Chapter 2 » " Harry, my jsme trochu jiní.."

4.4K 255 8
                                    

[POHLED HARRYHO]

Jsou to celkem příjemní kluci, myslel jsem si, že někoho, s kým si budu rozumět tady hned první den nenajdu.

Dozvěděl jsem se, že se nejdřív narodil William, i když bych spíš řekl Louis, protože má zdatnější postavu. Je starší jenom o 2 minuty! 

Doprovodili mě až k pokoji. Vešel jsem do mého pokoje a byl jsem celkem zaražený. Nebyl zrovna k světu. Ale na přespání to stačí.

"Hele kluci, to jsou tady všechny pokoje takový nebo jsem ho chytl jenom já?". Oba dva se jednohlasně zasmáli.

"Myslím, že jsou tady i lepší, ale i horší." odpověděl Louis. Po chvilce ticha, které rušilo akorát moje vybalování z kufru, William řekl.

"Nechceš s námi dneska večer do města? Je tam taková slavnost." Chvilku jsem přemýšlel, přece jenom je moc neznám, ale nakonec jsem odpověděl.

"Jo, půjdu rád, stejně bych se tady nudil."

[POHLED LOUISE]

Je celkem fajn i pěknej. Chudák, neví, co s ním zamýšlíme, ale necháme to až na dobu, kdy nás víc pozná. Večer máme v plánu mu říct, že jsme gayové. Doufám, že ho to od nás neodradí, a kdyby jo, tak ho někam zatáhnem už dneska.

"Tak dobře. V 18:30 se stavíme. Máš se na co těšit." Řekl jsem a oba jsme odešli. Po cestě domů jsme si s bráchou povídali o Harrym. Jak jsem zjistil, plán se mu líbí, tak jako mně. Ale on myslel jen na jedno, ale u mě to bylo jiný. Už jenom po jednom dnu jsem cítil něco zvláštního. Nedokázal bych ho jenom omrdat a už ho nikdy nevidět. Tohle bylo jiný, když jsem se podíval do jeho smaragdových očí a do jeho andělské tváře… byl jsem úplně někde jinde. A ty jeho kudrl… 

"Louisi. Louisi! Posloucháš mě?" Zařval na mě William.

"Jo promiň, přemýšlel jsem.'' Došli jsme až domů a bylo 15:28 - ještě máme celkem dost času. Řekl jsem si, že si půjdu lehnout. Šel jsem do svého pokoje a lehl si na postel a ani nevím, jak jsem usnul, ale vzbudil jsem se v 18:01.Do hajzlu. Musím se nachystat!

[POHLED WILLIAMA]

Co se to s ním kurva děje? Nikdy neřešil, co si obleče. Po cestě domů byl hrozně divnej. Byl pořád zamyšlenej. Mám tušení proč. Harry se mu určitě líbí a nechce ho jenom ojebat. To já jo. Už ho chci! Ten jeho úsměv a velká pusa.

"Louisi už jsi nachystranej?"

"Jojo, ještě minutku."

Po 10 minutách konečně přišel. Málem bych ho nepoznal. Měl sundanou svou beanie, kterou sundává jenom na noc, teda doufám. Vypadal úplně jinak. Vypadl. víc jak já. Já beanie úplně nesnáším, vždycky mi to akorát rozdrbe účes.

"Jdeme!" zavelel. Vzal jsem z věšáku klíče a zamkl jsem za námi. Šli jsme svižně, protože jsme kvůli Louisovi nestíhali. K Harrymu do pokoje jsme přišli v 18:40.

"Už jsem myslel, že nepřijedete." řekl hned, jak jsme vešli do pokoje. "Můžeme jít."

[ POHLED LOUISE]

Celou cestu do města se Harry bavil jenom s Williamem. Žárlím, jo, žárlím. Harry si mě vůbec nevšímá. A přesto William je ten, kdo ho chce jen zneužít. Sedli jsme si na lavičku před městem, abychom mu řekli o naší orientaci.

"Harry, my jsme trochu jiní než ostatní nebo asi i ty.." William pokračoval.. "doufáme, že se nás nebudeš bát nebo tak něco....prostě, oba jsme gayové."

"Mě to nevadí, sám jsem bi, ale víc mě přitahují kluci, takže.." Odpověděl a usmál se. Ach ten jeho úsměv, vraždil bych za něj!

"Kluci jo? Tak to se ti taky bude hodit." Řekl William a šťouchl mě do ramene. Harry se zasmál a všichni jsme se naráz zvedli s šli konečně do města. Bylo tam celkem hodně atrakcí a chlastu. Objednali jsme si každý jedno pivo a šli jsme se projít po městě a okouknout to tady. Zastavili jsme se u horské dráhy.

"Pojď tam se mnou." řekl William Harrymu. Myslel jsem, že ho zabiju. Harry samozřejmě souhlasil. Oba dva mi strčili kelímek s pivem do náruče. Byl jsem bezradný. Položil jsem jejich kelímky na zem a odešel jsem domů. Nechtěl jsem se dívat na to, jak spolu flirtují.

Došel jsem domů a šel jsem hned spát. Ani nevím, kdy William přišel, bylo mi to celkem u prdele. Nebavili jsme se s ním ani s Harrym. Horší bylo to, že byl víkend a celý 2 dny s někým nemluvit je celkem hard.

Wewe* :) 
Omlouvám se, jestli tam jsou chyby :D 
obě budeme rády za koment nebo za vote :)

Friends with benefitsKde žijí příběhy. Začni objevovat