Praha tras sa.Je piatok večer a ja práve parkujem pred Laurinym domom,dokopala ma aby som konečne prišla.Vraj vymyslela dokonalý plán a ako poznám Lauru čajový dýchanek to nebude.
Hneď z príchodu ma nalieva miešaným drinkom,radšej nechcem vedieť čo všetko obsahuje.Ževraj ideme do centra.Obliekam si krátke biele obtiahnuté šaty a jéj sandálky na veľmi vysokom opätku.Je mi jasné,že domov pôjdem ako sa ľudovo hovorí "holá bosá rozjebaná".
Niečo po 23 hodine vstupujeme do menšieho klubu,kde nás čaká zvyšok posádky.Všetky baby stískam,túlkam.Tie svine ma dotiahli na pánsky striptíz,nenamietam sadáme si do prvej rady nech máme čo najlepší výhľad.
Popíjame drinky a netrpezlivo čakáme na prvé číslo.Svetlá sa stlmia a na pódium prichádzajú traja nabratí,vyolejíčkovaní chlapi.Tancujú a pomaly zo seba strhávajú policajné uniformy.
Všetky ženy v miestnosti vo vytržení výskajú.
Potom sa rozbehnú smerom k nám a náhodne vyberajú tri obete.Vysoký blonďák zobral Lauru za ruku a odtiahol ju na pódium.Posadil ju na predom pripravenú stoličku a začal okolo nej tancovať ich typickú sexy choreografiu.My s babami kričíme a hádžeme bankovky ich smerom.Laura si blonďáka evidentne užíva,plieska ho po zadku,chytá ho medzi nohy.Celý čas sa pripečene usmieva a my umierame smiechom.Všetko pečlivo natáčame a popíjame drinky.
Prekvapuje ma dĺžka vystúpenia už sa tam prestriedalo snáď 15 chlapov.
Od policajta,hasiča až po záhradníka.
Zrazu jeden z nich berie do ruky mikrofón."Jako vrchol dnešního večera přicházi Dan.Dnes to však nebude jenom ledajaký taneček.Jedna z vás má totiž skvelý kamarátky,které speciálne pro tebe zařidili pět minut v raji.Takže kdepak jseš Nino?"
Baby začnú okamžite húkať ukazovať na mňa.No to si robíte piču!
"Tak tady jseš no pojď,pojď."
Nesúhlasne krútim hlavou,v žiadnom prípade ma tam nedostane.
"Ale ale neboj se Dan si pro tebe přijde sám.Tak milé dámy,Nino vychutnejte si naši trešničku na dortu pět minut v raji."
Odkladá mikrofón,púšťa hlasnú hudbu a na pódium nabieha Dan.No do piče!Má tak dva metre,krátke čierne vlasy a vyrýsované potetované telo zakrýva len sieťkové tielko a kraťasy.
Blíži sa a rukou naznačuje nech ho nasledujem.Ani ma nehne!Prichádza kumne a ja neustále krútim hlavou na nesúhlas.Zdvíha ma,hádže cez rameno a prace hore.Ja tie svine zabijem!Zabijem ich!Pokladá ma na stoličku a zadkom mi šejkuje pred tvárou.Vyzlieka tielko odhadzuje ho do davu a moje ruky priloží na svoje tehličky.Stále sa samozréjme krúti do rytmu hudby.Strháva aj kraťasy,má tangá.
Áno ten zadok je brutálny ale tangá sú smrť.Zdvíha ma na ruky a pretáča ma tak,že mám tvár natlačenú na jeho rozkroku.Panebože!Konečne sedím späť na stoličke.Vyberá šľahačku,strieka si ju na rozkrok a núti ma ju zlíznuť.Vystúpenie zakončuje tak,že odhodí aj posledný kúsoček odevu a ja končím zoči voči s jeho penisom.
Panebože!!!Najrýchlejším krokom odchádzam späť za babami.Lejem do seba celý drink a objednávam ďalší,potrebujem tento zážitok zahmliť.
Ostávame v klube,tancujeme a naozaj sa dobre bavíme.K Laure sa vraciame nadránom celkom na mol.Blabocem o tom aký dramatický bol môj príchod do Pardubíc.Spomínam Jakuba,naše nevšedné susedské vzťahy a priznávam,že ho mám naozaj rada.
Ráno som prekvapilo celkom fresh.Otváram instagram,ktorý je plný príbehov zo včerajšej noci.Označili ma úplne na všetkom,neveriacky krútim hlavou.Čo ma prekvapilo ešte viac ako samotné príbehy sú nové správy.
Yzomandias:Uhm no tak vidím,že se hezky bavíš.🧐
Yzomandias:Snad šlehačka chutnala.👏🏻
Yzomandias:Fakt skvělý Nino dopíči.Odejdeš si do Prahy a hnedka se jdeš kurvit.
Yzomandias:FUCK OFF kurva❗️❗️❗️
Krása tak toto sa naozaj podarilo,tlieskam.
Z kade vlastne má môj instagram?!NI.NA:Jakub neviem o čo ti ide,bol to obyčajný striptíz.
Používateľ Yzomandias píše...
Yzomandias:Jasně
Yzomandias:A proto jsi byla hlavný číslo večera
Yzomandias:Aspoň vím co od tebe čekat
NI.NA:Jakub prosím ťa prestaň riešiť blbosti
Yzomandias: Jo blbosti
NI.NA:Všetko to vymysleli baby a vôbec to nemysleli zle.Bol to nevinný babský večer
Yzomandias:Víc co mě sere?Že si dělala drama kvuli tomu co se stalo před grilovánim a pak tě tam ohamatáva cizí kokot
Yzomandias:Dobře žes mu tam nevykouřila péro přímo na místě
Yzomandias:Anebo pak v backu?
NI.NA:Asi hovoríš z vlastnej skúsenosti
NI.NA:Mal by si sa nad sebou zamyslieť.
Absolútne nemáš pravo sa somnou takto baviť.NI.NA:Chápem,že to vyzerá zle.No som v tom nevinne a celé to aj bolo nevinné.
NI.NA:A aj keby som ho tam vyfajčila ako hovoríš tak nemáš kurva právo mi toto písať
NI.NA: Niesi môj priateľ a ani môj otec
Používateľ Yzomandias píše.....
Yzomandias:Nejsem
Yzomandias:máš pravdu
Yzomandias:Taky si teď múžu zajít do bordelu nebo třeba napsat některý z holek
NI.NA:Môžeš
NI.NA:Rob si čo chceš Jakub
NI.NA:Ale daj mi s moralizovaním pokoj
Telefón odhadzujem.Vyliezam na balkón a zapalujem Marlborku.Po líci mi steká slza.
Jeho slová trochu zaboleli.Nikdy som nešla len tak s niekym.A ani nemám potrebu s niekym iným spať.Obliekam sa a odnášam posledné svoje veci vrátane telky do auta.Nemám chuť na ďalšiu párty ani na Laurine reči o tom,že je to kokot a mám srať na neho a podobne.
Laura našťastie ešte spí,nechávam jej odkaz a odchádzam späť do Pardubíc.Inak len tak medzi rečou.Mne sa raz naozaj na striptíze toto stalo!Všetko vrátane tej šľahačky.Najlepšie bolo,že sa tam zjavil už teraz bývalý priateľ a samozréjme všetko videl.
Vyčítačky,hádka.Nakoniec tak silno buchol do steny,že mal pól roka drôty v ruke.No ostali mu len drôty..ja nie.
No a čerešnička na torte,fotky z tej akcie sa dostali k mojej mame.Mala som 16...skoro ma zabila😊