11 | universes

80 10 5
                                    

🌑EVRENLER🌑

Sonunda bazı şeyleri söyleyebildiği için mutluydu Jungkook. Jimin'in her şeyi bilmesini istiyordu ama korkuyordu. Her şeyin sevgilisine ağır gelmesine, onu bilinmezliğe itmek istemiyordu. Ama güçlüydü Jimin. En azından güçlü olmaya çalışıyordu.

"Ne?" Şaşırmıştı Jimin, böyle bir şey beklemiyordu. Ne tepki vermesi lazımdı? Olayı şaka olarak düşünmek istemişti ama Jungkook çok ciddiydi. Olayları daha iyi anlaması için yardımcı olması lazımdı Jungkook'un.

"Bak bu evren başkaları için gerçek olabilir. Fakat bizim için değil. Biz buraya ait değiliz. Ne ben , ne sen , ne de taehyung ve Jin. Bizim evrenimiz hiçbir zaman burası değildi olmayacakta. Ben Ay tanrısıyım sen Güneş tanrısının. Biz buyuz Jimin. Sana mantıksız geliyor olabilir, sana her şeyi detaylıca anlatacağım." Düşündü Jimin olayları düşündü. Sonra bekledi Jungkook'un açıklama yapmasını.

"Seni buradaki evime götüreceğim. Senin yazdığın günlük şeklinde mektuplar var, hepsini okuyup sana anlatacağım. Taehyung ve Jin'i de çağıracağım sana yardım etmeleri için."

Daha çok yaklaştı Jungkook Jimin'e . Nefeslerini karıştırdı birbirlerine. Elleriyle çenesini okşamaya başladı Jimin'in.

" Şimdi söyle bana , bu günahkâr adamı, geçmişini ve geleceğini tekrardan kabul ediyor musun ?"

Ne demesi gerektiğini bilemiyordu Jimin. Olaylar onu germişti sanırım. Jungkook kalbini yerinden çıkartıcak gibi hissettiriyordu ayrıca çok yakındı bu yakınlık Jimin in aklını başından almıştı. Daha fazla bekleyemedi her şeyi sindirmesi lazımdı ama şuan önemli bir karar vermesi gerekiyordu. Ne cevap vereceği kaderini belirleyecekti iki sevgilinin.

Ve Jimin Jungkook u kabul etti.

O gece iki günahkar, iki sevgili , iki eş , iki insan masumca ayın arındırıcı ışık pinarinin altında nefeslerini birleştirdiler. Özlem dolu birleşimidi bu. Özlem kadar aşkta var di tabii ki. Tanrıya inat öpüştü güneş ve ay. Günahlara inat sevdiler birbirlerini. Onları ayırmak isteyenlere inat. Her şeye karşı çıktılar. Onlar masumdu çünkü , kimseler de ayiramazdi onları, kimsenin böyle bir hakkı yoktu. Ve gene o akşam dolunay yok oldu güneş yaşamı için lazım olan bütün ışığını sevgili günahkârı olan Ayına sundu.

🌕

Jungkook'un dediği gibi evine gitmişlerdi şimdi. Saat çok geçti, önce uyumaları lazımdı sabah rahat bir kafayla düşünmek ve davranmak daha iyi olacaktı.

Jimin uyudu Jungkook un yatağında. Jungkook ise 7 yılın acısını çıkartmak adına sabaha kadar izledi sevgilisini. Hangi evren olursa olsun Jimin onun nefes alabildiği tek yerdi. 7 yıl nefessiz kalmıştı Jungkook. Biraz olsun hayata dönmeyi hak etmişti değil mi ?

Güneş doğana kadar biraz uyumuşlardı .Jungkook da yorgundu çünkü. Her şeyi daha iyi yapmak için çok çabalamıştı.

Başarıp başaramadığını ise zaman en güzel şekilde gösterecekti tabii ki.

Güneşin altın ışıklarıyla uyandı Jimin. Etrafına baktığında gördüğü ilk şey Jungkook'un yüzü olmuştu. Yan yana yatıyorlardı. Elleri sımsıkı bağlanmıştı birbirlerine. Bir daha bırakmamak için. Fırsattan istifade güzelce kokladı Jimin Jungkook'u kokusunun tanıdık gelmesinin sebebi buydu demekki. Kendisi unutmuştu her şeyi aslında. Ama Jungkook ile ilgili olan her şey hayatına iz bırakmıştı. Peki niye unutmuştu Jimin, neydi bu evrenler , ne olmuştu jimin'e? Ne olmuştu onlara?

Jimin'in hareketliliği ile kısa bir uykuda olan Jungkook da uyanmıştı. " Günaydın." Dedi boğuk çıkan sesiyle. Jimin hayran olmuştu jungkook'un görüntüsüne , sesine , her şeyine...
"Günaydın." Diye karşılık verdi sonrasında. Ikiside kısa bir bakışmanın ardında kalktılar yataktan. Önce birlikte kahvaltı hazırlayıp yemeklerini yediler güzelce. Ikiside sabiraizdi olacaklar için.

Jungkook anlatacaklari , Jimin öğrenecekleri için. Hızlıca halletmeye çalışmışlardı bu yüzden işlerini. Jungkook jiminin elini tutup Bodrum'a doğru gitmeye başladı. Jimin'in kalp atışları dolduruyordu sessiz koridorları. Jungkook'un ise en sevdiği şarkıydı bu ses , Jimin in sesinden sonra.

En sonunda durdular bir kapının önünde ve Jungkook bütün kilitleri açtı. Açtığı tek kilit kapının kilidi değildi tabii ki. Kalbinin kilidiydi binevi, o odanın için de Jimin yaşıyordu. Jungkook'un en kıymetlileri vardı orada. Jiminden geriye kalan ne varsa o odanın içinde muhafaza etmişti. Ne Jin'i ne de Taehyung'u sokmuştu o odaya.

Bütün kilitler bittiğinde Jungkook, jimin'i belinden tutarak önden içeri soktu. Jimin incelemeye başladı bütün odayı. Gördükleri şaşırtmıştı onu. Bilmediği çok şey vardı, öğrenmesi uzun sürecek gibi gözüküyordu.

Peki ne vardı o odanın içinde ? Jimin neden bu kadar şaşırmıştı? Geçmişin izleri mi... Peki geçmişten geriye kalan bu kadar şaşırtıcı olan neydi ki ?

🌑

13 Mayıs cuma / 01.13

Öncelikle okuduğunuz için teşekkür ederim 🌼✨

Hatalarım ve yazım yanlışlarım varsa şimdiden kusura bakmayın.

Sol et Luna | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin