𝑺𝒂𝒓𝒂 𝑴𝒂𝒊𝒂 𝑩𝒓𝒐𝒘𝒏
Július 1, hétfő.
Egyesült Királyság, Woking.– Szóval ennyi lenne –mondta, miután bemutatta a lakását. A falakat szinte mindenhol szürke szín borította, a padló kicsivel több árnyalatot kapott. Az egész lakásban a fehér, fekete és a szürke volt jelen.
– Te sem szereted túlságosan a színeket –állapítottam meg.
– Tudom, minden elég egyszínű. Sokan mondták már.
– Ezt nem bántásképp mondtam. Csak minden egyszínű, olyan fekete fehér. Jó kivéve a polcot ami tele van a sisakjaiddal, meg a szobád –magyaráztam.
– Van kedved fimezni? –fordult felém, majd ismét megcsodáltam a kék szemeit.
– Attól függ, mint nézünk!
– Gyűrűk ura, vagy Csillagok háborúja? –kérdezte.
– Sosem szerettem.
– Akkor valami szuperhősös film? –ajánlotta.
– Ha Marvel, akkor mehet.
– Rendben.
– De előtte elszaladok lezuhanyozni, elég későre jár már –mondtam, amire a karórájára pillantott.
– Repül az idő –nevetett fel.
– Adjak törölközőt?– Nem kell, van. De köszi.
– Addig összedobok valamit, kérsz popcornt? –kérdezte, miközben a pulthoz sétált.
– Nekem mindegy –vontam vállat, majd megindultam a vendégszoba felé.
Előkutattam a pizsamám, majd a törülközőmmel együtt besétáltam a fürdőbe, lekaptam a ruháim, beálltam a zuhany alá, és hagytam, hogy a forró víz átjárja minden porcikám.
Miután végeztem, kisétáltam a nappaliba ahol Lando a kanapén ült a sötétben, és telefonozott.
– Szóval, mit nézünk? –ültem le mellé.
– Pókember: Hazatérés.
– Már láttam, de egyébként szerintem klassz film.
– Kérsz egy plédet? –nyújtotta felém a szürke szörmés plédet.
– Köszi –biccentettem, majd betakartam magam.
– Indíthatom? –vizslatott engem, miközben az ölembe nyomta a pattogatott kukoricás tálat.
– Ühüm –bólintottam.
A film közben sokat nevettünk, mivel Lando leöntötte magát a pattogatott kukoricával, aztán véletlenül kilöttyent a pohárjából az üdítője, ami a padlón landolt.
Miután jött a stáblista, felkapcsoltam a villanyt majd összeszedegettük a kukorica darabkákat, végül pedig a földről is elkerült a lötty.
– Azt tudod, hogy nem rég jött ki a pókember második része? –fordult felém a fiú.
– Még júniusban, ha jól emlékszem –bólintottam.
– Két hete, ha van kedved elmehetnénk megnézni a moziba –dobta fel az ötletet.
– Benne vagyok –mosolyodtam el, majd hallgattam tovább Lando sztorizgatását.
– Mit szólsz? –kérdezte.
– Mihez? –ráztam meg a fejem, hisz teljesen elvesztem abban, hogy őt bálmultam.
– Mindegy –legyintett, de láttam, hogy koncentrál arra, hogy nehogy elmosolyodjon.
VOUS LISEZ
Szeretlek, ez nem kérdés! || Lando Norris ff.
FanfictionSara édesanyja elhunyt egy autóbalesetben. Rettenetes volt amit átélt a gyász alatt. Egyedül csak apjára számíthat. Miután befejezi a gimnáziumot, a szülőjével tart a 2019-es szezonban. Mert az apja nem más mint, Zak Brown. A McLaren feje. Sara remé...