Запалих си колата и тръгнах към къщата ми,но първо минах през магазина да купя някой неща. Всех три стека с паржоли два айзберга,една кока кола, Пепси, репички,и олио. За да направя вечерия. Звъннах на Джин и той каза че идва веднага.
Прибрах се във вкъщи. И започнах да мия айзберга и репичките. Джин бързо дойде и започна да чука парожолите с чукчето. Послоли ги и започна да ги пържи,а аз направих салатата. Сложих колите в фризера да се изтодят. А за десерт ще ядем сладолед.
С Джин свърших ме с готвенето наредих ме масата и на звънеца се звъна.
Аз:Дай пет свършихме точно на време.
Джин:Оо да.-каза даде ми пет и отиде да отвори вратата. Влязоха Хоби и Джимин. Намджун слезе от горе и прегърна Джимин тъй като и него не го беше виждал от три години с Джин се видя малко по рано.
Аз:Така направих ме с Джин Джин салата с паржоли дано сте доволни.
Хоби:Аз съм.
Джимин:Да аз също.
Всички седнах ме на масата и Намджун ни разказа как е ореекарала там с известните личности който е срещнал и ние му разказах ме как мина при нас и да. Свърших ме с вечерията и Джин,Намджун и Джимин влязоха в джакузито и си взеха водка аз останах с Хоби,но и той ме остави сама и отиде при момчетата. Исках да изляза да се разходя тъй като ми беше скучно.
Когато излязох видях някакъв мъж който стоеше отстрани къщата ми и наблюдаваше нещо. Беше с каска тръгнах към близкия парк и си извадих телефона и леко оривъртях екрана за да видя някой следи ли ме да следяха ме. Завих в една тъмна уличка и причаках за да дойде към мен за да му заваля каската за да видя кой Подяволите ме следва баж мен.Човека зави и аз го бутнах към стената и му свалих каската тъй като беше тъмно не виждах много добре и затова си включих телефона и когато видях кой е си изтървах телефона беше Шуга.
Шуга:Аз мога да ти обясня исках да те видя как си.-той говореше най спокойно,но в този момент исках просто да си затвори проклетата уста затова просто го целунах за да млъкне. Задвижих си устните както и той неговите,но ме бутна лекичко.
Шуга:Не го прави ще направя нещо за което пак ще съжалявам.
Аз:Млъкни Шуга-казах и продължих да го целувам.
Г.т.Н.Шуга.
Исках да видя дали Джеси е добре затова бях пред къщата. Тя зави в една малка уличка и аз глупака тръгнах след нея. И тя ме бутна и ми махна каската и видя че това съм аз.
Джеси:Аз мога да ти обясня исках да те видя как си-съжалявам пе и се появиха в живота отново кой знае колко ме мрази и аз и се мяркам пред очите.
Както си говоря тя просто ме целуна и задвижи устните си аз отвръщах,но я отделих от мен. Защото ще се подам на това което направих първият път.
Аз:Не го прави ще направя нещо за което пак ще съжалявам.-казах.
Джеси:Млъкни Шуга-казах тя и ме дръпна и пак ме целуна. Исках да спре не че не я исках просто не исках повече да я наранявам. Дръпнах си устните настрани.
Аз:Беше грешка че дойдох тук съжалявам -кязах и си вдигнах каската от земята и тръгнах да си ходя.
Джеси падна на земята и започна да плаче.
Джеси:Чаках те пет години Шуга не те забравих и за секунда. Всеки път поглеждайки през прозореца аз се сещах за теб. Всеки път когато се опитвах да се влюбя се сещах за теб. Когато опитвах да целуна някой си представях теб. Когато ме питат с кого ми беше първият път. Аз не казвай че бях изнасилена казвах че е с теб. Чаках те през всички тези години. И не мога да го скрия че те харесвам Шуга не мога и ме боли. Тази усмивка на лицето ми беше заради теб. Знаех че ще излезеш от затвора и ще ме потърсиш, а ти ме зарязваш да видя като някоя глупачка.... ЗАЩО..
Найстина бях голям глопак тя ме е харесвала явно тези пет години в който аз съм бил в затвора тя се е влюбвала в мен. Доближих се до нея и я прегърнах.
Аз:Съжалявам че ти причиних всичко това аз съм идиот. Но ако устана с теб ще те наранявам всеки ден искам да си щастлива. Аз не те Харесвам. Казах ти че всичко в онази нощ беше просто защото исках да чукам някой. Нищо друго. И това че дойдох тук също беше грешка. Съжалявам сега моляте разбери ме,но трябва да ме забравиш.
Джеси:Ти си голямо копеле-изкрещя тя и стана и си тръгна след като тя се прибра се хванах за гърдите и се плъзнаха по страната на долу. Започна да вали, аз нямаше как да си писна емоциите и започнах да си плача. Хубаво е човек да си поплаче когато иска. Изправих се и си купих една бутилка водка. И си всех малко трева от моя стара позната. Започнах да пия да се друсам,но това което тя каза че ме е чакала цели пет години ме побъркваше исках да е моя и само моя. Въпреки че всичко от онази нощ найстина беше грешка аз започнах да я харесвам имено от онази нощ.
Седмица по късно.
Вече мина цяла седмица аз и Тае вече си управих ме фирмата имаше доста хора който искаха да работят за нас и наехме около 40души. Всеки си имаше задължения в компанията до месец трябваше да издадем,нов модел телефон,а именно нов модел на Самсунг. Надявах ме се всичко да върви добре и презентацията която подготвих ме с Тае да е от значение.