Okúpaná,namaľovaná,vlasy vyžehlené rozpustené.Jendoznačne si oblečiem čierny uplý overál.Jediná nevýhoda tohto overálu je zips,ktorý začína na zadku a končí až hore na šiji.Je priam nemožné ho zapnúť,takže budem musieť poprosiť suseda a počas celého večera zrejme nepôjdem cikať.
Každopádne je osem hodín a ja s kabelkou v ruke,vo vysokých sandáloch čakám na zaklopanie.Dočkala som sa,síce o dvadsať minút neskôr ale predsa."Ahoj tak co jdeme?"
"Jo len mi prosím toto zapni."
Vlasy si popravujem na stranu a na chrbte cítim Jakubové studené ruky.
"Hm myslím,že umrzneš."
Konštatuje potom,čo zapne zips a ja sa k nemu otáčam späť tvárou.
"Nebude."
"Fakt?Tvoje prsa říkají něco jinýho,nebo to je vzrušením?"
Dobre dobre mám bradavky v pozore ale jednoznačne zato môžu jeho ľadové ruky.
"Máš studené ruky a očumovať sa nepatrí.Ideme?"
"Jasně stavím se,že za pět minut budeš chtít moji košily."
Piští pritom ako schádzame po schodoch.Dole už čaká taxík a vezie nás pár ulíc ďalej pred vysokú budovu štúdia.
Hneď zaostrím na Dominika,ktorý sedí v strede miestnosti na menšom gauči.Svoj pohľad nachvíľu otrhne od telefónu,pozdraví a hrá sa ďalej.Jakub ma zoznámil s Dekym,Tomášom a Hasanom.Zbytok vraj príde neskôr.
V ruke držím pohár vína a v perách zvieram jointa čo mi Yzo podal.Nezvyknem fajčiť trávu ale z času na čas padne vhod.
Zatiaľ všetko nasvädčuje kľudnému večeru pri poháriku,žiadna zbesilá pařba.V jednej chvíli sa všetci vyparili, v miestnosti sedím len ja a Dominik.Ten sa venuje telefónu,ja srkám víno a sledujem platiny v rámikoch.
"Môžem si tu zapáliť?"
Vyhŕknem do ticha,Nik konečne otočí hlavu mojim smerom.
"Hm?"
"Či si tu môžem zapáliť."
"Jo jasný tady je popelník."
Zdvíha sa,popolník podáva do stredu konferenčného stolíka a sám si vyberá jednu Marlborku.
"Hele ten včerejšek."
"Áno?"
"Byl jsem opilej chtěl jsem si zapíchat."
"No to som vydedukovala aj sama."
"Možná je lepší,ze z toho nic nebylo když se máme takhle stýkat."
"Tiež si myslím."
"Kámoši?"
"Kamoši."
"Tak jo dojdu pro další víno."
Fajn takže ďalšie trápne pohľady zažehnané.
Zažehnaný však ostal aj kľudný večer.Prišli ďalší ľudia a všetci začali vo veľkom piť.
Priestor osvetľujú len tlmené farebné svetlá,hrá hlasná hudba a ja po asi treťom jointe prepadám záchvatom smiechu každú minútu.Víno rozmazáva moje videnie a pri chôdzy ma hádže do strany.V jednu chvíľu tancujem s veľkým plyšovým medveďom,Tomáš šermuje mečom a zbytok tancuje prípadne sa váľa na gauči.
Štúdio opúšťame nadránom.Taxík nás vyhodil pred domom.V jednej ruke držím topánky a druhou Jakuba za pás.Niesom totiž schopná prejsť sama,on natom nieje o nič lepšie.
"Dělej pusť mě k tomu."
"Počkaj zachvíľu som v diere."
"Dej sem ty klíčky já to zvládnu."
Prenechám mu otváranie dverí a zťažka našlapujene po schodoch.Hádže nás do zadu a to je samozréjme veľmi vtipné,nakoniec však úspešne prejdeme na spoločnú chodbu.
"Dáš si jěště víno?"
"Asi už mám dosť."
"Ale prosimťe jedna sklenička tě nezabije."
"Dobre dobre ale len jedna a idem spať."
Hádžem sa na Jakubov gauč a on nesie dva poháre na stopke a flašku červeného vína.
"Nazdraví."
"Na tvoje."
Srkám červenú tekutinu a obzerám si drevené trámy nad hlavou.Jakub sa s pohárom v ruke hadže vedľa mňa a obsah pohára leje na môj dekolt.Prepadám smiechu.
"Promiiiiň ja ti to utřu."
Načahuje sa pre vreckovku a pretiera môj obliaty cecok.Celkom príjemné.
"Teď mám zase studenou ruku?"
"Nie tvoja vreckovka dráždi určité partie môjho tela."
"Uuum nezbednej kapesníček."
Prepadám záchvatu smiechu a Jakub spolu somnou.
"Uuum nezbedný kapesníček?Môžeš toto povedať?"
Po dlhom smiechu sa mi s vážnym pohľadom pozrel do očí,ja pozerám to tých jeho.
"Co bylo s Dominikem?"
"Nič stretli sme,zobral ma do Cafeterie a niečo sme popili.Odprevadil ma domov a začal ma bozkávať,stopla som ho."
"Playboy Tendo tě zváděl a tys mu dala košem?"
"Umm zapíšem sa do dejín ako prvá čo ho odmietla."
"To ho muselo kurva srat,mě by to sralo jseš hezká sousedka."
"Ty tiež niesi na zahodenie sused,rozopneš mi overál?"
"Ale ale jdeš se svlíkat."
"Idem domov spať."
"Škoda,tak se otoč."
Teraz je jeho ruka horúca.Celým mojim telom prešlo teplo a možno vzrušenie.Radšej vstávam z gauča a smerujem na chodbu.
"Bol to fajn večer ste dobrá banda."
"Jo někdy snáma musíš na koncert."
"Rada pôjdem.Dobrú noc sused."
"Obejmutí?"
Naťahuje ruky smerom kumne a ja ho poslušne obímam.Nasávam jeho vôňu a potom opúšťam jeho horúce telo.Opretí o zárubňu čaká kým odomknem a vojdem do bytu.
"Hezké sny Nino."
"Dobrú."