Aradan geçen bir hafta içinde Nazlı kendini epey toplamış ve işine geri dönmüştü ama Ali'nin yanından ayrılmıyordu. Nazlı ise bu duruma hiç şikâyet etmiyordu çünkü Ali ile çalışmak hep onun için bir zevkti.
*
Her zamanki gibi AlNaz erkenden uyanmış ve kahvaltılarını yaptıktan sonra önce çocukları Adil ve Selvi'nin yanına koyup hastaneye geçmiştiler. Hastaneye gelir gelmez hemen odalarına geçip üniformalarını ve önlüklerini giyip asistan odasına ilerlediler. Asistan odasına girdiklerinde tüm asistanlar ayağa kalkmıştı Ali ve Nazlı onların oturmalarını istemişlerdi. AlNaz bir süre koltuğa oturduktan sonra dikkatlerini bir şey çekmiş ve bu konuyu sonra konuşmalarının daha doğru olduğuna karar verip diğer hocaları beklemeye başladırlar.
Diğer hocalar kısa süre sonra gelmiş vakalar dağıtıldıktan sonra Ali ve Nazlı asistan olarak Doruk'u seçip hastalarının yanına çıkmıştılar.
AlNaz ve Doruk önce hastanın neyi olup olmadığını inceledikten sonra birkaç test isteyip odalarına geçtiler. Bir süre sonra Doruk elinde test sonuçlarıyla gelmişti.
Doruk: Buyurun hocam
Diyerek Nazlı'ya uzattı
Nazlı test sonuçlarını incelemeye başlamıştı
Ali: Ayakta beklemene gerek yok doruk oturabilirsin
Doruk: Ben böyle iyiyim hocam
Nazlı: Doruk sen iyi misin
Nazlı elindeki testleri Ali'ye uzatmıştı. Ali ise test sonuçlarına bakar bakmaz şaşırmıştı.
Doruk: İ-İyiyim
Ali: Doruk emin misin
Doruk: Eminim
Ali: O halde neden istediğimiz testler yerine alakası olmayan testleri yaptırıp getirdin
Doruk ise şaşırmıştı aklı hep başka yerdeydi çünkü.
Doruk: Özür dilerim hocam hemen gidip istediğiniz testleri yaptırıp getiriyorum
Doruk odadan kaçar gibi çıkacağı vakit Ali onu durdurdu.
Ali: Otur şuraya
Doruk: İstediğiniz testler
Nazlı: Başkası yaptırır merak etme şimdi otur şuraya
Doruk: Peki hocam
Doruk mecbur koltuğa oturmuştu.
Ali: Doruk bunu hocan olarak değil eski bir arkadaşın olarak soruyoruz Doruk neyin var son bir haftadır böylesin duyduğuma göre geçen gün bir asker arkadaşın gelmiş ve sen fenalaşmışsın
Doruk: Bir şeyim yok hocam
Ali: Doruk konuştuklarımız aramızda kalıcak söz veriyorum ister anlatmak istersen odamızda olucaz istersen şimdi git biraz düşün
Doruk: Teşekkür ederim hocam
Doruk odadan çıktıktan sonra kendini terasa atmış ve eski anılarını düşünmeye başlamış ve gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı.
O sırada AlNaz'da önce hastanın testlerini tekrardan yaptırıp ameliyata almıştılar. Birkaç saat sonunda ameliyat bitmiş ve odalarına geçmiştiler. Doruk ise kararını vermiş ve Ali ve Nazlı'nın odasına gitmişti.
Doruk odanın kapısını çalıp gel komutuyla içeriye girmişti. Ali ve Nazlı Doruk'un bu kadar çabuk gelmesini beklemiyordular.
Doruk: Her şeyi anlatmak istiyorum artık