3

653 23 0
                                    

Po druhej noci začínam mať pocit,že sa nikdy nevyspím.Stále však dúfam,že takéto akčné sú len víkendy a počas týždňa sused žije v tichosti ako každý normálny človek.

Máme krásnu slnečnú nedeľu a ja mám v pláne omrknúť okolie a adresu novej pobočky.Zajtra ma totiž čaká prvý deň v práci.Na večer chcem znovu prebehnúť do Ikei pre ďalšie kvety.

Ľanová košeľa,momy jeans a biele adidasy.
Ľahký makeup,vysoký cop a ide sa.

Len čo zamykám dvere oproti vychádza vysoká postava.Po zistení,že sa jedná o Niktenda znervózniem a moje kolená sa mierne podlomia.Sexy je sexy naozaj!!

"Ahoj."  Pozdraví.

"Ahoj."  Odzdravím s priblblím úsmevom.

V tom vychádza Jakub,ktorý takisto pozdraví a spoločne všetci opúšťame tehlový dom.

"Kam máš namířeno Nino?" Pýta sa Jakub potom čo si pred vchodom zapalujem cigaretu.

"Idem na prieskum,môžte mi dať typ na dobrú kávu a raňajky."

"Hele my teď jdeme taky na snídani,múžeš snáma jestli chceš."  Ozve sa Nik.

"Jo pojď snáma,ukážeme ti město."  Pritakne Yzo a ukazuje na čierny benz do ktorého Nik nastupuje.

"Dobre rada pôjdem."  Cigaretu hádžem do kanála a nastupujem na zadné sedadlo staršieho mercedesu.

Asi po piatich minútach zastavujeme pred malou kaviarňou v centre mesta.Nasledujem ich do vnútra a sadám si za stôl oproti nim.

"Slyšel jsem co jsi provedla s Jakubovým autem." Štipne so smiechom Nik.

"Naozaj som nechcela.Za všetko môže tá blbá osa,fakt."

"Serte už na auto,nechci si kazit den."
Podotkne Jakub pričom srká slamkou minerálku.

Po výdatných raňajkách v podobe avokádového toustu s volským okom a zeleninou a káve s limonádou platím účet.Protestovali no ja som trvala na svojom,stále mám výčitky za to auto.

Spolu somnou prešli až na adresu mojej novej práce a ukázali mi vraj najlepšiu reštiku Cafeteriu.Potom sa naše cesty rozdelili,chalani odišli do štúdia a ja späť domov.Samozrejme za pomoci navigácie,sama by som sa stratila.

Po obede som prebehla do Ikei a privliekla ďalších päť rastlín.Obývačka je zrazu plná zelene a ja sa cítim ako doma.

Zvyšok dňa a večera sa psychicky pripravujem na prvý pracovný deň.Mám tak trochu obavy či zapadnem do kolektívu,to je totiž môj najväčší problém.Nemám rada dôležitých ľudí.

Noc mi spríjemňujú vzdychy z bytu naproti,suseda som naozaj vychytala.

BzzzzzzzWhere stories live. Discover now