פרק 10- קעקועים

247 19 20
                                    

״הארי, תתעורר! אתה תאחר!״ אן קראה מלמטה.

הארי זינק במהירות ונזכר ששכח לכוון את השעון שלו. ״לעזאזל,״ הוא נאנח. הארי קם במהירות מהמיטה ולא הקדיש זמן להחליט על התלבושת שלו ורק לבש חולצה לבנה וג'ינס שחור. הוא צחצח את שיניו במהירות ואז רץ למטה.

״היי אמא,״ הוא נופף לה. היא נופפה בחזרה, ״היי, מתוק. הכנתי טוסט אז הנה לך.״ היא נתנה לו את הטוסט והוא הודה לה.

״אה, אמא, זה בסדר אם אקח את המכונית שלך? אני חושב שפספסתי את האוטובוס.״

״בטח, אני אראה אותך בקרוב. אוהבת אותך.״

״אוהב גם אותך, ביי!״ אמר הארי לפני שסגר את הדלת.

הארי פתח את דלת המכונית והתיישב במושב הנהג. הוא התניע את המכונית והחל לנסוע לעבר המקום שהוא אוהב לקרוא לו כלא.

הארי מיהר במהירות אל הארונית שלו ופתח אותה וקיבל את כל הדברים שלו לתקופה הראשונה. הוא הלך לכיתה ופתח מעט את הדלת. המורה היה עסוק במחשב, כך שהוא יכול בקלות להתגנב מאחור.

הוא פנה על קצות אצבעותיו אל שולחנו ולמרבה המזל, המורה לא שם לב.

מכיוון שהוא בכימיה, המורה נתן לכולם זמן נוסף בתחילת השיעור. אז הוא לא החמיץ שום דבר חשוב.

להארי לא היה מה לעשות כי הוא לגמרי היה נתפס. הוא הוציא את המחברת שלו ופשוט התחיל לשרבט בעיפרון שלו. הוא התחיל לצייר ורד, גורר את העיפרון שלו בעדינות על הנייר. ואז הוא צייר פגיון חודר דרך הוורד.

הארי היה רוצה לעשות קעקוע כזה יום אחד

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הארי היה רוצה לעשות קעקוע כזה יום אחד. הוא תמיד רצה לעשות אחד אז למה לא לעשות את שלו.

״מה אתה מצייר, האז?״ אמר קול מול הארי.

הארי הרים את מבטו ונפגש עם העיניים הכחולות שגרמו לבטנו להתמלא בפרפרים. ״שום דבר באמת, רק שרבוט.״ הוא משך בכתפיו. ״אני יכול לראות?״

Let Me In {l.s} - Hebrew Where stories live. Discover now