Author Pov
FlasBack
ජිමින් චෝයි පැක් එකට ගිහිල්ලා අදට දවස් 2ක්...මේ සතිය පුරා ජන්කුක්ට කරන්නවත් වැඩක් නොතිබුනු නිසා එයා මේ දවස් දෙකේ ගෙදරමයි හිටියේ..
විටින් විට පාලුව මකාගන්න එයා ටේට එන්න කිව්වත් එයාටත් එන්න බැරි උනේ එයාට තව ඇල්ෆා කෙනෙක් එක්ක වැඩක් වැටිලා තිබ්බ නිසා...
බැරිම තැන හවස 6ට විතර කුක් පැක් හෞස් එකෙන් එලියට ගියේ ක්ලබ් එකට යන්න...
ක්ලබ් එකට ආව ජන්කුක් වටපිට බැලුවත් දැකගන්න හම්බුනේ ඉතිම් හැමතැනම බිබී නටම ඇල්ෆලාවයි බීටලාවයි විතරයි...
මොකද ගොඩක් වෙලාවට ඔමේගලාට මෙ වගේ තැන් වලට එන්න බෑ...එන්න දෙන්නෙත් නෑ.....
ඒත් මේ ක්ලබ් මනුස්ස ලෝකේ ක්ලබ් වගේ සෙක්ස් කරන්න පුලුවන් තැනක් නෙවේ....ඕනමනම් මේට් වෙලා තියෙන දෙන්නෙක්ට ඒ හදීසියෙන්ම එ කියන්නේ රට් , හීට් එක වගේනම් ඒවා ගත කරන්න ප්රයිවට් රූම්ස් තියෙනවා...ඒත් මනුස්ස ලෝකේ වගේ ක්ලබ් එක පුරා හැමතැනම කොල්ලෝ කෙල්ලන්ව වට කරගෙන එහෙම නෑ.....
ජන්කුක් කෙලින්ම ගියේ බාටෙන්ඩර් ගාවට...එතන තිබ්බ චෙයා එකෙන් වාඩි උනු ජන්කුක් නටන කොල්ලෝ කෙල්ලෝ දිහා බලාගෙනම ඩ්රින්ක් එකක් ඕඩර් කලා....ඒත් එයා දැක්කේ නෑ එයා අහක බලන් ඉන්න වෙලාවක ඒ බාටෙන්ඩර් එයාගේ ඩ්රින්ක් එකට දෙයක් දැම්මා කියලා...
වොඩ්කා ග්ලාස් එක ගත්ත් ජන්කුක් එකපාරම ඒක බීලා දැම්මේ කෙනෙක් මේක ගැන හිතලා සතුටු වෙද්දි....පලවෙනි එක බිව්වා කියලා ජන්කුක්ට මොකුත් උනේ නැතත් මේ යකා ගොනා වගේ තවත් ඩ්රින්ක්ස් බිව්වා ඒ ටැබ්ලට් එක දාපු....ඔව් ඉතින් එයා දන්නෑනේ මේකට දෙයක් දාලා කියලා.....
ටිකකින් එයාට දැනුනා එයාගෙ මුලු ඇගම රත් වෙනවා වගේ......එයා ටේබල් එකට ඔලුව තියාගෙන කෝට් එක ගලවලා විසි කරේ ඒ කෝට් එක ලීසා ගේ කකුල් දෙක ලගට වැටෙද්දි...
ලීසා ජයග්රාහී ලීලාවෙන් ඒ කෝට් එක අහුලගෙන ඒකේ තිබ්බ ජන්කුක්ගේ බ්ලෝසම් සෙන්ට් එක ඉව කරන්න ගත්තේ ගොඩක් සතුටෙන්....
• ලලීසා මැනෝබාන්...
• පැක් එකේ අය කිව්වේ ලීසා කියලා...
• නපුරු , ඊරිසියාකාර ඕනම දෙයක් බලෙන් හරි ලබාගන්න හදන ඔමේගා කෙනෙක්...
• තාම මේට් වෙලා නෑ...
• අම්මයි තාත්තයි නැති නිසා තනියෙනුයි ඉන්නේ.....ඒකයි මෙයාගේ මෙච්චර ලොකුකම....
• ජන්කුක්ට පිස්සු වැටිලා ඉන්නේ..
• රූපෙන් ගොඩක් ලස්සන හිතෙන් ලස්සන නැති ඔමේගාවෙක්.....______________
හේ හේ🌚
ආව🌚
ඉතුරු එක අදම ඕනද ඒයිලා🥲
බායි🌚❤️
YOU ARE READING
ᑭᴜʀᴇ ᗷʟᴏᴏᴅ | ᒎɪᴋᴏᴏᴋ | ᑕᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ |
Vârcolaciඇල්ෆා ජිමින්ගේ ආදරවන්තයා ඇල්ෆා ජියොන් ජන්කුක් ඔමේගා ජීඑවුන්ට ආකර්ෂණය උනොත්? A WereWolf Au Top Jk Bottom Jm • Mpreg❗ • Heat And Rut Sessions❗ • Bxb❗ • BxG❗ • Alpha x Omega❗ • Alpha x Alpha ❗ If You Cant Tolerate Those Things I Mentioned In Top Then P...