Г.т.Н.Ванеса.
Когато г-н Ибо ме постави да седна на барбарона извади една лепенка от джоба си и ми я залепи. В този момент се почувствах страни защото никой не се е държал толкова добре с мен с изключение на Джънкук с него се познава ме от деца винаги ме е защитавал той ми е като брат. Чух как ме обсъждат и господина чу всичко,но не направи нищо,но Джънкук се ядоса и искаше да го удари,но врата в това време се отвори и влезе Шуга най мрачното момче в училището. Той влезе и всички погледи бяха насочени към него имаше връзка на главата и ръката му качели беше счупена. Сигурно се е забил с някой,но той когато се збие с някой никога не губи. До колкото съм чувала не приключва боя си докато не победи и не види кръв в съперника си.
Г-н Ибо:Шуга Какво се е случило с теб.
Шуга:Трябва ли да отгиварям на този въпрос Ибо.
Г-н Ибо:Трябва да.
Шуга:Не мисля че съм длъжен.
Г-н Ибо:С теб довечера ще си поговорим хубаво.-той да не каза довечера те да не са семейство или какво.
Всички започнаха да се чудят какво са. По едно време Юнги се хвърли на барбарона до моя и запа.
След време часът свърши всички излязоха само Шуга аз и г-н Ибо и Кук бях ме в салона трябваше да го събудя защото заключват салона.
Аз:Хей-зспопнах да го ръчкам плахо за да се събуди.Той започна бавно да си отваря очите бавно.
Шуга:Айшш Подяволите как смееш да ме будиш.-каза той ядосан.
Аз:Про....прост...
Шуга:ПРОСТО КАКВО.ГОВОРИ.-сигурни се чудите защо Кук не му се е развикал както казах Шуга е опасно момче и дори Кук не иска да се намесва в спорове с него.
Аз:Сало...салона ще заключва затова те сабудих.
Шуга:НИКОЙ НЕ ТЕ Е КАРАЛ ДОРИ ДА БЯХ ОСТАНАЛ ЗАКЛЮЧЕН НЯМАШ ПРАВО ДА МЕ БУДИШ.-изкрещя той и тръгна да става и г-н Ибо го хвана за ръката.
Г-н Ибо:Не Дей да повишаваш тон Юнги.
Аз:Като те е грижа за нея защо не ми затвори устата ибо.-каза и се отскубна от ръката му и излезе от стаята като си наметна коженото яке и излезе от стаята.
Аз и Кук излязохме от салона.
Кук:Искаш ли да се вземем кафе. Аз ще черпя.