לואי דחף את הארי אל הדלת שלא נפתחה, נישק אותו בשקיקה. שניהם נאנקו לתוך הנשיקה, חשו תשוקה ורעב. הארי נסוג כדי לספר ללואי שגם אמו וגם אחותו היו בעבודה, כדי שהן לא יגיעו הביתה עד מאוחר.
לואי הנהן ושאל, ״יש לך את המפתח?״
הארי הנהן ופנה לדחוף את המפתח פנימה ופתח את הדלת. כשהם נכנסו, לואי דחף לפתע את הארי אל הקיר ונישק אותו בגסות.
הארי התנשם. לואי שנהיה כל כך להוט ותוקפני גרם לו להידלק עוד יותר. לואי החליק את לשונו לתוך פיו של הארי והארי נאנח, אוהב את לשונו הרכה של לואי חוקרת אותו.
לואי מתחיל ללכת אחורה והארי עוקב אחריו. הם התחילו ללכת לכיוון החדר של הארי, עדיין מנשקים זה את זה נואשות.
ברגע שהם נכנסו לחדר ונעלו את הדלת, לואי דחף את הארי על המיטה והכניס כל אחת מרגליו בין רגליו של הארי. הם התנשקו יותר ויותר, עד שבסופו של דבר נאלצו לחזור כדי לנשום.
״יש לך סיכה וקונדום?״ שאל לואי, עיניו עדיין מלאות תאווה כשהביט בחזרה לתוך עיניו של הארי. הארי הנהן. ״מגירה תחתונה,״ הוא אמר בנשימה עצורה.
שניהם כבר פשטו את בגדיהם, להוטים ונזקקים.
לואי חייך ומשך את המגירה התחתונה, ובדיוק כמו שהארי אמר, היא הייתה שם. ״אני צריך להכין אותך?״ שאל לואי והפנה את ראשו בחזרה להארי.
״כן, אממ, זו די פעם ראשונה שלי.״ אמר הארי בביישנות, עם סומק שמכסה את לחייו. בבית הספר הישן שלו, היה לו בן זוג אחד או שניים, אבל לא לקח את זה לשלב הבא. הוא רצה לבלות את הפעם הראשונה שלו עם מישהו שהוא ידע שיהיה האחד. וטוב, עם לואי, הוא הרגיש כמו האחד. למרות שזה היה כל כך מהר לתוך מערכת היחסים שלהם, הוא פשוט יכול היה להרגיש שהניצוצות והפרפרים לעולם לא יגוועו. הוצב באופן קבוע עבור שניהם.
״זה בסדר, בייבי, אתה לא צריך להיות נבוך. נלך לאט, בסדר? אני אהיה עדין.״ לואי הרגיע אותו, משחק בתלתליו. הארי הנהן, אסיר תודה על הבן זוג האכפתי שלו.
לואי שיחרר את אצבעותיו משערו של הארי ופתח את הבקבוק ואז סיכה את אצבעותיו, נותן כמות נדיבה כדי שלא יפגע בהארי.
״זה אולי קצת קר, בייבי.״
לאחר מכן לואי ציפה חלק על החור של הארי, מה שגרם להארי לגנוח ולרעד מהקור.
״אני הולך להכניס אצבע אחת בסדר? ואם זה כואב, תגיד לי.״ הארי הנהן ונשך את שפתו, עיניו מתכהות ומחכות להתמלא באצבעותיו של לואי.
YOU ARE READING
Let Me In {l.s} - Hebrew
Fanficמתורגם- מעל ל 65 אלף צפיות :) הארי אילם באופן סלקטיבי מאז טראומה שעבר עם חברו הטוב ביותר. הוא עובר לגור בדונקסטר עם אימו ואחותו בגלל שאנשים הציקו לו יותר מדי מכיוון שהיה אילם וביישן בבית הספר התיכון הישן שלו, וסיבות אחרות. אז הוא היה צריך לעבור וללכ...