Dneska to jsou přesně čtyři roky, co jsme se v onen den potkali na záchodech. Úžasné, ale zároveň bolesté čtyři roky. Prošli jsme si vším. Vlastně si říkám, že tohle je pravá láska. Přečkali jsme toho hodně. Radosti i strasti.
Pamatuješ, když jsme se poprvé potkali na záchodech v X-faktoru? Jak jsem si tě vyfotil, protože jsem věřil, že budeš slavný? V té chvíli jsem netušil, že budeme v jedné společné kapele a že si tak budeme denně na blízku. Netušil jsem, že budeme společně slavní. Netušil jsem, co nás čeká. Netušil jsem, že nás čeká taková osudová zkouška, avšak naše láska vydržela az do teď.
Pamatuješ, jak jsme byli na společném rozhovoru, ty ses mě zeptal, kde budu sedět. Já odpověděl, že vedle tebe. Ale nemohl jsem, Modest! nám to zarazil.
Where want you sit?
Next to you.
You can't sit together.
Pamatuješ, jak jsme se poprvé objali, když jsme zjistili, že jsme postoupili? Já byl radostí bez sebe, a tak jsem na tebe skočil. Bylo mi v té chvíli všechno jedno. To jsem ještě netušil, co nás čeká.
Pamatuješ si, zřejmě moc dobře, na den, co mi přidělili El? Vím, že si odešel do baru, kde ses opil. Pamatuji si, jak ve stejnou dobu vyšly fotky mě a El, coby spokojeného nového páru, a tebe, coby opilého kluka. Ani nevíš, jak jsem byl naštaný, ale musel jsem. Odstoupení od smlouvy bychom nezaplatili. Ale vím, jak si se trápil. A nebyl jsi vtom sám. Neboj.
Pamatuješ si, jak mě M!M donutil napsat na Twitter, že Larry Stylinson je lež? Brečel jsem u toho. Nechápu, co z toho měli. Takhle nás trápit.
Pamatuješ, jak jsme byli na rozhovoru a reportér mě, doposud nepochopím proč, poplácal po koleně? Ty jsi mu samozřejmě musel ukázat, či jsem, a tak si vzápětí dal svou ruku na mé koleno a reportéra si zabíjel svým pohledem.
Pamatuješ, jak jsi opři rozhovoru seděl na zemi a já seděl nad tebou a chvíli jsem si pohrával s tvými vlasy a chvíli jsme se společně mazlili? Bylo mi v té chvíli jedno, že nás snímají kamery.
Pamatuješ, jak jsme byli v Leeds? Jak jsme měli společný stan? Jak pak kolovala fáma, že z toho stanu vycházely v noci zvláštní zvuky? Jen my víme, co se ve stanu opravdu dělo a myslím, že tohle tajemství si vezmeme společně do hrobu.
Pamatuješ, jak se tě reportér na interwiev zeptal, a kým bys byl nejraději na pokoji a rys odpověděl, že s Adele? Pak ses mi omluvil. Já to chápal. Věděl jsem, že bys nemohl říct mě, protože by s tím M!M měl problém.
Pamatuješ, jak jsme se na sebe při videodenících dívali? Už tam byl počátek naší lásky na první pohled. Naše dotyky, pohledy, blbosti. A Niallovy pohledy, on nás vždy podporoval.
Víš moc dobře, že jsem měl na nočním stolku naši společnou fotku. Ani nevíš, jak moc dobře se mi při ní usínalo. Samozřejmě bylo lepší, když jsem usínal po tvém boku, bylo to lepší. Ale když jsme nemohli být spolu, usínal jsem alespoň s naší společnou fotkou.
Moc dobře víš, jak na tebe žárlím, ale ty na mě taky. Ochraňujeme se navzájem. Ani nevíš, kolikrát ti už kluci chtěli stáhnout na koncertě kalhoty. Já jim však vždycky zabránil a ty jsi tak o tom neměl ani ponětí.
Miluji, když si navzájem nosíme oblečení. Je v tom takové kouzlo. Vždycky jsem byl rád, když jsem cítil tvou vůni. Stále jsem si myslel, že stojíš vedle mě a že mě obímáš. Cítil jsem, že mě chráníš. Cítil jsem, že mám konečně někoho, komu mužů věřit, samozřejmě kromě zbytku kapely. I přesto, že mi občas bylo velké. Nikdy bych ho nedal z ruky.
Vím, že jsi mě měl na zamykací ploše na mobilu a čísla našich věků jsi měl jako hesla. Harry, vím to.
Vím, že po celé čtyři roky za námi stojí tisíce, desetitisíce, ne-li miliony fanoušků, kteří v nás stále věří a podporují nás a drží nás nad vodou.
Jsem strašně rád, že jsem se dostal do takové kapely, kde jsem. Mám tady jednoho přítele a tři nejlepší kamarády, z nichž Niall je ten roztomilý kluk s irským přízvukem, Liam je ten "daddy", který nás stále chrání a Zayn je stejný zamilovaný blázínek jako já. Lépe už jsem nemohl dopadnout.
Děkuji bohu a Simonovi. Bez těch dvou bychom nikdy nebyli spolu.
Děkuji i tobě, Harry, že jsi tady pocelouo dobu byl. Že jsi mě nikdy nenechal ve štychu. Že ke mě opětuješ své city, tak jako já k tobě.
Přeji ti, abys byl silný. Věř, že nás toho ještě hodně čeká a život nám klade jednu překážku za druhou. Ale my je všechny zvládneme a nakonec dojdeme šťastně ke konci a společně.
Always in my heart <3. Your sincerely, Louis. Navždy tě budu milovat. Navždy <3
———————————
Omlouvám se všem, vím, že je to smutné a že tam není všechno. Nevzpomněla jsem si na úplně všechno, a pokud by tam toho mělo být co nejvíce, musela bych to psát celý den.
Boobear
ČTEŠ
Friends with benefits
Fiksi PenggemarLouis, Harry a William. 3 kluci, 3 kamarádi. 3 osoby, které studují na vysoké škole. Louis a William jsou dvojčata. Harry je jedináček. Jak je nakonec osud spojí a co se nakonec přihodí? Zůstanou navždy jako kamarádi, nebo se stane něco, co je spo...