1 | principium

534 35 21
                                    


*


Sabah çalan alarmla uyandım , bugün okulun ilk günü ve lisenin son yılıydı. Hemen hazırlanıp binadan çıktım , Taehyung herzaman ki gibi benden önce hazırlanıp aşağı inmişti.

"Günaydın." Dedim heyecanla. O da aynı şekilde bana karşılık verdi. "Bu gün nasıl hissediyorsun chim." Kesinlikle heyecanlıydım ama nedenini anlayamıyordum. Onunla karşılaşacağımı nasıl tahmin edebilirdim ki .

Yol boyunca Taehyung ile sohbet ettik. Okula geldiğimizde direkt boş bulduğum sıraya oturdum. Göz önünde olmayı sevmiyordum bu yüzden arka taraflarda otururdum hep. Taehyung sınıfa yeni gelen siyah saçlı bir çocuğun yanına oturdu , çocuğu tanımıyordum ama sanki tanıyormuşum gibi hissediyordum.

"Yanın boş mu ?" Diğer tarafımdan gelen ses ile sağa doğru döndüm. Yanıma gelen çocuğa baktım, kahverengi hafif uzun saçları gri lensli  gözleri vardı. Kesinlikle harika bir görüntüye sahipti . "Evet." Dedim kısaca , zaten soruyu sorar sormaz oturmuştu yanıma.

"Ben Park Jimin." Kendimi tanıtarak elimi uzattım. Bir süre bekledi ve elimi sıktı " Jeon Jungkook. " Bileğini gördüm o sırada dövmesi vardı . Güneş dövmesi. Esmer teninde kusursuz gözüküyordu. O an anlamını çok merak ettim. Ama sormadım. Belki de zaten biliyordum. Tanıdık bir his sardı bedenimi hiç hissetmediğim kadar iyi bir hisdi bu. Bedenim sanki ölüydü ve onun dokunuşlari beni tekrar hayata döndürdü . Bileklerim sızladı o an . Saçmaydı hem de çok saçmaydı . İlk defa tanıştığım biri böyle hissettiremezdi . Gereksiz uzayan tokalasmadan ilk önce o çekti elini sıcaklığı hâlâ koruyordu kendini .

Aklıma girmişti . Onu merak ediyordum nasıl ilk tanıştığımız anda boyle hissettiriyordu. Yanıma baktığında resim yaptığını gördüm sanırım benim gibi dersten çok sıkılmıştı. "Hey ! Ne çiziyorsun , bakabilir miyim ?" Dedim .
" Güneş'i sever misin? " Bu bir cevap değildi.
"Anlamadım." Gerçekten anlayamamıştım. "Ben çok seviyorum Güneş'i . Çok güzel çünkü benim içinde anlamı büyük." ' Güneş'in onun için nasıl bir anlamı olabilir ki ' diye düşündüm. Ben de Ayı severdim ama özel bir nedeni yoktu belki huzurlu hissettirdiği için ya da ... Bilemiyorum sadece bu kadar .

"Hâlâ gösteremedin resmini." Tahminimce güneş'i çiziyordu. "Ah, belki daha sonra gösteririm." Diyerek hafifçe tebessüm etti , gamzesi vardı. Çok hoş görünüyordu. Bir süre daha derse katlandıktan sonra tenefüs zili çalmıştı . Hemen Taehyung'un yanına gittim , birlikte kantine indik . " Bak ne diyeceğim onları yanımıza çağırmaya ne dersin ? " Kimden bahsettiğini anlamak için arkama döndüğümde Jungkook ve diğer çocuğu gördüm. Başımla Taehyung'u onaylamam üzerine Taehyung onları yanımıza çağırdı.
"Biz tanışamadık ben Jin ." Dedi siyah saçlı çocuk . Göz göze geldik o an. Jungkook'un aksine onunla göz göze geldiğimde rahatsız oldum. Bileklerim gene sızlıyorlardı . "Jimin, tanıştığımıza memnun oldum." Dedim gülümsemeye çalışarak .

Jungkook'un aksine daha çok konuşuyordu. Sanırım Jin Taehyungla ilgileniyordu . Taehyung benim yanımda Jin onun karşında ve yanında Jungkook oturuyordu. Ve ortam bana göre cidden sıkıcıydı. Kafamı kaldırdım gözlerimin önüne gelen sarı saçlarımı düzelttim . O sırada Jungkookla göz göze geldik. Bana bakıyordu . Bakışları çok duyguluydu. özlem gibi, beni özlemişti.

Bu şekilde zamanı geçirdik. Okul çıkışı sonunda geldiğinde taehyung ile yürümeye başladık. "Jin' i sevmiş gibisin?" Dedim soru sorarcasına . Sevdiği belliydi aslında. Benim aksime. "Evet , sen de sevmemiş gibisin?" İşte anlamıştı.
"Aslına bilmiyorum Taehyung , onda garip bir şeyler var ."
"Sana öyle gelmiştir. Gayet normal işte."
"Evet , haklısın." Kendi kendime saçmalıyordum sanırım.

Vardığımızda Taehyung'a veda ederek eve geçtim. Direkt olarak odama girip üstümü değiştirdim.

Daha sonra yeni başladığım kitabı elime aldım ' Ve sonunda ikisi de ölür. ' Kitap okumayı seviyordum bana iyi geliyor . Insanlardan uzaklaşmayı seviyorum bu konuda bana yardımcı oluyorlar. Kitapların benim üzerimde sakinleştirici etkisi var . Bazen de yaşayamadığım güzel şeyleri görmek beni mutlu ediyor. Kitaplarim benim nefes almama yardımcı oluyor.

Tabii ki Jungkook'dan sonra çünkü benim yaşam sebebim olan asıl şey Mea Luna . 🌒

*
*
*

Bilinmeyen numara:
Gerçekten hatırlamıyorsun değil mi ?

*

+Jungkook'un dövmesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


+Jungkook'un dövmesi

Sol et Luna | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin