Som hore necelú hodinu no byt je zadymený ako dedinský pajzel.Nervozita ma núti fajčiť jednu od druhej.
Posledný krát v zrkadle kontrolujem dĺžku čiernych šiat,sťahujem ich trošku viac pod kolená,beriem kabelku a v teniskách opúšťam byt.Opätky nesiem v ruke,neviem v nich totiž šoférovať a ďalšiu nehodu mať na svedomí nechcem.
Je pól ôsmej,celým domom vládne ticho asi by som teraz mala zinscenovať trojminútový orgazmus nech sused vie čo zažívam.
Na ten zinscenovaný tak ako aj na skutočný však nemám dostatok času,schádzam dole do auta a štartujem smer centrum.Úspešne zaparkovaná sukám nohy do nepohodlných vysokých lodičiek a s hlbokým nádychom vykročím do budovy.
Musím povedať,že ma privítali celkom milo,dokonca ma na stole čakala horúca káva a fľaška minerálky.Oboznámená s chodom pobočky nahadzujem svoj odporný prízvuk v českom jazyku a vítam prvého zákazníka.
Dve hypotéky hneď prvý deň a tri nové účty.
V duchu si spievam We are the Champions od Fredyho a na tvári mi žiari úsmev.Po práci vychutnávam Marlborku a scrolujem maily.Zajtra mi príde nábytok čo ma teší,ale už o druhej poobede no a ja pracujem do štvrtej. Volám zákaznícky servis no neúspešne,dopiče!
Klopem susedovi naproti.Najskôr všetko nasvädčuje tomu,že nieje doma,dvere však otvára strapatý a rozospatý.
"Ahoj co se děje?"
"Ahoj budeš zajtra o druhej doma?"
"Nevím chceš přijít na oběd?"
"Nie dovezú mi nábytok a niekto im musí otvoriť a dohliadnuť aby neukradli môj luxusný gauč z čias Stalina."
"No jo to by byla škoda.Tak já si to zařídim a budu je čekat."
"Super ďakujem pekne,tu sú náhradné kľúče."
"Jo v pohodě nemáš zač."
"Neprídeš ma v noci udusiť v spánku,že nie?"
"Ne ne,dušení si nechávám na jiné příležitosti."
"Dobre vedieť.Tak pekný zvyšok dňa a díky."
"Měj se Nino."
Ospatý Jakub zabuchol a ja takisto zaliezam do útrob bytu.
Polievam nové kamky,hádžem sprchu a zvyšok večera ležím s pohárom vína pri laptope.
Mierne podgurážená po troch dieloch seriálu s brutálne sexy hercom vyťukávam stránku pre dospelých a z krabice vyberám kamoša.
V tom najlepšom však niekto klope, nereagujem.Klopanie sa však opakuje a tak kamoša hádžem pod vankúš a celá zadýchaná otváram."Ahoj co děláš?"
"Ja?Ja cvičím akurát cvičím."
"Aha.V kolik to mají zítra přijít?Ve tři?"
"Ve dvě."
"Jo jasně promiň byl jsem ospalej."
"V pohode,v pohode."
"Tak dobrou noc."
"Dobrú."
Božeeeee toto sa len mne môže stať.Hádžem sa na gauč a zaspávam.