Episode - 16(Zaw gyi)

923 26 0
                                    

Episode - 16

       မိခင္၏ဈာပနအၿပီးတြင္ႏွစ္ပတ္ခန႔္အိမ္တြင္အနားယူၿပီးေနာက္ ၀ႆန္ သံသာ ေဆာင္းတို႔အားတစ္ခုေသာညေနခင္းတြင္ဧၫ့္ခန္း၌ စုေဝးေစသည္။စုေဝးရသၫ့္အေၾကာင္းအရင္းမွာ -

"သမီးတို႔အားလံုးကိုအန္တီေျပာစရာတစ္ခုရိွတယ္"
(ေဒၚျမဧကရီ)

"အန္တီကသမီးတို႔သံုးေယာက္လံုးကို ေမေမ့က်န္းမာေရးအတြက္အလုပ္ခန႔္ခဲ့တာသမီးတို႔လည္းသိၿပီးသား"
(ေဒၚျမဧကရီ)

"အခုေမေမမရိွေတာ့တဲ့ေနာက္ပိုင္းမွာ သမီးတို႔လည္းအရြယ္ေလးေတြရိွေသးေတာ့ ကိုယ္ပိုင္စီးပြားေရးေလးေတြလုပ္ခ်င္ၾကမွာေပါ့"
(ေဒၚျမဧကရီ)

"သမီးတို႔လုပ္ခ်င္တဲ့စီးပြားေရးရိွရင္အန္တီကိုေျပာ လိုအပ္တဲ့အရင္းအႏွီးထုတ္ေပးမယ္ ျပန္ဆပ္ဖို႔မလိုဘူး"
(ေဒၚျမဧကရီ)

"ဒီအေတာအတြင္းအန္တီမရိွတဲ့အခ်ိန္ ေမေမ့ကိုေရွာက္ေပးတဲ့အတြက္ေက်းဇူးဆပ္တယ္လို႔သေဘာထားပါ သမီးတို႔လစာနဲ႔မဆိုင္ဘူးေနာ္"
(ေဒၚျမဧကရီ)

"၀ႆန္တို႔ေတြအဲ့ဒီအတြက္တိုင္ပင္ထားတာေတာ့မရိွေသးဘူးအန္တီ ၿပီးေတာ့သမီးတို႔လည္းဒီအိမ္ကိုသံေယာဇဉ္တြယ္ေနၿပီအန္တီ အဖြားမရိွေတာ့အန္တီဒီမွာေနမွာဆိုသမီးတို႔ကိုႏွင္မထုတ္ပါနဲ႔လား"
(၀ႆန္)

"ဟုတ္ပါတယ္အန္တီ ေဆာင္းလည္းဒီကေနလြဲၿပီးဘယ္မွမသြားခ်င္ဘူး တိုက္နဲ႔ၿခံနဲ႔မို႔ဇိမ္ခံခ်င္လို႔ေျပာတာမဟုတ္ရပါဘူးအန္တီ"
(ေဆာင္း)

"သံသာလည္းအတူတူပဲအန္တီ ၿပီးေတာ့ေရာင္စဉ္နဲ႔လည္းနီးတယ္ သမီးတို႔သူငယ္ခ်င္းေလးေယာက္ဒီလိုပဲေနလို႔မရဘူးလားအန္တီ"
(သံသာ)

"သမီးတို႔ကိုအန္တီနားလည္ပါတယ္  ဒါေပမယ့္အန္တီ၀င္ခဲ့တဲ့တရားစခန္းကိုအၿပီးသြားေတာ့မလို႔သမီးတို႔"
(ေဒၚျမဧကရီ)

"သံေယာဇဉ္တြယ္စရာအေမလည္းမရိွေတာ့ အန္တီလည္းေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းတရားဘာ၀နာစီးျဖန္းအားထုတ္ဖို႔အခ်ိန္က်ၿပီ"
(ေဒၚျမဧကရီ)

"အန္တီတကယ္ဆံုးျဖတ္ၿပီးၿပီဆိုရင္ေတာ့ေဆာင္းတို႔မတားႏိုင္ပါဘူး"
(ေဆာင္း)

တုံးခု၍လှမ်း သည်းဦးပန်း(Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang