פרק 2- ניצוץ

287 31 15
                                    

היום מתחיל טוב, מלבד כשהארי שפך תה על חולצתו ונאלץ להחליף לחולצה חדשה. הוא אהב את החולצה הזו ועכשיו הוא נאלץ לחפש אחת חדשה. לבסוף הוא מצא כפתור עם דפוס צהוב כחול וירקרק ייחודי והוסיף אותו עם הסקינים השחורים שלו.

להארי יש עכשיו היסטוריה והוא רושם הערות. הוא הניח את העיפרון שלו כשסיים ומביט למעלה אל הלוח. הוא שומע צלצול ורואה את העיפרון שלו נפל. הוא נאנח ומושיט יד להרים אותו, תוך כדי כך יד נוספת מושיטה יד. הוא גורם לידיים שלהם לגעת, יוצר ניצוץ, הוא מרים את מבטו כדי לראות את עיניו של לואי. הארי מסמיק ותופס את העיפרון שלו לפני שידיו מתפוצצות עם "תחושת הניצוץ".

יש להם ספורט היום והארי לא מתרגש. הוא שונא לרוץ ולהסתובב הרבה. סיבה אחת היא בגלל שיש לו אסתמה והשנייה בגלל שהוא נהג לרוץ עם החבר הכי טוב שלו. זה רק מעלה זיכרונות שגורמים לעיניו לדמוע ולריאות שלו להיסתם.

כשהשיעור נגמר הארי הולך לשיעור הבא שלו שהוא אנגלית. הוא מתיישב ליד זאין מאליק. אה נכון, הוא גם הכיר חבר נוסף. הוא אמר לזאין למה הוא לא דיבר, אותו דבר שהוא אמר לנייל אתמול, והוא הבין מה שגרם להארי להיות אסיר תודה.

הוא מנופף לזאין שמנופף בחזרה. ״חבר, אתה רוצה לבוא אליי הביתה להינות? אם אתה רוצה אתה יכול להביא אנשים אחרים, לא אכפת לי. אני גם אביא כמה מהחברים שלי.״

הארי בודק נפשית אם יש לו מה לעשות ולא, אין לו. הוא מהנהן לעבר זאין. זאין מחייך ושניהם פונים לחזית.

עכשיו זה שיעור ספורט והארי לא יכול היה להתרגש יותר (שימו לב לסרקזם). הוא הולך לחדר ההלבשה ומניח את חפציו. הוא מושך את חולצתו מעל ראשו ומחליף לבגדי ההתעמלות שלו.

הם יוצאים לבחוץ והמורה מתחיל לדבר. ״היום, כל מה שאני צריך שתעשו זה לרוץ שלוש הקפות מסביב לבית הספר. לא אמור להיות כל כך קשה, ככל שהשנה תעבור אני אוסיף עוד הקפות. בסדר, תתחילו.״

הכיתה קמה ויוצאת החוצה, מרוצה כשהרוח הרעננה מכה בפניהם. כולם מתחילים לרוץ ברחבי בית הספר בדיוק כמו שהמורה אמרה.

הארי מצליח לעבור את הפעילות על ידי ריצה לצד נייל. הוא היה מסיח את דעתו רק על ידי דיבור בקולו הרם. להארי לא היה אכפת מהקול הרם שלו, אבל הוא שמח שלפחות רכש חבר אחד.

בזמן שהוא רץ, הוא זיהה את עורפו של מישהו. לואי, חשב הארי. הוא הסתכל על כמה מושלם הוא רץ, איך הגב שלו זז, איך שיערו הבהיר והרך זז מעט למעלה ולמטה.

החלום בהקיץ של הארי נקטע כאשר המאמן שורק וכולם מסיימים את ההקפות שלהם. לאחר מכן הוא ממשיך ומספר להם מהי הפעילות הבאה.

Let Me In {l.s} - Hebrew Where stories live. Discover now