲ့ငါ့တို့အိမ်နဲ့ကသုံးလမ်းဘဲကွာတာကိုနင်လာချင်လည်းရနေတာဘဲကိုနင်မလာချင်လို့ပေါ့"

"မဟုတ်ပါဘူး အဲဒါအမတို့မောင်နဲ့အ‌မေကြောင့်လေအရိပ်ကနေ့တိုင်ချင်တာပေါ့"

"ငယ်ကောင်ဟုတ်လား"

"ဟုတ်တယ် မမလေးနဲ့မကြီး‌ အရိပ်ကြောင်းသိရဲ့သားနဲ့အမတို့ညီမကအချိန်ပြည့်စက်ဘီးနဲ့မမလေးနဲ့မမကြီးဆီဆိုသွားလိုက်ပြန်လိုက်လုပ်နေလို့လေ အဲဒါနဲ့ကျောင်းပိတ်ရက်သွားရင် အိပ်လည်းအိပ်ခိုင်းမယ်လို့ပြောထားတာ မဟုတ်ရင်စာကျက်မှာမဟုတ်ဘူး"

"အဲဒါလည်းဟုတ်တယ် သူကိုယ်ငါတို့လည်းမနိင်ဘူး နင့်ညီမကနင့်ဘဲကြောက်တာမဟုတ်ရင်၁၀တန်းကသူပုံစံနဲ့အောင်မှာမဟုတ်ဘူး"

"ဟွန့်အရိပ်‌‌ဆို အကောင်းကိုမပြောဘူး ကိုကြီးရောအမေရော မမလေးနဲ့မမကြီရောအတူတူဘဲပြန်တော့မယ် နောက်အပတ်မှလာတော့မယ်နော်"

"အေးအေးရော့ မုန့်ဖိုး၅၀၀၀ယူသွား"

"အဲဒါကြောင့်ချစ်နေရတာအမတွေကို"

"ဟွန့် ဒါနဲ့ဘဲလုပ်စားနေ"

"သွားပြီ"

"အရိပ်နင့်မျက်နှာကြီးက ကျောင်းလာရင်အဲလောက် မပြုံးပါဘူးအခုဟာကပြုံးတာတင်ကိုမဟုတ်ဘူး လေတစ်ခြမ်းဖျတ်တော့မယ်"

တစ်ဖက်သတ်အချစ်Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang