𝑺𝒂𝒓𝒂 𝑴𝒂𝒊𝒂 𝑩𝒓𝒐𝒘𝒏
Október 13, vasárnap.
Japán, Szuzuka.– Várj, a telefonom nem láttad valahol? –kérdezte Lando miután bedőlt az ágyába.
– Nem, azóta nem amióta letettem az asztalodra –feleltem, majd az ablakból a forgalmas útra terelődött a figyelmem.
– Ó –sóhajtott. – Az öltözőmben hagytam. Elmegyek érte, jössz velem vagy maradsz? –pattant fel, majd hamarosan megéreztem a mancsait a derekamon.
– Menj csak nyugodtan. Itt mevárlak –bólintottam határozottan.
– Maradj a szobában. Nem akarom, hogy bajod essen.
– Nem is biztos, hogy itt vannak. Lehet, hogy csak valami prank áldozata lettem... – Reméltem. Csak nem jött be.
– Jó, te tudod. Bármi baj van hívj. Ja, ha nem veszem fel akkor hívd Zaket vagy Lilyt. Rendben?
– Rendben.
– Sietek –köszönt el, majd egy csókot nyomott a homlokomra, én pedig néztem, ahogyan elhagyja a szálloda szobáját.
Fél óra elteltével Lando sehol sem volt, és miután már az összes közösségi média oldalakat végig néztem, vagy csak az ablakon keresztül bámultam kifelé végképp unalmassá vált az a kis idő. Unalmas is volt, amíg a telefonom csengőhangja meg nem szólalt.
– Igen? –vettem fel.
– Már úton vagyok visszafelé, minden oké? –hallottam meg Lando hangját a vonal mögül.
– Persze. Siess!
– Hiányzok? –kérdezte, a hangjában pedig némi incselkedést véltem felfedezni.
– Nem –ellenkeztem. – Csak egy picit.
– Ez szomorú. De azért sietek.
– Klassz –mosolyodtam el, majd bontottuk a hívást.
Pár másodpercre rá, pedig újra csörgött a mobilom, így anélkül, hogy megnéztem volna ki az felvettem.
– Na, mit felejtettél elmondani? –kuncogtam, de nem hallottam választ, így a készülékre néztem, amin nem Lando neve szerepelt.
Hoppá.
– Elnézést, azt hittem valaki más. Miben segíthetek?
– Ha maga Sara Brown, akkor sok mindenben –hallottam meg egy férfi mély hangját.
– És maga ki? –érdeklődtem.
– Matteo Leclerc –ejette ki a nevet, nekem pedig egyből Charlotte szavai jutottak eszembe. A gyomrom ping-pong labda méretűvé ugott össze, az ereimben megfagyott a vér, a pulzusom pedig egyre gyorsabbá vált.
– Tessék?
– Sajnálom, de ez nem telefon téma. Gyere le, az étteremben. Tudni fogod hova kell jönni.
ESTÁS LEYENDO
Szeretlek, ez nem kérdés! || Lando Norris ff.
FanficSara édesanyja elhunyt egy autóbalesetben. Rettenetes volt amit átélt a gyász alatt. Egyedül csak apjára számíthat. Miután befejezi a gimnáziumot, a szülőjével tart a 2019-es szezonban. Mert az apja nem más mint, Zak Brown. A McLaren feje. Sara remé...