Слязох долу при Джун и Джин.

Джин:Е как да преподаваш.

Аз:Ами интересни има някой който са заблудени,но ще се оправим с тях.

Намджун:Ш се оправиш братле.

По едно време на вратата се звъна Намджун стана да отвори аз и Джин се спогледаха ме и си се усмихнах ме един на друг. Когато Намджун отвори вратата бързо влезе приятелят на Джеси.

Той:Задрвей Хьонг.-каза и бързо се качи по стъпалата на горе.

Намджун:Да здравей дребен.-погледнаго учудено и се почеше зад вратът. И се върна.

Джин:Какво им става на тез деца. И защо Хоби бързаше толкова.

Намджун:Незнам.

Г.Т.Н.Хоби.

Бях си във вкъщи и се изкъпах и легнах на леглото и си извадих телефона започнах да си ровя из Instagram и попаднах на една попликация която щеше да ме убие.

Някой беше качил снимка на Джеси в която г-н Джимин и е отместил косата за да и махне слушалките, но някой го беше снимал под такъв ъгъл под който изглеждаше грешно.
Като видях това веднага се запътих към къщата и взех си такси и вече бях пред тях. Звъннах за звънеца и Намджун ми отвори.

Аз: Здравей Хьонг.-казах ибързо тръгнах по стъпката на горе.

Намджун:Да здравей дребен.-каза той,но не му обърнах особено внимание.

Влязох в стаята с гръм и трясък и Христяна беше при нея и се стресна и падна от стола.

Хриси:АШШШ ОТКАЧАЛКО ТИ ИМАШ ЛИ АКЪЛ..-каза супер ядосана. И започна да ме гони излязох от стаята защото много гадно удряше шамари. Слязох долу за да не ме удари,но не се отказва лесно следеше ме кат куче което гони котка.

Аз:Намджун разкарай го тва нищожество от мен.

Хриси:ТИ МАЛКА ПРОТИВНА ГНУДА НА КОЙ ЩЕ ВИКАШ НИЩОЖЕСТВО.САМО КАТО ТЕ ХВАНА.

Джин:Хвана Христяна за ръката и я дръпна настрани тя спря да се звери и се успокой.

Намджун:Хоби къв е проблема.

Аз:Няма проблем просто тя е луда.

Хриси:Ах ти малък...-каза,но Намджун хвърли пуканка по нея.

Тогава се обърнах към момчето до Намджун и бях в шок.Това беше г-н Джимин.

Аз:Ти...ти...ти.аз...аз..азз..горе...качвам съ...-казах и хванах Христяна за ръката и я завлачих с мен.

Винаги заедноWhere stories live. Discover now