Г.т.Н.Джеси.

След като джимин ме върна в имението ми се качи в стаята си и Влязох в банята за да си взема един душ след като излязох от банята се облякох така

Да не беше кой знае какво но аз така обичам да се обличам затова излязох от къщата и започнах да бягам за да се изморя малко. И да разкарам мислите за Шуга от главата ми. Не ми беше лесно Когато виждах шуга да пуши но мисля че и той не може да живее с мисълта че ме изнасили. Даже преди години когато го вкарах в затвора той не се е дърпал от този факт и може би затова е усещал виновна че го е направил затова е изкарал тези пет години затвора и се радвам че ги изкарал и не се опитвал да избяга защото наистина имаше вина но както още твърде И аз имам вина за повечето от случая онази вечер това което се случи наистина намразих Шуга. Времето което минаваше в което аз мислех за него аз се влюбвах несъзнателно. Изморих се от бягането затова седнах на една пейка отсреща имаше едно магазинче и отидох да си купя вода Влязох в магазина и казах на касиерката да ми даде една бутилка със студена вода тя извади бутилката от фризера е ми я подаде каза ми цената Аз я платих. Излязох от магазина и започнах пак да бягам краката ми вече не ме държаха по едно време започна да вали леко но след време дъждът се усили времето беше мрачно часът беше 20:00 и беше наистина тъмно вече не си давах зор да бягам затова започнах да ходя въпреки че дъждът ме валеше и беше студено, но в този момент единственото нещо което беше в главата ми беше шуга Исках да зная дали е добре Дали и той мисли за мен както аз мисля за него дали не обичам или не болеше ме от мисълта че ме отбягва или пък можеби аз го отбягвам. Спрях да мисля за всичко и просто тръгнах към пътя за се върна в имението.

Г.т.Н.Намджун.

По-рано звъннах на шуга за да го помоля да дойде в групата в която мисля да направя защото един един мой приятел ми беше пратил клип в който чух как шуга и неговия приятел taehyung пеят и ми хареса гласовете им доста съвпадаха с някой от нашите и мисля че ако продължим по пътя може да създадем доста добра група и ако помислим за името ще стане страхотно аз в момента се занимавам с рапърство. Под прякора RM и наистина се запалих по пеенето когато бях малко в по-младите си години но реших да започна да се занимавам с музика преди 4 години Затова винаги съм си мечтал да създам група която да постига достъп за бъдеще и тъй като съм чувал доста добре как пеят Джимин и Джин, а след това чух как пее Хоби и Кук и клипа който излезе с Шуга и taehyung.
Има още много над което да работя но наистина искам да създам нещо което да постигне много за бъдещето и мисля че ако ние седемте сме заедно ще стане велика група.

С време се върна Джеси и беше цялата мокра навънка валеше силно когато я видях веднага и подхвърлих една кърпа за да си изсушите и като беше цялата мокра и трепереше.

Аз:Леле мокро коте.

Джеси:Цтцт ся ш се базикал ли.-каза тя леко издразнена.

Аз:Не върви да се изкъпеш с топла вода ще донеса торта и ще си пуснем да гледаме някоя драма.

Тя кимна и се качи нагоре тя беше добро момиче и не съм говорил с нея за това което говорих и с Шуга,а а именно за групата и за това че искам да дойде в имението ми да попее.
Отидох кухнята и отрязах две парчета торта избрах да гледаме драма и след 20 минути тя слезе настанихме се на дивана и започнахме да гледаме като си похапвахме.

Г.т.Н.Тае.

Днес когато си стоях в офиса ми звънна непознат номер стори ми се че може да е нещо за работа затова вдигнах но телефонът беше RM когато чух че е RM може би да кажем че се паникьосах защото все пак е известен рапър в момента и когато ми каза че е видял клип в интернет който съм пял  с Шуга и иска аз и шуга да дойдем да пробваме да пеем вече бях в тотален шок и каза също така че ще звънне и на шума и ще говори с него И силно се надявах шуга да прием защото наистина много харесвам RM От скоро и наистина много ми харесва Затова ако тази група потръгне Може би ще е много яко.
Тъй че с момента беше 22: 00 след около 40 минути чакане юнги се прибра.
Имаше близалка в устата за първи път го виждам да смуче близалки като цяло той не си е падал толкова по сладкото.

Аз:Ехе от кога смучеш близалки.

Юнги:От днес. Опитвам да спра цигарите затова ще смуча близалки.-Как така изведнъж той реши да спре цигарите това изобщо не ми прилича на него но се надявам наистина да спре цигарите тъй като вредят много на здравето му и когато е ядосан просто не знае как да спре да ги пуши. Суха наистина в момента не е най-добрия приятел не се оплаквам от него разбираме се много добре и ако му стане нещо може би ще съм най-тъжния човек на светът.

Тука се качи нагоре аз седнах на дивана и телефона ми извибрира това значи че някой ми е пратил съобщение или известие от някое приложение включих си телефона за да видя и видях че джънкук ми е писал спрях да му пиша след онази случка онази вечер не знаех какво ми стана в онази вечер но знам че не съжалявам за това което направих Но имам чувството че той не иска да ме поглежда вече може би го харесвах много го харесва но не може да си го обясня тъй като е момче и аз съм момче и това после нямаше как да го обяснявам на родителите ми въпреки че На тях им била все тая за мен винаги но аз съм влюбен в Джънкук и ще излъжа ако кажа че не е вярно обичам го искам да говоря с него Затова ще му отговоря този път.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 15, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Винаги заедноWhere stories live. Discover now