Г.т.Н.Джеси.
След като се прибрах от киното си направих да ям нудалс щот ставаше бързо и е вкусно. Пуснах си да гледам някое клипче из ютуб да гледам до къри се наям. След като свърших с храната си измих чиниите и се качих горе за да се изкъпя честно много ми е приятно да стоя във ваната и да кисна затова не мисля да излизам в следващия един час. Звъннах на Хоби за да си говорим докъто кисна. Той веднага вдигна разбира се.
Хоби: Офф пак ли тря те гледам как си киснеш в таз вана.
Аз:Стига си се оплаквал бе къв ти е проблема.
Хоби:Еми и аз искам да кисна.
Аз:Защо не дойдеш ще се топнем в джакузито.
Хоби:Искали питане взимам си банския паля колата у идвам чаооо.-каза той на един дъх и ми затвори. Излязох от ваната и се заметнах с един халат. И пак му звънях.
Аз:Хоби вземи вино.
Хоби:Това щях да направя ма. Ще ти взема и от любимия шоколад.
Да както винаги ми е много приятно в компанията на Хоби най добрият ми приятел от самото ми раждане. Звънеца звъна и аз слязох да отворя на Хоби той ми подаде виното и веднага тръгна да тича към задния двор за да влезе в джакузито. Взех две чаши за вино и тръгнах към него. Той вече беше влязъл и даже си пусна и мехурчетата. Сипах вино и му подадох чашката влязох при него и си чукнахме чашките за наздраве.
Хоби:Приятно е. От доста време се сме били само аз и ти. Това ми липсваше.
Аз:И на мен.Затова сега да не мислим за излишни работи и да си поговорим добре.
Хоби:Добре ела само да си направим една снимка да я кача в инстаграм.-засмях се лекичко и се снимах ме.
Хоби:И така как варви в хотела.
Аз:Идват доста известни личности това ми харесва. Даже някой от тях толкова им хареса храната ми и искаха да се снимат с мен и с Джин Джин...
Хоби:Знаех си че ще станеш супер готвач.
Аз:Ами как върви в танцовия бизнес.
Хоби:Има толкова сладки деца който се движат толкова сладко,но знам че ще постигнат повече и от мен. Надявам се де.
Аз:Няма как да не постигнат все пак ти си най добрия танцьор в Сеул. Ай не им взимаш пари.
Хоби:Да не им взимам пари защото има деца който искат да се научат да танцуват,но нямат тази възможност затова ме прави щастлива. Ако помниш мен майками не искаше да ме пуска на курсове затова започнах като уличен цанцицир и после си взех малка зала под наем и ето на вече съм танцьор.