𝑺𝒂𝒓𝒂 𝑴𝒂𝒊𝒂 𝑩𝒓𝒐𝒘𝒏
Október 27, vasárnap.
Mexikóváros, Mexikó.– Szia –lépett be az öltözőjébe egy mosollyal, én pedig azonnal a karjaiba borultam.
– Nem a te hibád volt. Nagyon ügyesen kezelted a dolgokat.
– Ez most így sikerült –sóhajtott, én pedig kissé meglepődtem milyen higgadtan vezeti le a feszültségét.
– Nem is vagy mérges? A csapat hibája volt –tettem hozzá. Ugyanis Lando azzal esett ki, hogy miután gumikat cserélt, az egyiket rosszul rögzítették fel, így félre kellett húzódnia, ezzel pedig kiesett.
– Csak hagyjuk.
– Oké –tettem zsebre a kezeim, majd leültem a székre.
A futam végét a Mclaren boxból néztük meg, majd újból visszatértünk Lando öltözőjéhez.
– George meghívott minket biliárdozni –mondta miközben lehámozta magáról a ruháit.
– Mikor?
– A futam előtt mondta. Így összehívott mindenkit. Mármint csak a baráti körünket –tette hozzá. – Azt kérdezte megyünk-e, de nem mondtam neki konkrét választ.
– Mehetünk. Ha te menni akarsz.
– Itt az a kérdés, hogy te akarsz-e menni.
– Én igen. De te akarsz?
– Ha te is, én is. Nem lehet annyira szörnyű, ha csak a barátaink lesznek –vont vállat.
Egyeztettünk George-dzsal, hogy mindenképp ott leszünk, majd késő délután jelentünk meg a helyen.
– Itt? –mutattam az egyik ajtóra, ahová elvileg meg vagyunk hívatva.
– Aha –bólintott a barátom mögöttem, majd benyitottam és megpillantottam az embereket.
– Már csak ti hiányoztatok! –közölte George, miután elütötte a labdát az ütővel.
– Van innivaló. De nem alkoholos, mert olyat nem lehet behozni –mormogta el a végét Carlos.
Én az egyik üres biliárd asztal széléhez támaszkodtam, majd Lando is így tett.
– Nem mész? –biccentettem a fiúk irányába.
– Nem hagylak itt –rázta meg a fejét.
– El leszek. Nyugi.
– Tuti?
– Tuti –bólintottam, ő pedig a fiúkhoz sétált és elvett egy ütőt.
– Hát te? –ért mellém Charlotte.
– Itt vagyok. Vagy talán nem látod? –mosolyogtam rá, majd visszanéztem a fiúkra. Ezzel arra összpontosítva, hogy nem szeretnék vele csevegni.
– Hé. Tudom, hogy te nem ilyen vagy. És én is eléggé beképzelt voltam az utóbbi időben –bökte ki. – Csak megszerettem volna kérdezni, hogy minden rendben volt-e Japánban.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szeretlek, ez nem kérdés! || Lando Norris ff.
Hayran KurguSara édesanyja elhunyt egy autóbalesetben. Rettenetes volt amit átélt a gyász alatt. Egyedül csak apjára számíthat. Miután befejezi a gimnáziumot, a szülőjével tart a 2019-es szezonban. Mert az apja nem más mint, Zak Brown. A McLaren feje. Sara remé...