Г.Т.Н.Джеси.
Мина цяла седмица и аз се върнах към старото си аз,а а именно да се правя че не познавам Шуга. Не ми е до него точно сега. Облякох се за работа тъй като не ми се караше днес кола казах на Джин да дойде и да ме вземе.
Джин:Всичко наред ли е.
Аз:Да защо -каза х с усмивка.
Джин:Искам да ти кажа нещо.
Аз:Кажи де.
Джин:Мислих много и реших да започна да се занимавам с музика. Ти си добра готвачка и ще се справиш сама в хотела.
Аз:Какво как така. Ти имаш талант да готвиш. Да и хубаво пееш,но трябваше ми в кухнята Джин Джин.
Джин:Искам да пея Джи. Ай онази вечер когато бях ме с Джимин,Джун и Хоби в джакузито си пях ме и гласовете ни доста си съвпаднаха искаме да създадем нещо като група ще намерим още двама трима и ще поработим над всичко.
Аз:Джин ще се справите,но трябва да извикате те и Джункук гласът му е ангелски повярвай ми.
Джин:Ще говорим и с него.
Колкото и да ми беше тъпо че Джин иска да напусне все пак гласът му е уникален и няма смисъл да го пази само за себе си. Ай Джин,Джимин,Намджун,Джункук ще си паснат и ако намерят още двама ще стане хармония. Стигнах ме в хотела и слязох. Трябваше да направя спагети Карбонара и още много храни затова се залових за работа.
Г.Т.Н.Ибо.
Чух че малкото ми братче се е завърнало и си е отворило компания за телефони и не ми е казал. Нещо не ми се връзваха нещата с Шуга и нормална работа,но все пак реших да го посетя.
Запалих си колата и тръгнах към компанията му. Когато вече бях там си паркирах колата и се качих към главния му офис. Отворих вратата,но не беше сам.
Аз:Е Шуга не сме се виждали наскоро.
Шуга:Ибо Какво правиш тук.
Аз:Исках да видя новата ти работа. Изглежда ми много нормална за теб.
Шуга:Така е различно е от това което правих преди. Нека ти представя моя приятел и колега. С него основах ме това място.
Тае:Здрасти аз съм Taehyung. Приятно ми е.
Аз:Аз съм Уанг Ибо по големия брат на Шуга. И на мен ми е приятно.-казах като седнах на един стол.
Шуга:Искаш ли кафе.
Аз:Да може.
Шуга:Сега ще ти докарам.-Шуга беше по различен от това което познавах преди. Радвам се че е решил да се промени поне малко.