Chapter 6 » "Mám,co jsem chtěl.."

3K 191 1
                                    

[POHLED LOUISE]

Nešel jsem do jídelny, akorát bych zase viděl, jak se William "plazí" po Harrym. Ani nevím,jestli to chování Williama Harrymu vadí, kdybych aspoň tohle do prdele věděl! Je takovej neutrální, nepoznám to na něm. Ale vím, že William mi to dělá schválně. Vždycky, když něco udělá, jako třeba ten polibek na spánek, se na mě podívá. Nesnáším ten jeho pohled, i když je stejný jak ten můj, ale prostě ho nesnáším. Je to jak kdyby říkal: "Já ho mám, a ty ho mít nemůžeš ani nebudeš." Vždycky bych nejradši vzal nějakou tyč a ty oči mu vypíchl. Ne,už toho nechám. Nebudu se s tím zatěžovat. Obou si nebudu všímat a bude to v pohodě. Teď mě mrzí, že jsem to Harrymu odřekl. Ale už se nedá nic dělat. Mám dost času, než půjdu spát,  možná bych se měl podívat na učení. Naposled jsem se učil asi před 2 rokama. Pořád jsem dostával jenom 5-ky. Třeba se to Harrymu líbí, když jsou lidi chytří. Už je to tady zase. Musím na něho přestat myslet a brát ho jako William.

[POHLED WILLIAMA]

Mám, co jsem chtěl. Harryho na své straně (aspoň myslím) a zlomeného Louise. Vím, že bych to neměl dělat, když je to můj brácha, ale já takovej jsem, vždycky jsem byl. Ale teď poslední roky mě to začalo pořádně bavit. Nemáme s Louisem žádný kamarády, protože se nás většina lidí bojí. Nebo spíše mě. Louis takovej doopravdy není. U nás doma (s Louisem) to je teď, jako kdyby tady nikdo nebydlel. Každej ve vlastním pokoji. Nemluvíme spolu nebo spíš on se mnou ne. Ani se mu nedivím. Vím,že se chovám jak hajzl, ale opravdu mě to baví.

Už chci aby to bylo za náma. Aby bylo po všem. Po Harrym, abysme ho už konečně omrdali. Už mě nebaví se jen na něj koukat a přemýšlet, co skrývá za "překvapení" (if you know what i mean).

[POHLED HARRYHO]

Zase. Zase  se zbytek dne se válím v posteli a čtu. Vlastně nečtu, jenom se čumím do knížky a přemýšlím, proč to Louis odřekl. Asi se se mnou nechce setkat. Nebo mě poznat. Možná,že je William lepší. Nebudu se snažit navázat s Louisem kontakt. Vždyť s Wlliamem je mi taky celkem fajn, až na ty tituly a..gesta. Ale už si zvykám. Teď, jaak nad tím přemýšlím,bani mi ten polibek nevadil. Vždyť to bylo  i cute.

Usnul jsem ani nevím jak. Spal jsem až do rána, kdy mi zazvonil budík. Nevím, jak se budu zase chovat k Louisovi. Mám to zkusit ještě jednou? Uvidím. První hodinu máme 1. a 2. ročník společnou. Sednu si za ním a zeptám se ho,co s ním je.

NOo..takže tohle je teď moje poslední část :D Jedu na 14 dní pryč, jak už psala Boobear.

Až se vrátím,tak zase budu pokračovat a těším se :3

Takže ahoj..za 2 týdny ^^

Wewe*

Friends with benefitsKde žijí příběhy. Začni objevovat