Chapter 8 » "Promiň.."

2.6K 188 2
                                    

[POHLED HARRYHO]

To šlo dobře. Ani jsem ho nemusel  znova někam zvát. Jde vidět, že to má v hlavě aspoň trochu srovnaný. Ale pořád mě štve William. "Zlato"...to fakt? Jako je to nic oproti tomu třeba..kurvičko a tak, ale i tak je mi to divný a nepříjemný. Teda jak kdy. Někdy se mi to "líbí", ale to asi záleží na náladě.

Škola skončila. Šel jsem domů sám a byl jsem rád, to byl asi první den, co se mnou nešel William a Louis za námi někde vzadu. Aspoň jsem mohl přemýšlet, co si vezmu na sebe apod. Teď jsme si zrovna uvědomil, že jsme se nedomluvili v kolik jdeme a kde máme sraz. Zavolám mu.

"Ahoj Louisi,zapomněli jsme se domluvit,v kolik a kde máme sraz." zasmál jsem se.

"Ajo, no tak třeba v 18:00 u mě?"

"Dobře, stavím se. Budu se těšit." Nevím proč, ale usmál jsem se. Ne, že bych se nahlas zasmál, ale...prostě jsem se usmál. Nevím, co to bylo za úsměv.

[POHLED LOUISE]

Hrozně jsem se vyděsil, když jsem viděl, že mi volá Harry. Už jsem si myslel,že to odřekne.

Vůbec mě nenapadlo, že jsme se nedomluvili. No nic, půjdu se už nachystat. Asi si vezmu černý kalhoty a černý tričko a samozřejmě mou oblíbenou beanie, šedou aby bylo jasno.

Hrozně se těším, ale nevím, jak to všechno bude probíhat. Těším se, to jo, ale zároveň se bojím. Vůbec nevím, jak se mám chovat, co mám dělat.

[POHLED WILLIAMA]

No..tak tohle teda opravdu nejde podle mých plánů. Tohle se vůbec nemělo stát, ale prozatím jim to kazit nebudu. Ještě máme čas. Louis je nějak moc klidnej na to,že jde s ním ven. Měl jsem jít s ním já. To by viděl, hošánek. Mezi mnou a Louisem je jeden rozdíl, když se jedná o Harryho. On je do něj zamilovanej, ale já ne, chci jen jedno.

[POHLED HARRYHO]

Už se asi začnu chystat..je 17:10, to abych o půl vyšel. Vezmu si černý kalhoty a bílý tričko. Těším se a to je zvláštní. Nikdy jsem nebyl z ničeho tak ''nadšený'' nebo jak to nazvat.

Nachystal jsem se a bylo 17:28. Vyšel jsem z domu a namířil si to přímo k Louimu domu. Zazvonil jsem a Louis hned otěvřel. Byl tak...krásný? Jo to je to slovo. Nevím proč, ale lákalo mě ho políbit. Ale řekl jsem si, že to nechám být, tak jsem ho aspoň obejmul.Když jsem ho objímal, všiml jsem si, jak se třepal, asi byl nervózní (stejně jak já). Ani nevím proč jsme to udělal.

"Promiň'" omluvil jsem se.

"To je v pohodě, nevadí mi to."

[POHLED LOUISE]

Tak tohle jsem nečekal. Jsem asi trošičku víc mírně v šoku. Harry musel cítit,j ak se třepu. Bylo to hrozně příjemný, být v jeho objetí. Slyšet jeho tlukoucí srdce. Dobře, dobře..teď se budu soustředit na něj a na to, co se bude dít.

Máme namířeno do kavárny. Zabrali jsme si stůl u okna, takže jsme viděli ven, jak se začíná ztmívat a začínají se rozsvicovat pouliční lampy. Ani nevím, co jsme si objednali,p rotože jsem byl hrozně zabraný do Harryho. Sledoval jsem každou část jeho obličeje. Oči, ty jsem úplně miloval od doby, kdy jsem je poprvý uviděl, rty..vypadaly tak..měkkce? Nevím, jak bych to řekl. Když si prohrábl vlasy, myslel jsem si, že v tu chvíli omdlím, nebo, že se udělám. Teď nevím, co by bylo horší. Ani jsem moc nevnímal, co říká.

"Je mi to blbý to takhle říct, ale seš...krásnej." Neudržel jsem se a řekl to.

"Uhm..děkuji." Začervenal se. Viděl jsem to. Byl tak roztomilej. Snažil se to zakrýt, ale nevyšlo mu to.

[POHLED HARRYHO]

Řekl mi, že jsem krásný. Cože? Já? Co on? Vždyť on by mohl pracovat jako model, samozřejmě tohle jsem mu neřekl, protože jsem byl zaskočený a  cítíl jsem, že se červenám. To bylo trapný.

Celé to nějak uběhlo a šli jsme domů. Šel jsem ho vyprovodit domů.

"Tak..díky, že jsi se mnou šel." poděkoval jsem.

"To já děkuju, aspoň jsme se víc poznali."

"Jo to jo."

Nevím, co to do mě vjelo, ale..políbil jsme ho. Na tvář, ale i tak. On i já jsem zůstali nehybně stát a dívali jsme se na sebe. Ani jeden z nás to nechápal.

"Omlouvám se, nevím, co to do mě vje-"

"V p-pohodě, říkám, že mi t-to nevadí."

Stáli jsme tam asi ještě 10 min, než jsme se pohli.

"Tak..ahoj." řekl jsem a hned se otočil, bylo mi hrozně trapně.

"Ahoj." Slyšel jsem, jak to Louis řekl potichým hlasem.

Možná jsem to přehnal, ale nezdálo se, že by mu fakt vadilo.

_______________________________

Takže...po dlouhé době jsem napsala část i já. Omlouvám se,ale neměla jsem čas..pořád něco. :D

Snažila jsem se opravit chyby, ale stejně tak nějaký určitě jsou.

Další část přidá (asi) Boobear :))

budeme rády za každé votes koment :))

Wewe*

Friends with benefitsKde žijí příběhy. Začni objevovat