Sabah Nazlı erken saatlerde uyanmış ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa inmişti. Ali ise on dakika sonra uyanmış yanında Nazlı'yı bulamayınca aşağıdan gelen seslerle mutfakta olduğunu anlamıştı. Yatağından kalkıp elini yüzünü yıkayıp mutfağa doğru ilerledi. Nazlı ise bir şarkı mırıldayarak kahvaltı hazırlamaktaydı Ali'nin geldiğinden bile haberi yoktu Ali de yavaşça Nazlı'nın arkasına geçmiş ve ellerini Nazlı'nın beline sarmıştı. Nazlı ise bu ani temasla başta korksada ardından Ali'nin kokusunu alınca rahatlamıştı. Ali ise sarıldıktan sonra Nazlı'nın boynuna bir buse kondurmuştu.
Ali: Günaydın Nazlım
Nazlı: Günaydın Alim
Ali: Umarım seni korkutmamışımdır
Nazlı: Başta korkmuştum ama ardından kokun gelince senin olduğunu anladım
Diyerek Ali'nin dudağına bir buse kondurmuştu.
Ali: Yardıma ihtiyacın var mı bir tanem
Nazlı: Masayı hazırlıya bilirsin canım
Ali: Tamam
Dedikten sonra Ali masayı hazırlamaya koyulmuştu. On dakika sonra her şey hazırdı Ali Yıldız'ı uyandırmak için yukarıya çıkmıştı. Nazlı'da Masal ve Çınar'a bakmaya çıkmıştı. Masal ve Çınar hala uyuduğunu gören Nazlı tekrardan aşağı inmiş Ali ve Yıldız'ı bekliyordu. Ali Yıldız'ı uyandırmış ve birlikte masaya gelmiştiler.
Yıldız: Günaydın Nazlı Abla
Nazlı: Günaydın Yıldızım
Yıldız: Masal ve Çınar nerede Nazlı Abla
Nazlı: Uyuyorlar bir tanem
Ali: Hadi bakalım kahvaltı vakti
Üçü birlikte kahvaltıya başlamıştı. Yıldız kahvaltısını ederken aklına bir şey takılmıştı ve Ali'ye dönüp sormuştu.
Yıldız: Ali Abi bugün tekrardan hastaneye gidicekmiyiz
Ali: Ne oldu bakalım hastaneyi çok mu sevdin
Yıldız sütünü içerken dudağını üstünde süt lekesi kalmıştı ve Ali'nin sorusuna başını sallayarak cevap vermişti. Ali ve Nazlı Yıldız'ın yüzünü görünce gülmeye başlamıştılar. Yıldız'da ne var bakışı atıyordu
Yıldız: Neden gülüyorsunuz Ali Abi Nazlı Abla
Ali: Dur şimdi göstericem
Ali telefonunu alıp Yıldız'ın fotoğrafını çektikten sonra Yıldız'a göstermişti. Yıldız da kendini böyle görünce oda gülmeye başlamıştı. Kısa süre sonra gülmeler kesilince Ali tekrar konuşmaya başlamıtı.
Ali: Gelelim sorduğun soruya Yıldızım, hastaneyi ne kadar sevdiğini biliyorum canım ama sen ve minikler Adil Amcan ve Selvi Teyzenlerde kalıcaksınız
Yıldız: Tamam Ali Abi
Dedikten sonra kahvaltılarına devam ettiler. Bir süre sonra masayı hep birlikte kaldırıp hazırlandıktan sonra Adil Hocanın evine doğru ilerlediler. Adil Hocanın evine geldiklerinde çocukları onlara teslim ettikten sonra hastaneye doğru yol aldılar. Kısa süre sonra hastaneye gelmiş ve odalarına girmişler mesai saatini beklemekteydiler.
Yarım saatin ardından mesai saati gelmişti ve AlNaz asistan odasına doğru ilerlemiştiler. Kapı açtıklarında Ferda hariç herkes oradaydı.
AlNaz: Günaydın
Ekipte günaydın dedikten sonra Ali konuştu
Ali: Levent hocam vakaları artık dağıtalım isterseniz