[POHLED HARRYHO]
''Vážně sis myslel, že bych to s tebou myslel vážně? Ne, nemyslel.. to už sis mohl odvodit z první věty. Nikdy jsem tě nemiloval, měl jsem tě jen rád. Možná ani to ne. Původně jsme s tebou měli jiný plány, ale já to posral. Jo seš hodnej, hezkej, ale nejsi pro mě. S láskou 'tvůj' Louis x''
Ukázal jsem Jakovi SMS a sledoval jeho výraz. Jen vrtěl hlavou.
"Hazz, tohle mi ale nepřijde jako jeho styl. Dle toho jak o něm vždycky mluvíš, tak to opravdu není jeho styl. Dokázal bych na to pomalu i přísahat." vydechl a povzbudivě se usmál.
"Hm.." povzdechl jsem si a pokrčil rameny. "Zkusím mu zítra zavolat, sejdeme se a uvidíme." Jake jen přikývl a po chvíli povídání o Louisovi odešel do sprchy. Já si pořád pročítal tu SMS a opravdu se mi to víc a víc nezdálo.
Nakonec jsem usnul. No, teď se uvidí ve škole. Ráno mi přišla od Louise omluvná SMS.
*Lásko, omlouvám se, že jsem se ti neozval. Byl jsem doma, po čtyřech měsících, u mámy a doma jsem si nechal mobil. Budu se těšit v 7:20. Miluji tě ♥* povzdechl jsem si. Bylo to fakt divné. Tady se i omlouvá, že se mi neozval a že si nechal doma mobil. A že mě miluje. Zavrtěl jsem hlavou. Dneska mu to ukážu, uvidí se.
V 7:20 jsem čekal jako vždy nahoru. Louis se na mě vrhl a objal mě a pak mě chtěl políbit. Já ztuhl. Ale choval se normálně, napsal mi. Jemně se mi otřel o rty. Ne, Harry. První to vyřešíte. Až pak budou možná polibky.
"Co se děje, zlato?" podíval se překvapeně na mě.
"Co se děje?! Ty se mě ptáš, co se děje?! Ty?! Po té včerejší SMS a pak si mi napsal jako že nic?! Jsi ty kurva normální?!!" vyjel jsem na něj. Jen na mě zíral s otevřenou pusou.
"H-harry, co, co blbneš? Jaká, jaká SMS? Lásko? Co blázníš?"
"Ty si nepamatuješ?! Tak se kurva podívej!" ukázal jsem mu mobil.
[POHLED LOUISE]
''Vážně sis myslel, že bych to s tebou myslel vážně? Ne,nemyslel.. to už sis mohl odvodit z první věty. Nikdy jsem tě nemiloval, měl jsem tě jen rád. Možná ani to ne. Původně jsme s tebou měli jiný plány, ale já to posral. Jo seš hodnej, hezkej, ale nejsi pro mě.
S láskou 'tvůj' Louis x'' Jen jsem na to zíral. Rychle jsem si vzal mobil a hledal zprávu. Nikde."A-ale, já ji tady nemám." ukázal jsem mu mobil. Jen na něj překvapivě zíral.
"To to nechápu..." Jasně, pak mi to došlo.
"Ale já až moc. Pojď se mnou!" Chytil jsem ho za ruku a táhl ho k nám domů. Ten hajzl William.
"Louisi, co děláš?! Kam mě táhneš? Jdeš úplně na opačnou stranu." snažil se odporovat Harry, ale já myslel jen na toho hajzla a co všechno mu udělám. Ten si to bude do smrti pamatovat.
Během 5 minut jsme došli do našeho bytu. Táhl jsem Harryho k jeho pokoji. Samozřejmě ještě spí. Debil.
"Ty zkurvenej parchante!" zařval jsem na něj a strhl z něj deku. "Jak jsi to mohl udělat?! Takhle to využít?!" William byl zcela v klidu. Protáhl se.
"Taky vám přeji dobré ráno." utrousil s úšklebkem a posadil se. "Ale, Harry, vítám tě.." usmál se široce na něj. Debil.
"Ani ne. Proč jsi to udělal?!" chytil jsem ho za tričko, vytáhl na nohy a přitiskl silou ke zdi. "Proč?!" zařval jsem mu do obličeje.
"Víš proč? Protože tohle byl náš plán. Náš Harry. Ne jen tvůj. NÁŠ, kurva. Měli jsme si s ním jen užít a pak ho odkopnout." usmál se a já se otočil na Harryho. Stál opřený o dveře a sledoval nás. Byl jsem rád, že jsem mu to už dříve řekl. Takhle by to posral ještě více. "Copak, Harry. Nevadí ti to?" ušklíbl se.
"Vím, to Williame.." vydechl Harry a zakroutil hlavou. "Děláš takové chyby." došel k nám a vlepil mu facku. Jen jsem na něj vytřeštil oči. Vážně to udělal? "Myslíš si, že když jsme s Louisem měsíc, neřekli jsme si toho dost? To sis myslel, ty zkurvenej parchante?! A víš co si teď udělal za chybu? Měl jsi si, když už jsi byl u těch našich SMS, si je přečíst, protože se informujeme každé ráno, kdy a kde se sejdeme. A tohle byla ta chyba. I Jake to poznal. Nebyl to Louisův styl. A mimo to, nikdy nepíše za jménem "x", ale tohle je detail." usmál se a už nás jen sledoval. "Je tvůj, zlatíčko." usmál se, políbil mě přímo před ním na rty a sedl si na postel. Tohle mi dodalo odvahu a sílu.
Praštil jsem s Williamem o zem a kopl do něj do břicha. Pak jsem ho chytil pod krkem a výhružně mu zašeptal do ucha.
"Tohle ještě není všechno, Williame. Ještě jsme s tebou neskončili!" zavrčel jsem a ještě jednou s ním třískl o zem. Pak jsme s Harrym odešli z jeho pokoje a já ho něm i zamkl.
"Harry.." vydechl jsem a objal ho. Usmál jsem se mu do krku, když mi objetí oplatil a políbil mě do vlasů. Na to, že jsem byl starší, byl on ten větší. Cítil jsem, jak mi zabořil obličej do vlasů a vdechoval mou vůni. Bylo to úžasné. Byl bych i blahem vrněl.
"Loui. Už je to v pořádku."
"Lásko, věřím, že tě to muselo ranit. Omlouvám se, že jsem si zapomněl mobil a že se tohle všechno stalo. Věřím, že včerejšek musel být hodně těžký a proto ti ho dneska vynahradím. Přísahám." políbil jsem ho na čelo. Kvůli tomuto polibku jsem si musel stoupnout na špičky a Harry si mě naštěstí trošku přichytil.
"Je pravda, že jsem včera měl hodně zajímavé myšlenky. Vztek, smutek... Že jsem se zamiloval, uh, omlouvám se, co teď řeknu, zase do debila. Chtěl jsem se opít.." vydechl a díval se mi do očí.
"Teď jen doufám, že nemáš doma žiletky a že jsi to nechtěl udělat."
"Ne! Přísahám ti, lásko!" zavrtěl hlavou Harry. Já se usmál a konečně ho po té dlouhé době políbil.
"Všechno ti vynahradím, miláčku. Všechno." zašeptal jsem mu do rtů a vlekl si ho k sobě do pokoje,, kde jsem za sebou hned zamkl.
__________________________________________
Tak, po dlouhé době jsem teda díl napsala já :D A dle toho, co píšu, bych si tipla, že se pomalu asi budeme blížit k závěru, no ne? Uvidí se :D :DSnad se bude díl líbit ♥ ☺. Potěší každý komentář a hvězdička. Především KOMENTÁŘ ♥
Boobear
ČTEŠ
Friends with benefits
FanficLouis, Harry a William. 3 kluci, 3 kamarádi. 3 osoby, které studují na vysoké škole. Louis a William jsou dvojčata. Harry je jedináček. Jak je nakonec osud spojí a co se nakonec přihodí? Zůstanou navždy jako kamarádi, nebo se stane něco, co je spo...