Chapter 4 » ''Chci se tě na něco zeptat..''

3.7K 212 5
                                    

[POHLED WILLIAMA]

Celou sobotu se mnou Louis nemluvil. Nevím proč, tak tam měl zůstat a neurážet se jak holka. Že by žárlil? Ale na co? Přece by se do něj nezamiloval. Řekli jsme si a zatím jsme to tak do teď dělali, že ti kluci, budou jen naše kurvičky. A Harry není vyjímka. Asi si s ním promluvím, co vlastně chce, protože tohle jsme si nedomluvili. Omrdat a konec.

[POHLED LOUISE]

Odmítám se s tím kreténem bavit. Lituju toho, že bydlíme spolu. Kdybych měl kam, odstěhuju se. Je teprve 18:03. Ještě zítra s tím debile tady budu.

"Louisi?"

"Co chceš?!"

"Chci se tě na něco zeptat."

"Ale já nechci odpovídat."

"Louisi prosím..ty jsi se do Harryho zamiloval?"

"Co ti je kurva po tom?"

"Dobře klid, jenom jsem se zeptal."

To bylo všechno? Aha. Jasně, že jsem se do něj zamiloval. To jenom tady ten debil pořád myslí na mrdání. Harryho známe jenom 2 dny, ale mně příjde, že ho znám věčnost. Chci s ním zestárnout. Adoptovat si s ním malého fotbalistu. Co to kecám, stejně se to nestane. Kurva! Nikdy jsem k nikomu něco takovýho necítil. Musím se z toho dostat. Taky bych ho nejradši ojel hned, jak ho vidím. Musím uvažovat jak Wiliiam, třeba se to Harrymu líbí.

[POHLED HARRYHO]

Mrzí mě to s tím Louisem. Ani jsem ho nepoznal. Ale William je fajn. Jestli je Louis taky takovej, tak by to bylo super. Pořád,ale přemýšlím nad tím oslovením kurvičko, děvko, zlato apod. To zlato by mi ani tak nevadilo, ale proč kurvičko? Příjde mi hrozně nadrženej. Má to v očích. Trochu mě to děsí, když už bych si s jedním "něco" začal, tak radši bych bral Louise. Jasně, jsou to dvojčata, ale myslím, že Louis je jinej. I když s Williamem by nebylo špatný si užít.

Celou neděli jsme se válel v posteli a četl si knížku. Vůbec nic jsem nedělal. Měl jsem se učit, ale jednoduše jsem se na to vysral. Netěšil jsem se zítra do školy, protože uvidím Louise a nevím, jak se mám chovat. Jestli se s ním mám normálně bavit nebo si ho nevšímat. Ještě uvidím. Mohl bych ho někam pozvat, abychom se poznali.

[POHLED LOUISE]

Jak se mám ve škole k Harrymu chovat? To bude trapný. Nebudu si ho všímat a bude to ok.

PONDĚLÍ:

[POHLED LOUISE]

Dobře. Ještě že nejsem s Harrym v jedné třídě, asi bych to nedal.

Po hodině jsem uviděl, že William jde za Harrym na chodbu. Vřelo to v mně, ale nenechal jsem to na sobě znát. Ignoroval jsem to. Zazvonilo na hodinu a já uviděl něco, co jsem neměl. Obejmuli se. Oni dva se do píči obejmuli. Nebo spíš William ho obejmul. Ale co měl Harry dělat? Celej den jsem seděl jak přibitý v lavici. Nechtělo se mi s nikým mluvit,taky jsem neměl s kým. Jedině se svým ''''''milovaným''''' bratrem, ale ten byl každou přestávku zabraný do Harryho a Harry do něj. Nechal jsem je být. Nechci aby si Harry něčeho všimnul.

[POHLED WILLIAMA]

Možná chci naštvat Louise, možná, že ne. Jo, chcu ho nasrat. Chci ho konečně jednou za život vidět na dně. Vím, že jsem bráchové, a že by se to takhle dělat nemělo, ale on nikdy nebyl na dně. A teď se mi to celkem daří. Vím, že se mu Harry líbí, ale já ho při tom nenechám.

[POHLED HARRYHO]

Tak dobře. Nikam jsem ho nepozval. Neměl jsem odvahu. A ani jsem nemohl, když William byl pořád se mnou. Zarazilo mě, jak mě obejmul, ale překvapivě mně to nevadilo, řekl bych, že se mi to spíš líbilo. William je fajn, ale pořád nevím, jakej je Louis. Opravdu nevím, co mám dělat. Příjde mi, že je Louis na nás naštvaný, ale my jsme mu nic neudělali. Mohl jít na tu dráhu přece taky nebo na nás aspoň počkat. Ale co nadělám, už je to za námi. Uvidím zítra. Pokusím se s ním navázat kontakt. Bojím se. Sice jsem se s ním ještě nebavil, ale mám pocit, že to bude super kluk.

Zase se omlouvám za chyby. :D Psala jsem to na podruhé, protože se mi to vymazalo. -_-

Takže  opět  budeme rády za vote and koment :3 

Děkujeme našim věrným čtenářům,moc to pro nás znamená <3 :3

Wewe*

Friends with benefitsKde žijí příběhy. Začni objevovat