7 | occurrens

119 14 16
                                    

🌑 RANDEVU 🌑

Şimdi ise Jungkook'la de derste sessizce konuşuyorduk. Ondan kitaptan bir kısmı okumasını rica etmiştim.

***

Avucumu mezar taşının üzerine koydum, annemin elini tutmaya en yaklaştığım an buydu.

"Anne sence orada aşkı bulabilecek miyim? Burada bulma fırsatım olmadı."

***

Acaba ben aşkı bulabilecek miydim? Jungkook. O benim için gerçek aşk miydi ya da doğru kişi miydi? Hayatımda tek doğru sendin Mea Luna .

"Sen aşkını buldun mu bu Dünyada Jungkook?' merak ediyordum . Ne cevap verecekti . O da beni seviyor muydu ya da başka birini ?
"Ben aşkımı çok önceden buldum." Bunu söylerken gülümsüyordu, aşık olduğu kişi çok şanslı olmalıydı. Peki ya ben ? Beni sevmiyordu o zaman . Çünkü biz yeni tanıştık sayılır. Ama o aşkını çok önceden bulmuş. Bütün keyfim kaçmıştı merak ediyordum kimdi o kişi.

"Kime aşık olduğunu sorabilir miyim ? " Umarım yanlış anlamaz diye düşünürken birden yüzü düştü. Yanlış bir şey söylemiş olabileceğimi düşündüm.

"Benim aşık olduğum kişi... Onun kim olduğunu şuan söyleyemem. Ama gökyüzüne bak belki görürsün." Bu da ne demekti şimdi. Gökyüzünde bir insanı nasıl görebilirdim ki ? Acaba ölmüş olabilir miydi ?

Zilin çalmasıyla Jungkook beni beklemeden Jin'in yanına gidip onu cekistirmeye başladı. Ben de sadece oturdum ve kulakilkarimi taktım. Sakinlige ihtiyacım vardı . Belki keyfim yerine gelir diye eğlenceli şarkılar seçmeye çalıştım . Ama pek işe yaradigi söylenemezdi.

Bir kaç dakika sonra Jungkook ve Jin girdiler ikisi de çok gergin gozukuyorlardi bu kadar kısa sürede ne konuşup bu kadar gerilebilmislerdi acaba ?

"Jimin, çıkışta benimle bir yere gelir misin ?" Jungkook'un sorusu beni şaşırmışti . Aynı zamanda çok mutlu olmuştum onunla vakit geçirmek bana iyi geliyordu. " Tabii ki gelirim ama nereye ? " "Bu bir sürpriz Jimin." Dedi gülümseyerek. Kusursuz bir gülüşü vardı.okul çıkışına kadar zor sabretmistim.

Denizin yanına gelmiştik. Jungkook hızla bir bisiklet kiraladı . O öne ben de hemen arkasına yerleştim. Kollarımı beline doladım.

Huzur vericiydi. Jungkook'un olduğu yer benim için cennetti ama bu herkesin bildiği ya da düşündüğü cennet değildi . Bana Özel Jungkook'a özel , kimsenin gidemeyecegi günahları barındıran cennet. Içinin ateş dolu olduğu cayır cayır yanan bu cennet beni içine çekiyordu . Benim için sorun yoktu. Yanımda Jungkook vardı çünkü . Onunla yanabilirdim. Onun için yanabilirdim. Senin cennetine dahil olup ateşi aslında ben yaktigim için özür dilerim. Bunu sonradan fark ettiğim için de .

Uzunca bisikletle dolaştık. "Tamam , şimdi asil sürpriz vakti Jiminie. In bakalım." Onu dinleyip hemen indim bisikletten. O da inip benim yanıma geldi. Bir şeyler düşünüyordu. Elimi tuttu ve denize yaklaşmaya başladı. Hava denize girmeye pek de uygun değildi aslında ama ses çıkarmadım.

"Merak etme seni denize sokmayacagim. Gel böyle . Bak şunlara." Yanına çekti beni , eline aldığı deniz kabuklarına bakmaya başladım . Çok güzellerdi. Bir kactane toplamaya başladık.
"Sana bir şey hatırlatıyorlar mi?" " Deniz kabukları mi ? Hayır yani sanırım hayır." Yüzü düştü . Hatırlamam gereken bir şey mi vardı ki.

Akşama kadar Jungkookla vakit geçirmiştik. Hayatımın en güzel dakikalarindan biriydi. Ardından beni evime bıraktı . Koşarak taehyung'un evine girdim. Ona Hemen bu gün yaşanılanları anlattım. Jungkook'tan hoşlandığımi biliyordu. " Jimin bana soracak olursan Jungkook'ta sana aşık ." Bu dediğine şaşırmıştım çünkü Jungkook başka birine aşıktı. " Hayır , taehyung bugün konuştuk . Hiç öyle durmuyordu. Bence başka birine aşık." Taehyung bu dediğine gülmüştü. Bunda komik olan ne vardı anlayamamıştım. "Hey! Neden gülüyorsun ?" Diyerek taehyung'a savaş açtım. Üstümüzde bir sürü yastık vardı. Hatta bir ara taehyung yastıklarla üstüme bile ağlamıştı.

Ikimizde gülerek yatağa yattık. " Sen bana güven Chim. Hiç emin olmadığım kadar eminim."

*

Jungkook:
Iyi geceler Jimin.

Meus Sol:
Iyi geceler Jungkook
^_^


🌑

Öncelikle okuduğunuz için teşekkür ederim 🌼✨
Hatalarim ve yanlış yazdığım yerler varsa şimdiden kusura bakmayın.

Kapağı bu fotoğrafin bir versiyonuyla değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kapağı bu fotoğrafin bir versiyonuyla değiştirdim . Ve şimdi bir şey anlatmak istiyorum 😭





Ankara da yaşayanlar varsa burası Ankara 🤌🏼 biraz garip oldu . Her neyse 2 kere teleferikle kaldık arkadaşımla çok korkunçtu ama bayağı güldük.

Her neyse acaba böyle bir sahne mi yazsam diye düşündüm. Bence fena olmaz 🤷🏽‍♀️🤔

Bu arada bölümü kontrol etmedim geçmiş ya da gelecek bölümlerle ilgili mantık hatası çıkarsa çok özür dilerim 😔

Sol et Luna | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin