Chapter 14 » "Dobré ráno.."

2.2K 202 9
                                    

[POHLED HARRYHO]

Pak se polibky přesunul na vnitří stranu mých stehen a já zaryl nehty do gauče a znova jsem vzdychl. Popravdě? Chtěl bych vědět,co by na tohle říkal William Ale to  bylo to poslední, na co jsem v tuhle chvíli myslel. Věnoval jsem se jen Louimu a jeho polibkům na mém těle. Jeho jemným polibkům, které obsypávaly moje bříško. Nemyslel jsem na nic jinýho, než na to,aby se Louis dotknul víc mého rozkroku. Když najednou mi začaůl sundávat boxerky a já jsem znova vzdychl. Předtím, než mě začal uspokojovat se nahl, aby mi věnoval něžný polibek na rty. Pak se znova přesunul k mému rozkroku. Začal rukou. Už i to bylo to něco úžasnýho.

[POHLED LOUISE]

Viděl jsem,že si to Harry užívá. Bože. Já ho hrozně miluju. Na tuhle chvíli jsem čekal už strašně dlouho.
"Louisi..." Miluju, když někdo vzdychá moje jméno a když je to někdo, koho opravdu milujete, je to o to lepší.

Po chvilce jsem přidal i pusu a jazyk. Harry se svíjel slastí. "Lou.." cítil jsem, že už bude. Nepolykám, takže jsem ho nechal vyvrcholit mimo mou pusu, což nebyl tak  dobrej nápad, protože jsme zašpinili gauč. Harry vydechoval a snažil se uklidnit svoje tělo poté, co ním prošla vlna slasti a rozkoše. Přitáhl jsem si ho k sobě a políbil ho na čelo. Vzal jsem deku, přikryl jsem nás .Usnuli jsme společně na gauči, kterej nebyl zrovna největší, ale nám to stačilo.

[POHLED HARRYHO]

Ráno jsem se probudil v Louiho objetí. Je to vážně krásný se probouzet vedle někoho, koho milujete tak, že to není snad ani možný. Byl jsem dřív vzhůru jak Loui, mohl jsem ho sledovat, jak je krásnej, i když spí. Vypadá jako nějakej anděl.
"Loui?'"Potichu jsem na něj promluvil, když jsem viděl, že se trochu vrtí.
"Dobré ráno.." Hned po ránu mi věnoval ten jeho krásný, upřímný úsměv. Ten, který tak miluju. "Jsem hrozně rád,že to nebyl jen sen" dodal. Vykouzlilo mi to úsměv na tváři.
"Nebyl. A jsem za to rád Loui.."

Moc moc moc se omlouvám,že to tak dlouho trvalo,ale neměla jsem vůbec čas :(
Děkujeme za tolik reads a votes <3
Tak můžete pokračovat ať dáme 10 000 reads a aspoň 800 votes <3 (jako nemyslím jen na tomhle dílu :D)
Wewe*

Friends with benefitsKde žijí příběhy. Začni objevovat