Deň sa ťahá ako sopel no možno preto,že som zvedavá na nový nábytok.Neviem sa dočkať pohodlnej postele,ktorá bude viac vzdialená od susedovho bytu a tým pádom sa snáď konečne vyspím.Dúfam,že nezabudol a otvoril montérom dvere.
Robím pár prevodov,zriaďujem účty,blokujem platby.Nuda,nuda a nuda.
16:00 prezúvam lodičky a letím domov.
Žiadny náklaďák a ani dodávku nevidím,predpokladám,že už odišli.Vybehnem schody,odomykám byt a hádžem sa do obrovskej manželskej postele.O áno áno tohle chtělo moje tělo.Zvonček ma postavil znovu na nohy.Za dverami stojí Yzo.
"Ahoj tady máš klíčky."
"Ahoj ďakujem pekne za tvoj čas."
"V pohodě."
"Nedáš si kávu ?"
"Tak jo."
Kľúče si beriem a Jakuba púšťam do vnútra.
Ukazujem mu na gauč a prechádzam do kuchyne.Zapínam kávovar a robím dve kávy uložím ich na tácku spolu s minerálkou a všetko zanášam do obývačky."Hele sousedko tohle bych do tebe neřekl."
Tácku pokladám na stôl a nechápavo pozerám na Jakuba.Keď si všimnem čo drží v ruke mám chuť sa prepadnúť pod zem.
"Takže máš ráda hračky jo?Máš jich víc?"
"Preboha daj to sem daj to sem."
Áno prosimpekne včera večer keď ma prekvapil úplne som zabudla odložiť kamoša.Ja prídem do obývačky a on máva s mojim vibrátorom v ruke.Celá červená ho hádžem do novej skrinky pod televízor a on sa smeje ako šialený.
"Takže jsem tě včera vyrušil,že jo?"
"Môžeme zmeniť tému napríklad na počasie?"
"Stydíš se?"
"Je to trápne pane bože."
"Dobře dobře tak budeme dělat jako,že jsem nic neviděl.Lepší?"
"Ja už ten pohľad nikdy nevytesnám z hlavy."
"Taky jich pár mám,něco ti múžu pujčit."
"Jakub prestaň naozaj."
"Dobře no ale náhodou je to celkem hot."
"Jakub."
"Už jsem zticha.Děkuji za kafe musim do studia."
"Jasné nemáš začo."
"Tak ahoj."
"Čau."
Naozaj sa mi toto mohlo stať?!Mohlo?!Zrejme mohlo lebo sa to stalo.Kriste pane Nina jeden trapas za druhým a to som sa nestihla ani vybaliť.Čo mi pripomína,že sa naozaj musím vybaliť lebo už mám kde.
Púšťam si Niktendov album a oblečenie z krabíc ukladám do skrine.
Vešiaky mi však stále chýbajú takže ďalšia zámienka na Ikeu.Do druhej časti vykladám všetky svoje tenisky a lodičky.Nakoniec do skrine odkladám aj kamoša z obývačky.Na postel navliekam čistú plachtu a obliečky.
Okúpaná sa ukladám na spánok,v minúte zaspávam.