פרק 13- מציל חיים

255 20 17
                                    

״הארי, כבה את השעון הארור!״ לואי אמר כאשר השעון צפצף בפעם השלישית.

״מממ,״ מלמל הארי, עם פניו על הכרית, מעמעם את דבריו. ״אוף, בסדר.״ הארי יילל כאשר לואי המשיך לדחוף אותו.

הוא לחץ על הכפתור ואז צנח על המזרון, מנומנם מכדי לעשות משהו אחר. לואי השעין את ראשו לאחור על הכרית, מסתכל על תווי פניו של הארי בפעם המיליון בחייו.

״האזה הקטן עייף?״ לואי התגרה בצחוק.

הארי פקח את עיניו כדי להביט בלואי, אבל אז עצם אותן שוב. ״קדימה, פקח את עיניך, הארולד. אני אוהב את העיניים שלך.״

לואי ידע שהארי ניסה להישאר כועס, אבל הסומק שהתפשט על פניו אמר אחרת. לואי התכופף קדימה והניח בעדינות את שפתיו על השפתיים המכווצות של הארי. זה גרם להארי לחייך קלות ולנשק בחזרה, השפתיים שלהם נעות יחד ברכות.

לואי נסוג לאחור והוציא נשימה. ״אתה יכול לפקוח את העיניים עכשיו?״ הוא שאל בתקווה. הוא באמת אהב את העיניים של הארי. הם היו הדברים היפים ביותר שהוא ראה אי פעם. הוא הלך לאיבוד בהם כל כך הרבה פעמים שהוא איבד את הספירה! הוא נפל לילד הזה, ועמוק.

הארי נשך את שפתו ופקח את עיניו בביישנות. הוא הביט לתוך הכחולים הבוהקים של לואי וחייך. ״היי.״

״היי,״אמר לואי בחיוך. ״אנחנו כנראה צריכים להתנקות.״ אמר לואי, מחווה לבטן הדביקה שלהם עקב 'אירועים' אמש.

הארי הנהן בבושה, ״כן.״ לואי הפיל מהם את השמיכות וקם מהמיטה.

״היי! קר לי! ועירום!״ הארי מחה.

״אז? ראיתי אותך עירום בעבר, האז,״ הוא אמר בחיוך.

״אוי, שתוק.״

״אבל אני יודע מה לעשות שיכול לעשות כדי לחמם אותך שוב.״ לואי הוסיף, חיוך עדיין מתנגן על שפתיו.

הארי צמצם את עיניו, ״אה כן?״

״ממממ, בוא לפה.״ לואי משך את הארי מהמיטה והארי הלך בעקבותיו ונתן לעצמו להיגרר לשירותים.

הם נכנסו יחד למקלחת והארי התחמם מיד ופלטה אנחה.

הוא עצם את עיניו כשהמים הנעימים והחמים זרמו על גופו. ״צדקת, לוּ. זו מאוד חמי-״ הארי פלט חריקה קטנה כשהרגיש שיד אוחזת בזין שלו.

הוא השפיל את מבטו וראה את לואי על ברכיו עם הזין של הארי בידו. הארי רעד, למרות המים הבוערים והחמים שטפו על גופו.

Let Me In {l.s} - Hebrew Where stories live. Discover now