𝑺𝒂𝒓𝒂 𝑴𝒂𝒊𝒂 𝑩𝒓𝒐𝒘𝒏
Január 26, péntek.
Egyesült Királyság, Woking.Unottan bámultam Mrs. Smith biológia óráján, a délutáni találkozón kattogott az agyam.
Mivel ebben az évben nagyrészt apával tartok a szezonban, megkértem, hogy elmehessek vele délután a központba, ahol a szezonra készülünk, ott lesz Carlos Sainz, akivel már tavaly találkkoztam, és az újjonc Lando Norris.
– Ennyi lett volna. Jövőhéten találkozunk! –csukta be a füzetét a nő. A füzeteimet betoltam a táskámba, majd behúzva azt kisiettem az ajtón.
A folyosó tele volt a nyüzsgő diákokkal.
Nem voltam valami népszerű lány. Barátaim sem igazán voltak, nagyon senki nem tudta, hogy kinek a lánya vagyok. Ez így volt rendjén. Apa sokáig húzta az agyam, hogy magántanuló legyek. De semmiképpen sem akartam.
Alattam van egy lány, Sophia akivel elég jól kijövök.
Nagy sóhajjal nyitottam ki az iskola ajtaját, amikor valaki utánam kiáltott.
– Szia csajszi –ölelt meg hirtelen Sophia.
– Szia! Hazamész?
– Még van egy fizikám –sóhajtott. – Úgy utálom azt a tanárt.
– Kitartást. Nekem viszont sietnem kell, fontos dolgom akadt. – Nem kötöttem az orrára, hogy az apám egy örűlt sportba dolgozik, és nem is terveztem.
– Fontos? –húzta fel a szemöldökét, amire bólintottam. – Na jó, úgyis mindjárt csöngetnek. Akkor szia!
– Szia, kitartást mégegyszer!
– Köszi –ejtett el egy mosolyt, majd vissza is fordult, én pedig kiléptem a csípős hidegbe. Felkaptam a sapkám, majd elindultam hazafelé.
Miután beléptem a házba, átjárt a meleg minden porcikám.
– Szia apa! Megjöttem! –kiabáltam, bár fogalmam sem volt, hogy itthon van-e a szülőm.
– Szia, kicsim! A konyhában vagyok! – Levettem a cipőm és a kabátom, a táskámat pedig a kanapéra dobtam.
– Hű, mit főzöl?
– A kedvenced –mosolygott.
– Szuper vagy. Mikor megyünk?
– Négyre.
Apa és én elég jól kijöttünk. Ő maradt a támaszom, ahogyan én is neki. Együtt, ketten mindent átvészeltünk, és ezt sosem felejtem el.
Kiszáradt torokkal néztem a szobám falán csüngő képet, amin hárman vagyunk. Voltunk...
– Sara! Kész vagy már? –hallottam meg apu hangját lentről. Magamre néztem a tükörbe. Egy narancssárga McLaren-es pulcsit, egy egyszerű fekete farmert és a converset viseltem. Bólintva kostatáltam, egy "jó lesz ez" stílusban, majd leszaladtam a lépcsőn.
– Ha többször is így szaladsz le, ki fogod törni a bokád!
– Apa –néztem rá szigorúan miközben felkaptam a kabátom.
VOUS LISEZ
Szeretlek, ez nem kérdés! || Lando Norris ff.
FanfictionSara édesanyja elhunyt egy autóbalesetben. Rettenetes volt amit átélt a gyász alatt. Egyedül csak apjára számíthat. Miután befejezi a gimnáziumot, a szülőjével tart a 2019-es szezonban. Mert az apja nem más mint, Zak Brown. A McLaren feje. Sara remé...