23

579 23 0
                                    

Krásna vianočná idylka,že áno?
Nažívali sme si presne týždeň,do Silvestra.

V malinkej útulnej chate sme strávili v podstate celé sviatky a boli naozaj čarovné.Koniec roka sme však prišli osláviť do Pardubíc.
Chalani zajednali klub,vraj ako každý rok.Celkom sa teším,že pôjdem po dlhej dobe medzi ľudí a trochu sa zabavím.

Zlaté saténové šaty sú síce dosť výstredné no na Silvestra ako stvorené.Výrazný makeup,vysoký cop a som ready.Dnes budem žiariť ako prsteň na mojej ruke,je nádherný.

O deviatej večer zahalená v kabáte spolu s Jakubom opúšťam byt.Taxík nás doviezol pred klub.Tam už čakala väčšina chalanov,objali sme sa a začali popíjať.
Dnes majú všetci košele,sú upravení viac ako obvykle a naozaj im to pristane.

Skúmam Nikové nové tetovania na tvári a taktiež to čo trčí z polorozopnutej košele na hrudi.Rozpráva mi o nejakej špeciálnej fólii,ktorá sa v niektorých prípadoch necháva až 3 dni či koľko.Neviem až tak detailne ho nepočúvam alebo skôr nepočujem cez hlasnú hudbu.Jakub niekam zmizol takže sa Dominik momentálne stal mojim hlavným parťákom.
Vlastne na každej jednej akcii nakoniec končím s Dominikom,rozumieme si.Popíjame Havanu a vlníme sa v rytme hudby.Vyžierame švédske stoly a komentujeme outfity ostatných ľudí,je to moja kamka.

Jakub sa neukázal už dobré dve hodiny.
Určite sa nechal uniesť detailami nového projektu,ktorý chystá a natešene ich zdeľuje niekomu z labelu.To je ďalšia vec na ktorú som si zvykla.Pracuje aj keď nepracuje,niekedy dokonca aj zo sna.

Po tanečnom battli s Tomášom potrebujem nasať čerstvý vzduch a dávku nikotínu.
Kabát neriešim aj keď je zima,alkohol ma hreje.Beriem si kabelku a cupitám zadnými dverami von.Dominik ma nasleduje Marlborku si predsa nenechá ujsť.

Klepem sa ako kapor v tescu,špaky odhadzujeme do kanála a sme na odchode do tepla.Kým však Dominik stihne otvoriť dvere klubu z poza rohu vychádza Jakub a nižšia čiernovláska s krátkymi vlasmy.Zostal stáť opretý o budovu a ona je v jeho tesnej blízkosti.Sú od nás pomerne ďaleko a kedže sa nepozrel mojim smerom predpokladám,že ani netuší,že tam som.

"Ty ju poznáš?"

"No jo to je Kristína.Co ta tady dělá?"

"Jeho ex?Tá čo ju všade spomína?"

"Jo.Hele jdeme dovnitř vřdyť zmrzneš,Jakub určitě zachvíli přijde taky."

"Nieje to trochu divné?Čo tam robia a kde boli?"

"Nino nebuď paranoidní možná potřebovali něco probrat."

"Možno."

"Tak pojď,dáme drink."

Prikyvujem,fakt je zima.Už chcem vojsť do dverí,ktoré mi Dominik drží.Posledný krát pozriem Jakubovým smerom,možno by však bolo lepšie keby sa nepozerám.
Dala mu pusu,on ju nechal.Bozkávali sa vášnivo a dlho.

Bežím späť do klubu,zasebou počujem Nikov hlas.Potrebujem drink a tak z tácky beriem rovno dva,jeden do seba šupnem a s druhým utekám do útrob klubu.Ďaleko od hlasnej hudby,od ľudí od reality.Zastavujem v malom sklade s alkoholom.Zveziem sa na zem a pohľad upieram na špinavé obkladačky.

"Tak tady jseš."

"Choď preč."

"Hele Nino nevím proč to udělal,snad má dobrej duvod."

Len sa zasmejem.Jasné určite mal dobrý dôvod bozkávať bývalú potom čo mi dal týždeň dozadu prsteň a nasľuboval hory doly.

"Nino jseš v pohodě?"

Krútim hlavou na nesúhlas a z oči mi tečú slzy.Sklamal ma,veľmi.Dominik si sadá oproti mne a objíma ma.
Počujem odpočítavanie,následne ohňostroj.
Teraz sme si mali s Jakubom pripiť na nový rok,namiesto toho plačem Nikovy na ramene.

"Všechno bude v pořádku kočko."

"Toto nieje v poriadku.Prečo to urobil?"

"Nebreč už jo?Promluvíte si nejspíš to je jinak než jak to vypadalo."

"Ja viem,že si zastávaš kamaráta ale videl si ich.Myslím,ze sme jasne videli o čo išlo."

"Je to kokot co ti mám říct ale takhle nic nevyřešíš.Pojď uprav se a jdeme a promluvíte si."

"Chcem ísť domov."

"Tak jo zavolám taxíka."

"Ďakujem Niko."

Súcitne sa usmeje,utiera mi rozmazané oči rukávom svojej košele a ťahá ma späť na nohy.
Zavolal mi taxík a ešte raz ma objal.

"Mám tě rád a on tě miluje.Všechno se urovná neboj."

Len kývnem.Opúšťame sklad,kráčam okolo toalety a stretávame sa zoči voči.Akurát vyšla z dverí,hádže na mňa prázdny pohľad,popraví si okuliare a ide opačným smerom.Na ramene cítim Dominikovú ruku,chcel ma podporiť.

Obkľukou obchádzam chalanov,Jakub je snimi s drinkom v ruke.Vidí ma,ide mojim smerom.Rýchlym krokom prejdem k šatni kde beriem svoj kabát a Nika nútim aby ho zdržal.

Úspešne miznem v taxíku,vo vnútri kričím z vonku žiarim ako prsteň na mojej ruke.

BzzzzzzzWhere stories live. Discover now