Слязох и отключих вратата излязох и видях мъж с каска който слизаше от мотор той тръгна към мен и си свали маската.. Това беше този Taehyung явно не се е базикал като е казал че ще намери къде живея и чедойде. Бях твърде шокиран за да мръдна на някъде.
Taehyung:Обясни ми защо спря да пишеш.
Аз:Аз....аз...аз.а...съжа...съжалява....съжалвам трябва да си ходиш.
Taehyung:Няма.
Аз: Защо.
Taehyung:Ти сам каза че ще ме компенсираш за ръката. Искам да ми я масажираш.
Аз:Ти какво.
Taehyung:Какво то чи Куки.-той как ме нарече. Той беше толкова сладък.
Аз:Тогава влез.-той влезе и веднага седна на дивана като си подгъна ръкава за блузата.-как разбра къде живея.
Taehyung:Програмист съм с Шуга мога да намеря това което поискам. В орочем заради Шуга ли спря да ми пишеш.
Аз:Да той е мафиьот. И изнасили моята приятелка. Не гадже,но ми е приятелка. Той и взе девственоста.Май не ти е казал за всичко това а.
Taehyung:Напротив каза ми всичко. Каза че е го е направил защото не усъзнатално е изпитвал чувства към нея затова си е понесъл наказанието и е отишла в затвора. Сега вече не се занимава с това. Сега имаме собствена компания за телефони така че. Не се страхувай няма да те нарани. Ай ако упита аз ще те предпазя.-той той каза че ще ме предпази. Какво ми става какво става с сърцето ми.
Както си мачках ръката му ръцете ми се преместиха на кракът му. Повдигнах се и се доближих до лицето му.
Taehyung:Какво правиш-каза той, а аз просто го целунах. Той ме бутна лекичко.-май е време аз да си ходя довиждане Куки.
Каза той като се самоизпрати аз осъзнах какво направих и започнах да севъргалям в земята и да се тръшкам.
Аз:Как може да съм толкова тъп. Та аз целунах момче. Кук Какво ти става подявлите кой съм аз..
Г.т.Н.Тае.
След като излязох от къщата му се качих за мотора си и се хванах за устните. Това което той направи ме побърква. За първи път целувам момче. Надявам се да забравя за тази целувка и да си продължа живота с гаджето ми.
Г.т.Н.Намджун.
В момента стоя на летището и си чакам самолета да дойде защото се връщам в Корея за следващите 4месеца за да видя малката ми сладурка Джеси. Нямах търпение да я гушкам да в стискам и да си я поглезя така както тряя..
Та самолета дойде бързо очаквах че ще го чакам още два часа. Качих се и бях целия екипиран с шапка и слънчеви очила за да не може никой да не познае все пак качих две рап парчета и вече хората полудяха по тях.
10часа по късно.
Вече бях в Корея часът беше 6:00 сутринта. Слязох и си извиках такси то ме закара до имението ни.
Оставих си куфара в хола и се качих в стаята на сестра ми. Тя все още спеше на земята беше заспал много страни Хоби. Той да надуя малко музика за да се събудят тъй като тя е на работа след два часа. Усилих музиката и те станаха и бяха стреснати бях си сложил една черна маска за да ги уплаша. Те вече бяха будни спрях музиката и скочих пред тях.Джеси:Какво по дяволите кой си ти.
Хоби:Къв си ти бе кво прайш тук-каза той и ми налетя на бой свалих си маската като ме видя подскочи на мен и ме прегърна Джеси и тя се уви на мен.
Аз:Хич не сте лекички.
Хоби:Намджун колко ми липсваше.
Джеси:На мен ми липсваше пивече-каза тя и започна да ме целува по бузките. Бяха минали цели три години и от очите ми се стичаха малки капки сълзи.
Аз:Така сега кой иска да си поръча ме храна и да закусим-и двамата се съгласиха-но първо се изкъпете.Хоби аз ще ти дам дрехи на теб. И на двамата ви докараб подаръци,но ще ви ги дам довечера като дойдат Джин и Джимин.
Хоби:Тогава да не беше казал ся нямам търпение да го видя.
Аз:Ще чакаш дребен. Ще чакаш.
Слязох долу и поръчай храна и след двайсет минути пристигна платих на продавача,но той ме спря.
Той:Извинте,но слочайно да не сте Rap Monster (RM)
Аз:Да аз съм.
Той:Еха може ли една снимка моля моля. Найстина съм ти голяма фен обещавам че няма да кажа на никой че живееш тук.
Аз:Добре,но си свали дрехите за да не видят че си в работно време.
Той:Благодаря,благодаря-казах и си махна. Шапката и якето снимах ме се и той тръгна.
Джеси:Еха вече си Идол трябва да се криеш от хората.
Хоби:Да вече имаш милиони фенове трябва да те крием да не те изядът.
Аз:Така е.
Хоби:Може ли снимка за да се фукам че познавам (RM)
Аз:Разбира се ела тук.-снумахме се и се нахраних ме.
Г.т.Н.Джеси.
След като закусих найстина бях много щастлива от факта че Намджун се прибра за Четири месеца. Тръгнах към хотела и си сложих престилката и се захванах с днешното меню тъй като довечера ще се събираме за вечерия у нас реших аз да сготвя е разбира се че с помощта на Джин Джин.
Времето мина бързо. И така вече стана време да си ходя.