17.

2 0 0
                                    

Г.т.Н.Шуга.

Мина доста време от както не съм виждал Джеси. Надявам се да не мисли за мен и да е добре. Днес след работа с Тае щях ме да ходим на дискотека туй като отдавна не бях ме излиза ли. Та часът беше 2:00, а след 5мин. Имах много важна презентация. Така че трябваше да си оправя папките с документите и да тръгна към залата в която ще се проведе така наречената ми презентация. Оправих каквото трябва ше и тръгнах към стачката. Там вече ме чакаха работниците и Тае.
Започнах да представям презентацията за модела телефон и след 30час вече бях ме свърши ли.

Аз:Така благодаря за вниманието което обърнах те за да видите презентацията. Сега може да отидете да обядвате.

Останалите:Добре.

Тае:Закова го бро. Презентацията беше страхотна.

Аз:Благодаря Тае.Аз ще отида да пуша.

Тае:Шуга спри ги само си вредиш.

Аз:Не мога-казах като го потупах по рамото и излязох.

Отидох в парка и си извадих една цигара от котията и си я запалих видях момиче което беше облечено така.

Не знам защо имаше маска,но хората сами избират как да се обличат тя се доближаваше към мен като шапката ми пречеше да видя очите и в ръката си държеше близалка която вече беше отворена

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Не знам защо имаше маска,но хората сами избират как да се обличат тя се доближаваше към мен като шапката ми пречеше да видя очите и в ръката си държеше близалка която вече беше отворена.
Тя застана пред мен и ми дръпна цигарата от устата и се изгори малко хвърлия на земята и я смачка и ми тикна близалката в устата.
Близалката вече беше мокра което значи че и тя я е смукала. Това ако не беше Джеси не знам кой можеше да е.

Г.т.Н.Джеси.

Ходих до магазина тъй като нямаше кво да правя, а вече съм в отпуск и само чаках Намджун да си управи някви документи. Влязох в един магазин и си взех вода и близалка много обичам близлаките не мога и ден без тях,но в далечината създрях Шуга беше сам на пейка и си заплати цигара не исках той да пуши и да си убива здравето. Затова извадих една маска от джоба си и си я сложих за да не ме познае. Дръпнах му цигарата от устата и я смачках наврях му близалката в устата и си тръгнах по пътя като си махнах маската и видях че Джимин минава с колата си..не бях далеч и от Шуга.Джимин спря колата и си свали стъклото.

Аз:Хей Чим къде си ходил.

Джимин:Ходих да си взема една част за мивката вкъщи щот има повреда и извиках майстор.Ами ти.

Аз:Ходих до магазина да си взема нещо щот ми е скучно.

Джимин:Ясно.

Аз:Да.

Джимин:Искаш ли да те закарам до у вас.

Аз:Искам да.-казах с широка усмивка щот ме мързешв да ходя.

Г.т.Н.Шуга.

Не спирах да гледам момичето което ми смачка цигарата. По едно време тя си свали маската и я сложи в джоба си. И една кола спря до нея и си свали стъклото видях ония даскал от преди 5години. Момичето се опря на прозорчето. А след това влезе и този път успях да видя че това е Джесика. Ядосах се и си извадих цигарите,но погледнах към близалката и станах и си изхвърлих цялата кутия с цигари че и запалката даже.
Върнах се в офиса си бях леко ядосан,но Тае винаги ми оправяше настроението така че не се притеснявах да ме види така. Той никога не ме пита какво ми има защото винаги казва "Ако искаш ти сам ще ми го кажеш аз няма да те карам на сила така че аз винаги съм с теб Брат" затова много държа на Тае въпреки че го познавам от 7месеца с радост мога да го нарека мой приятел.Та времето летеше мега бързо затова трябваше да се прибера и да се управя за дискотеката.
Качих се в колата си и се прибрах в имението. Взех си душ и се обялкох с едни къси панталони и една широка тениска тъй като имаше още много време не бързах. Та реших да си направя ранен да хапна защото умирах от глад. Сипах си кола и седнах да ям телефона ми звъна аз вдигнах като мълчах за да мога да преглътна.

Намджун:Хей Шуга е на телефона нали.

Аз:Да кой пита.

Намджун:Аз съм Ким Намджун братът на Ким Джеси. -е тук бях в шок той пък какво ще иска от мен.

Аз:Какво искаш.

Намджун:Ами наскоро попаднах на един клип в който ти и още едно момче пях те клипът бе заснет от страничен источник. И попаднах на този клип и ми хареса гласът ти и неговия. Тъй като мисля за група може ли някой път да се видим и да поговорим за това.

Аз:Не мисля че има какво да си кажем.

Намджун:Ти помисли пък тогава ще говорим тъй като приятеля ти вече се съгласи да се види с мен и да попеем малко.

Аз:Добре утре може да се видим в нашето имение. Ще ти пратя адреса и бъди тук в 18:00.

Намджун:Не е ли малко късно.

Аз:С приятеля ми ще ходим на дискотека ако имаме махмурлук рано ще ни боли главата.

Намджун:А да ясно.. хубаво аз ще те оставям. Приятно прекарване.-затворих и веднага се замислих че ако съм в тази група ще мога да виждам Джеси доста често и така да я спечеля и да не я наранявам по никакъв начин. Тя не ме мрази очаквах след онова което стана да ме мрази толкова много че като ме види да ме пребива,но тя не ме мрази което ме радва.

Винаги заедноWhere stories live. Discover now