След случката снощи просто заспах,но заключих шибаната врата. Сутринта когато се събудих видях Джеси която се беше свила в ъгъла на стаята и беше с моята тениска и ревеше и трепереше. Стана ми жал за нея,но изобщо не осъзнах че съм го направил емоциите ме превзеха. Станах от леглото и тя видя че се доближавам до нея хвана се за косата и си я стисна като си наведе главата и в заби в краката си. Протегнах си ръката ми да я погаля по косата.

Джеси:НЕ МЕ ПИПАЙ БОКЛУК ТАКЪВ..-каза през сълзи. Хванах я за косата и я повдигнах към лицето ми.

Аз:Това снощи беше само инцидент не го приемай налично.

Джеси:Това беше първият ми път и трябваше да бъде с такова копеле като теб-каза и започна да ме удря по гърдите.-ОТКЛЮЧИ ПРОКЛЕТАТА ВРАТА ЗА ДА СЕ МАХНА ИТ ТИВА МЯСТО.

Аз:Няма да те пусна толкова лесно.

Джеси: Какво искаш още от мен. Нали постигна това което искаше нали..-някой почука на вратата и се чу познат глас.Явно Джеси знаеше кой е затова тръгна да вика- ДЖИМН АЗ СЪМ......-заоуших и устата,но вратата се разби.

Това беше ония шибан учител. Когато видя Джеси ня земята се приближи бавно до нея. Ръката ми все още беше на устата и тя ме захапа.

Аз:Уххх..-тя се изправи и прегърна учетеля.-Я виж ти май найстина имаш афера с господина по История.-казах изправяйки си и се облегнах на стената.

Джимин:Какво си и направил.

Аз:Нищо особено просто се позабавлявам ме снощи.

Джимин:Ако още един път я приближиш ще те убия.

Аз:Заплашваш ли ме.

Джимин:Не Предопреждавам те.

Аз:Разбрано господине-казах с една фалшива усмивка.

Джимин:Джесика добре ли си.

Джеси:Добре съм.

Джимин:Нали каза че го харесваш защо плачеш.-какво тя му е казала че ме харесва,но ЗАЩО.

Джеси:Излъгах.-каза тя и очите и се насълзиха. Джимин си свали якето и и го наметна и я вдигна вкара я в колата му и отпрашиха...

Стана ми гадно че я изнасилих.. затова исках да и се извиня някак.

Г.Т.Н.Джинин.

Намджун ми каза че Джеси не се е прибрала цяла вечер затова поразпитах малко за този Шуга и г-н Ибо по физическо ми каза че се събира на тва място отидох и вече знаете какво стана.

Винаги заедноWhere stories live. Discover now