6 | amplexus

114 19 3
                                    

🌑SARILMAK 🌑

O olaylardan sonra yaklaşık 2 hafta geçmişti. Günlerden benim konuşma yapacağım zamandı. Jungkook'la aramızı düzeltmiştik. Aslında düzeltmemiz gereken bir durum yoktu sadece ben anlık olarak birikmişlik ile patlamıştım.

Düşüncelerimi bir kenara bırakmam gerekti çünkü şuan çok kötü bir zamanda idim. Bunları düşünemeyecek kadar kötü.

Tam şu anda konferans salonunda konuşma yapmam gerekiyordu  . Midem kasılıyor ellerim terliyordu. Elime bir mikrafon verildi. Yapamayacağım . Ben bittim . Herkes bana bakıyor. Kötü gözüküyorum . Ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim bile yok.
Ve beklediğim de olmuştu her şeyi berbat ettim. Konuşma sırasında ellerim ve sesim titremeye başladı. Sonrasında tüm vücudum , söyleyeceğim her deyi unuttum . Gözlerim doldu. Vücudum kilitlenmişti.

*

Jungkook tam zamanında yetişmişti. Beni oradan indirip yerime başkalarının geçmesini sağladı . Birlikte tuvalete gittik .
" Özür dilerim . Gerçekten bilerkek olamadı. "
Sesim titriyordu işte konuşamıyordum sadece ağlıyordum . Tuvaleti benim çığlıklarım dolduruyordu. " Hey, kimse seni suçlamıyor. Bak ben senin bilerek yapmadığını biliyorum tamam mı sen harikaydın . " " Hayır , değildim yalan söylüyorsun. Her zamanki gibi bir şeyi bile başaramadım . Ağlağın tekiydim.

Işte beklemediğim bir şey oldu . Jungkook bana sarıldı. Kokusu... Uyuşturucum beni sakinleştiriyordu. O an buna ihtiyacım vardı hemen sarilisina karşılık verdim. Bana iyi geliyordu.

Ah sevgili Ay'ım sana 7 kez teşekkür ederim. 7 kez beni yaramdan öptüğün için teşekkür ederim. 7 kez benimle yaşadığın için 7 kez beni sevdiğin için 7 yıl beni beklediğin için 7 yıl beni aradığın için 7 kez benimle öldüğün için. Her şey için . Ve özür dilerim sana hiçbir zaman hak ettiğini veremediğim için

🌑

Öncelikle okuduğunuz için teşekkür ederim 🌼✨

Hatalarim ve yanlış yazdığım yerler varsa şimdiden kusura bakmayın.

Bu bölüm geçiş bölümü gibi oldu. Kısaydı. Akşam bir bölüm daha atmaya çalışacağım.

Ayrıca asıl olayları ( bilinmezliklerin çözümünü ) 10. Bölümden sonra yapmayı düşünüyorum fakat çok erken mi olur emin olamadım. Olaylar cozuldukten sonra ' flash back' sahneleri ve asıl olaylardaki konuyu devam ettirmek istiyorum. ( Olaylar cozulunce 'asil olaylardan' kastimi anlarsınız diye düşünüyorum. ☺️🤗)

 ☺️🤗)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sol et Luna | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin