Г.Т.Н.Джеси.

Днес беше денят в който трябваше да тикна Шуга зад решетките. Не бях щастлива от този факт защото и аз имах вина просто исках да мине с лека глоба или забележка,но явно ще прекара 5години в затвора.
Излязох ме от съдебната палата,а Шуга го отведоха полицай те на някъде.

Намджун:Не мога да повярвам че той те изнасили.

Аз:Защо.

Намджун:Той беше момчето което те спаси от това да те блъсне кола.

Аз:Моля и защо ми го казваш чак сега... Не мога да го оставя там да гние.

Намджун:Вече е късно.-каза той и ме прегърна.

Аз не мога да повярвам че Шуга ме е спасил. Може би съм голяма глупачка за да го тикна в затвора обящавам си че всяка седмица ще ходя на свиждане. Найстина изпитвам голяма вина. Все пак той си рискува живота за да ме спаси,а в следващия момент той просто ме изнасили. Той е човек с много тайни. Искам да знам повече за него.

Вече си бях във вкъщи качих се в стаята си. Взех си душ и часът беше 13:00 исках да се разходя малко. Затова звъннах на Хоби,но той имаше работа,а Хриси е при баща си в Бусан. Затова се облякох така.

И излязох да подишам чист въздух

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И излязох да подишам чист въздух. Отидох до едно магазин че и си взех едно кафе и седнах на една пейка и си извадих телефона. До мен седна някой изправих си главата за да видя кой е това беше едно момче от моя клас. Името му беше Джънкук ако не се лъжа.

Аз:Оу здравей.

Кук:Здравей. Защо си сама?

Аз:Ами приятелите ми си имат техни планове.

Кук:С теб не сме много близки,но и мойте приятели си имат планове искаш ли на кино. Аз ще черпя.

Аз:Мерси за поканата,но аз ще купя пуканки и коли.-казах с широка усмивка.На път за киното си говорих ме много интересни неща.

Винаги заедноWhere stories live. Discover now