Chapter 18 » „Miluju tě,nikdy bych tě neopustil.'

1.6K 136 7
                                    

„Lásko, tohle je úžasné. Ty svíčky a tak." pohladil mě po tváři a sedl si se mnou na postel. Uchechtl jsem se. „Miluji tě." opřel se svým čelem o to mé a díval se mi do očí. Tohle mi chybělo. Jeho oči. Já vím, byl to jeden dva dny, ale i tak. Prostě mi to chybělo a na tom nic není. Právě naopak. Je to dobře. Alespoň cítím, že ho opravdu miluji.

„Taky tě miluji, medvídku můj."

„Jen tvůj, zlatíčko." usmál se a políbil mě.  


Celý zbytek dne jsme jen seděli,polehávali u televize.Byli jsme bez sebe jen dva dny,ale přišlo mi to jako věčnost a myslím,že Louimu taky.Je to úžasné zase cítit jeho bijící srdce a vůbec ho cítit u sebe.Jsem do něj zamilovaný,tak jako jsem ještě do nikoho nebyl.Nad touhle myšlenkou jsem se musel pousmát.

Loui seděl a já byl o něj opřený,měl jsem hlavu na jeho rameni.Bylo mi takhle dobře.Cítil jsem se v bezpečí,ještě když jsem věděl,že je William pryč.Ani nevím proč z něj mám respekt,vlastně mi nic neudělal,možná jen to jeho předešlé oslovování,nebo to,jak nám nedá pokoj,ale teoreticky mi nic neudělal.No,nebudu to řešit,teď tu mám Louise. ''Loui?'',posadil jsem se normálně,''že tohle nikdy neskončí?''.Když jsem to dořekl nahrnuly se mi slzy do očí,při myšlence,že se někdy rozejdem,že spolu nebudeme navždy.Sklopil jsem hlavu,nemohl jsem se na něj podívat,nechtěl ze sebe dělat slabocha.''Lásko,jasně,že ne.MIluju tě,nikdy bych tě neopustil.''Přitáhl si mě do objetí a já začal brečet,ani pořádně nevím proč.

[POHLED LOUISE]

''Lásko,jasně,že ne.MIluju tě,nikdy bych tě neopustil.''Viděl jsem,že po položení téhle otázky zesmutněl.Přitáhl jsem si ho k sobě.Začal vzlykat.''Co se děje?'',zeptal jsem se ho,vážně jsem nevěděl,co se děje.Odtáhl se a podíval se na mě se slzami v očích.''J-já mám prostě strach,že nás někdo rozdělí.Vždyť se podívej, co dělá William.Ty nevidíš ty pohledy lidí,když jen jdeme vedle sebe?Vždycky mi to bylo jedno,ale poslední dobou si toho všímám.''Vzal jsem ho znova do obětí,''O Williama se nestarej,je to debil,nesnáším ho a lituju toho,že je můj bratr.A ostatní nám můžou být někde.Miluju tě a nenechám si to od nikoho vymluvit''.Přitiskl jsem si ho k sobě a políbil do vlasů.''Bude to v pohodě,Hazz.''

Po chvíli se uklidnil a už se věnoval mně a i filmu nebo seriálu,který běžel v televizi.Ani nevím,co to bylo.Upřímně,bylo mi to jedno,hlavně,že je tady se mnou on.Když si vzpomenu,co jsme chtěli udělat s Williamem hned na začátku..nemám z toho vůbec dobrý pocit.Možná bych ani nedokázal ublížit někomu,kdo je tak roztomilej,hodnej..prostě všechno,na co si vzpomenu.Asi po dvaceti minutách jsem uslyšel bouchnutí dveří.William.Harry sebou trošku škubnul a odsunul se ode mě.''Klid,prostě ho ignoruj'',šepl jsem.Jen přikývl.

[POHLED HARRYHO]

Uslyšel jsem bouchnutí dveří a hned mi to bylo jasný.Odsunul jsem se od Louiho,aby zas Will neměl kecy.''Klid,prostě ho ignoruj'',trochu mě to uklidnilo.Byli jsme v obýváku,takže bylo jasný,že půjde přes něj.Jinak by se nedostal do pokoje,nebo kamkoli jinam po domě.''Čau'',prošel a ani neměl žádný připomínky, asi jsem se obával zbytečně.Nebo,že by konečně dospěl?Ne,to je kravina.

Když zašel za roh,podíval jsem se nechápavě na Louise,který,podle pohledu,ho taky nechápal.Ale i přes to, že si nás nevšímal jsem neměl dobrý pocit,že je tady.Podíval jsem se na hodinky a bylo půl desáté.Zítra máme školu,tak bych měl jít domů,ale opravdu se mi nechtělo ho zase opustit.''Lou?Já už půjdu,musím si ještě přečíst něco do školy.'' Vstal jsem a nahnul jsem se, abych mu věnovat jemný polibek na rty.Vzal jsem si z gauče bundu.''Harry..nechoď'',''Musím,napíšem si a zítra se uvidíme''.Poslal jsem mu vzdušnou pusu a zabouchl dveře.Než jsem došel domů,což byl internát,bylo deset.Vysprchoval jsem se a šel jsem do pokoje,smaozřejmě,že jsem se už neučil,jako vždy,ale snaha byla.Vzbudil jsem se až ráno v 6:10,když mi zazvonil budík.Vzal jsem si mobil,uviděl jsem,že mi Loui večer psal,ale to už jsem spal.Psal mi na dobrou noc,bylo to roztomilý.Tak jsem mu napsal teď ráno.Už jsem se nemohl dočkat až se zase uvidíme ve škole.Zase mi chybělo jeho objetí.

[POHLED LOUISE]

Večer jsem Harrymu napsal smsku,neodpověděl,tak asi už spal.Když jsem vstal bylo 6:25,tak akorát.Šel jsem do koupelny,abych vykonal ranní hygienu.Vrátil jsem se do pokoje a přišla mi sms,od Harryho.Jak jsem říkal,večer usnul.Nezlobil jsem se,vůbec,spíš jsem byl rád,že se vyspal.Vždycky jsem byl takový,že mi víc záleželo na ostatních než na sobě samém,i když se to mockrát nevyplatilo.Ale byl to můj Harry,na něm mi záleželo ještě víc.Napsal jsem mu,že se sejdeme 7:20 na rohu,kde je kavárna a půjdem do školy společně.Vyšel jsem z pokoje,už jsem byl připravený vyjít,nikdy nesnídám,jen o víkendech.Bylo tady zvláštní ticho.


Chtěla bych se omluvit,že to tak dlouho (zase) trvalo,ale teď jsem se připravovala na příjmačky (který jsem udělala!! :3 ) apod.,ale teď už to bude lepší :) 36.3K reads a 2.2K votes <3 Milujeme vás :3

Je to jen něco málo přes 800 slov..příště se budu snažit napsat aspoň 1000 ._.

Za překlepy se omlouvám.

Wewe*

Friends with benefitsKde žijí příběhy. Začni objevovat