Г.т.Н.Тае.
Мина цяла седмица, а аз все още не спирам да мисля за Джънкук и неговата глупава постъпка. Днес имах среща с гаджето ми. Затова се оправих на бързо облякох се така.

И излязох за да отида в кафенето в което се разбрах ме да се срещнем. През целия път си мислех само и единствено за Кук.
Вече бях в кафенето и тя беше там. Приятелката ми се казва Лия и е на 20г. Запознах ме се преди четири години на един лагер. От тогава сме заедно и не сме се разделяли може би най сплотената ми връзка. Така мина повечето време ние си говорих ме после я изпратих до у тях. И часът вече беше 19:00 прибрах се в имението. И си пуснах да гледам някоя драма. Докато не дойде секс сцената. И веднага пред очите ми излезе образа на Джънкук е не вече не издържах трябваше да го видя. Качих се на мотора на Юнги и тръгнах към къщата на Кук само се надявам да си е у тях.
Г.т.Н.Джънкук.
Беше ми скучно затова реших да си взема душ, а след това да викна Ванеса да гледаме някой филм. Тъкмо излязох от банята и званеца звъна. Ових си кърпата около кръста и слязох да отворя. Пред мен стоеше Taehyung.
Тае:Стига де ти така ли трябва ше да отвориш вратата.
Аз:Как.
Тае: Гол.Трябва дс поговорим.-каза той, а аз му направих знак да влезе. Той седна на земята до дивана и се хвана зад гушата.
Тае:Онзи път когато ме целуна. Не мога да спра да мисля за това найстина обясни ми защо го направи..МАМКА МУ ПЪРВО ЩЕ СЕ ОБЛЕЧЕШ ЛИ.
Аз:Защо да се обличам дошъл си само да говорим.
Тае:ВЪЗБУЖДАШ МЕ.-каза той като удари с юмрук по масичката пред дивана.
Аз:Какво....найстина ли.
Тае:Да.да....и да.От няколко дена само ти си ми в главата.
Аз:Добре отивам да се преоблека и сега се връщам.
Г.т.Н.Taehyung.
Кук:Добре отивам да се преоблека и сега идвам.
Аз: Чакай-казах аз като истичах и го хванах за ръката.Тох стоеше и чакаше да му кажа нещо,но в момента единственото което исках да направя е да го целуна и да спрат да мисля за тези устни.
Целунах го,но не съзнателно целувката се включи и език. Започнах да го бутам леко на зад докато той не упря стената.Той си беше полу гол така че започнах да му целувам врата и да оставям смучки из цялото му тяло. Хапах,щипах правих всичко това защото ми беше приятно да чувам стенанията му. Започнах да облизвам гърдите му. Той си преплете пръстите в косата ми.
Кук:Мислиш ли че е грешно.
Аз:Мамка му замълчи ти започна пръв с всичко това. Ако не си искал да не се беше показал така разголен пред мен.
Казах и той тръгна да казва нещо,но устните ми го прекъснаха. Той ми захапа горната устна аз истенах лекичко и го хванах за брадичката като я стиснах много силно. След това го хванах за гушата и я стиснах пак силно и започнах да го смуча.
Кук:Боли ме...-каза той на мен ми беше все тая. Махнах си ръката от гушата му и видях че е останал отпечатък от ръцете ми. Махнах му кърпата от кръста. И си махнах дънките и влязох в него бързо. Той истена много силно не знам дали извънземните не са го чули.
Кук:Тае...де...девствен съм.
Аз:Не ме интересува. -казах и започнах да го чукам на стената. Докато от очите му се стичаха малки капки сълзи. А аз си стенех от удоволствието което изпитвах. С другата си ръка хванах члена на Джункук и започнах да го масажирам. Като си движех ръката на долу и на горе бързо. До къри се усетя като си изкарах мъжеството видях кръв. Явно попрекалих с това да го чукам и ги нараних. Той се плъзна надолу по стената и очите му бяха насълзени. Аз го обърнах кучешката и му облизах входа. И след това му облизах главичката на члена и налапах цялата му дължина. Той свърши в устата ми, а аз в малкото му сладко дупе.
Той беше изморен и на дъхане и много го болеше.Пиставих го на дивана му и го завих с един чаршаф облякох си дънките и излязох като угасих след себе си. Направих голям глупост изневерих на Лея,но Джънкук беше толкова сладък исках го исках да вляза в него и да е мой. Трябваше ми време да помисля дали искам Лея или Джънкук.