တစ်ဖက်သတ်အချစ် (12)

2.9K 91 1
                                    

Part12

"‌အရိပ်နင်ကလေ သားထူးကို မခေါ်ခဲ့ပါနဲ့ ဆိုတာခေါ်ဖြစ်အောင် ခေါ်လာသေးတယ် အခုခေါက်ဆွဲကို နင်ဘယ်လိုစားမလဲ သားထူးကို သူအမေနဲ့မထားခဲ့ဘူးနင်ခေါ်လာတာနင်ဘဲထိန်း"

"အေးပါ မသော်ရဲ့ ထိန်းမှာပါ ဟဲ့သော်သော် သားထူးက ပေါင်မုန့်စားရတယ် မှတ်လား၁နှစ်ဆိုတော့စားရမှာပါ"

"အိမ်မှာတော့ ငါ့အဒေါ်သူကို‌ေပါင်မုန့်လေးတွေကိုရေနဲ့တို့ပြီး ကျွေးတာဘဲ"

"အဲဆို အရိပ်သားထူးကို ခေါ်ပြီး ဟိုနားကမုန့်ဆိုင်က‌ ‌ေပါင်မုန့်သွားဝယ်လိုက် အုံးမယ်မသော်ခေါက်ဆွဲဝယ်ထားနှင့်နော်"

"အေးအေး အရိပ်‌ဘေးနားကပ်သွားနော် ‌ေဘာလုံးမှန်အုံးမယ်"

"အေးပါ "

"ဟဲ့ကောင် ဟိုမှာ ကလေးလေးကိုချီထားတာအရိပ်ဖြူမှတ်လား"

"ဟုတ်မယ် ထင်တယ်"

"ဟဲ့အရိပ်ဖြူရေ"

"ဟိုအကောင်တွေ ဘာလို့ငါနာမည်အော်နေတာလဲ"

"နင်တို့သုံးကောင်ဘဲလား ဟိုအကောင်စိုင်းသူရရော"

"ဟိုမှာလာနေပြီ နင့်နောက်မှာ"

အရိပ်ကြည့်လိုက်တော့ စိုင်းသူရဘေးမှာ ထွန်းကစကားတွေပြောနေတာ အရိပ်ထွန်းကို ဘောလုံးအကျီလေးနဲ့မမြင်ဘူး‌ေတာ့ အခုထွန်းပုံစံက ဘောလုံးသမားလေးလို့ ထင်ရတယ်အရိပ်ထွန်းပုံစံကိုကြည့်ပြီးရင်ခုန်လိုက်တာ။

"ဟိတ် အရိပ်မ"

"အမလေး! လန့်လိုက်တာ သားထူးလန့်သွားပြီလား မသိဘူးစိုင်းသူရရဲ့ နင်ဘာလို့အော်တာလည်း"

"ငါအော်ခေါ်နေတာ ကြာပြီ နင်က ဘာတွေငေးနေမှန်း မသိဘူး ကလေးတောင် ငါခေါ်တာကြားပြီရီပြနေသေးတယ် ဝက်မရဲ့ ကလေးလေးကချစ်စရာလေးဘယ်သူကလေးလဲ"

"အော် အဲဒါ သော်သော် အန်တီ အန်တီဝေဝေရဲ့သားလေ"

"ညီလေးလာ အကိုဆီ"

"ဟဲ့ နင်ချွေးတွေနဲ့ နံစော်နေတာဘဲ သားထူးကိုချီချင်နေသေးတယ် ရွံစရာကြီး"

"ဟဲ့ အရိပ်ငါက‌ နင်ပေါင်မုန့်ဝယ်တာကြာလို့လိုက်လာတာ နင်ကဒီမှာရန်ဖြစ်နေတာကို အော်ဝန မျိုးကြီး ထွန်း နဲ့ကောင်းကြီးကိုနင်တို့ဘောလုံးကန်နေကြတာလား"

တစ်ဖက်သတ်အချစ်Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang