Ráno som potichu precupitala do bytu.
Hodila som sprchu,zjedla ovsenú kašu a audínka odviezla moju riť do práce.
Počas obednej pauzy som Nore všetko vyklábosila,pochopila ma a mne sa uľavilo a tým sa včerajšok uzavrel.Keby chcem sex ja tak si ho tak isto vydupem aj keď teda chlap to má v tomto ohľade jednoduchšie.Po práci s Norou fajčím Marlborku a kecáme o blbostiach.
"Hele dívej."
Nora kývne hlavou,otáčam sa a zahliadnem Jakuba,ktorý sa blíži k nám.
"Tak já vás nechám,měj se holka."
"Čau Norka."
Čakám kým pricupitá až kumne,usmievam sa.Dnes má obyčajnú bielu polorozopnutú košeľu a šedé padnuté nohavice,je sexy.
"Ahoj."
"Ahoj Nino."
"Čo ty tu?"
"Chci tě vzít na jídlo."
"Tak dobre,môžeme ísť."
"No a taky se chci omluvit za včerejšek.Já jsem prostě kokot no."
"Ja už som to dávno uzavrela.Kam pôjdeme?"
"Do Cafeterie."
Lodičky niesu na tieto chodníky vôbec stavané,Jakub cezomňa prehodí ruku a chytá ma za rameno.Aukám,stlačil mi modrinu.
"Co tam máš?Počkej to jsem ti udělal já?"
"Nie šmyklo sa mi v kúpeľni na celej ľavej strane mám modriny."
"Bože musím ti koupit pantofle."
"Pantofle.To je pekne smiešne slovo."
"Papučky?Papučky jsou lepší."
"Si zlatý vieš to?"
"No jo jsem zlatíčko."
Zlatíčko mi podržalo dvere a odsunulo stoličku.Zlatíčko je gentleman.
Objednali sme si špagety a limonádu no a celú dobu sme kecali a smiali sa.Pár ľudí si prišlo pre fotku,Yzo sa snimi bezproblému odfotil a potom sa mi ďalej venoval.Vrátili sme sa pred banku po moje auto a dokonca somnou zbehol na nákup do Tesca.Nahádzal mi plný košík zmrzlín,nevedel si vybrať.Potom dobehol s obrovskými plyšovymi zelenými žabými papučami.Najskôr som myslela,že si robí srandu ale on to myslel vážne a dokonca ich zobral aj sebe.Keď tak nadtým rozmýšľam gýče si celkom ide.
Pcháme sa zmrzlinou a pozeráme Netflix čo mi pripomína,že nutne potrebujem ísť do Prahy pre televízor.Stále ho nemám,pozeráme u Jakuba.
Film ma nebaví,magnum kelímok odkladám na stôl a prehrabujem Jakubové odfarbené dredy.
Ten je však zažratý do filmu,sadám si obročmo na neho a moja hlava mu bráni vo výhľade."Hele ale já bych nato chtěl koukat."
"Ja by som chcela pusu."
Dá mi pusu a nakláňa sa na telku.Rozopínam mu gombíky na košeli a jemne ho hladím dole po bruchu,nereaguje pozerá ďalej.Gombík na nohaviciach má taktiež rozopnutý.Bozkávam ho na krku a pomaly krúžim panvou.Chcem ho.Zliezam na zem na kolená a ťahám mu dole rifle.
"Co děláš?"
"No teba,teda zachvíľu."
"Nino možná radši koukejme na film."
"Hoď ten včerajšok za hlavu,nič sa nestalo."
"Ale stalo a nechci aby se to stalo znovu."
Presúvam sa späť na gauč a pohladím ho po ruke.
"Jakub už kašli nato ale keď nechceš nútiť ťa nebudem,v skrinke mám kamoša."
"To bylo hnusný."
"Asi hej prepáč."
Povzdychne zakrúti hlavou a vypína film.
Hodí ten svoj pohľad a ja už viem koľká bije.Spájam naše pery veľmi,veľmi chtivo."Strašne ťa chcem prosím."
Šepkám a dobíjam sa do jeho rozopnutých nohavíc.Pomáha mi sám si ich stiahne spolu s boxerkami,košeľu taktiež vyzlieka.Predsalen si kľaknem späť na zem a beriem si ho do úst jeho vzdychy ma neskutočne vzrušujú.Nohavičky mám celé mokré,zbláznim sa,chcem ho.
Zdvíham sa,nohavičky hádžem na zem a sukňu s vysokým pásom vyťahujem smerom nahor.Nechcem strácať čas vyzliekaním rovno si na neho vylieziem.Pri každom pohybe sa moje vzrušenie zvyšuje."Ty jseš ráda nahoře,potřebuješ mít všěchno pod kontrolou,že jo?"
"Áno.Všěchno."
"Mazaná holka."
"Áno,áno Jakub.Bože Jakub."
Húkam ako šialená,všetko mokré,telo sa trasie.
Teraz mu už dovolím aby si ma pretočil,môže si somnou robiť čo len chce.Teraz si užíva on,na štyroch odzadu,ťahá mi vlasy,dostávam po zadku,nekonečný tranz.S posledným vzdychom cítim v podbrúšku teplo.Zozadu ma pritúli pootočí mi hlavu viac k nemu,bozkáva mi líce.Otočím sa celá bozkáva ma na pery,hlavu ukladá na moju hruď,pevne ma drží,lapáme po dychu."Ty jseš splněnej sen."
"Perverzný sen."
"Příště skúsime ty hračky."
"Příště môže byť kludne zachvíľu."
"Muj bože takovej andílek a přitom taková raketa.Jak to je vubec možný Nino?"
"Nesúď knihu podľa obalu."