BİRKAÇ GÜN SONRA FRANSA:
Ela ve Levent mesai bittikten sonra hastaneden çıkıp evlerine doğru yola koyuldular. Bir süre sonra evlerine geldiklerinde üstlerini değiştirmiş yemeklerini yemekteydiler. Ama Ela'nın yüzü birkaç gündür gülmüyordu Levent'te bunun farkındaydı ve daha fazla dayanamayıp sormuştu.
Levent: Canım canını sıkan bir şey mi var
Ela: Yok canım
Levent: Sevgilim ben seni uzun zamandır tanıyorum canını sıkan bir şey olduğunu biliyorum
Ela: Peki, diğerlerine o kadar alışmıştım ki gitmelerine üzüldüm işte
Levent: Üzülme canım
Ela: Üzülmek elde değil ki
Levent'te yerinden kalkıp Ela'nın yanına gelip ona sarılmış ve konuşmaya devam etmişti.
Levent: İstersen bizde dönelim ne dersin
Ela: Ama işimiz
Levent: Ne var işimiz de bizi alacak hastane çok hem sen bırak işi sen dönmek istiyor musun onu söyle
Ela: Evet
Levent: O halde yarın dönüyoruz
Ali ve Nazlı ise çocukları ile Yıldız'ın seçtiği tatil yerinde dördü beraber eğleniyordu. Hastanede ise Ferda ilk geldiği gün şef olduğunu öğrendiğinde şaşırmıştı sonradan kendini toplayıp profesyonel bir şekilde işini yapmasını gerektiğini bildiğinden hemen işine başlamıştı. Açelya ve Emre ise bu durumlardan epey rahatsızdı.
*
En sonunda Ela ve Levent İstanbul'a dönmüş ve kimseye haber vermemiş ve onlara sürpriz yapmak istemişler ve eski evlerine geçip yerleştikten sonra etrafı temizleyip dinlenmişlerdi ve birkaç gün dinlenme kararı almış ve sonrasında Ali'lerin karşılarına çıkacaklardı.
*
Artık AlNaz ailemezin tatili bitmiş ve evlerine gelmiştiler. Odaları Adil babaları sayesinde hazırdı ve Ali Yıldız'ın gözünü elleriyle kapatıp yavaşça odasına götürmeye başlamıştı. Kapıya geldiklerinde Ali Yıldız'ın gözünden ellerini açmıştı. Yıldız ise eski kapısının yerine beyaz renkli ve üstünde pembe şeritli ve üstünde bir Yıldız resmi olan kapıyı görünce şaşırmış ve mutlu olmuştu. Ali kapıyı yavaşça açtığında Yıldız büyülenmişcesine odayı inceliyordu.
Ali: Beğendin mi Yıldızım
Yıldız: Hı hı
Yıldız odayı incelerken bir şey fark etmiş ve AlNaz'a dönüp sormuştu.
Yıldız: Ali Abi bu duvar neden beyaz
Nazlı: O duvarı hep birlikte resimler çizip boyamak için boş bıraktık Yıldızım hani yurtta size bir oda yapmıştık Ali abinde o odanın duvarlarına çizgi film karakterleri çizmişti işte aynı şekilde bu duvarda öyle olucak bir tanem
Ali: Evet kimler Masal ve Çınar'ın odasını görmek istiyor
Yıldız: BEN!
Ali: O halde gidelim
AlNaz ve Yıldız yavaş adımlarla Masal ve Çınar'ın odasının kapısına gelmişti ve aynı Yıldız gibi o odanın kapısıda değişmişti kapı bembeyazdı üstünde ise bir ağaç ve kenarlarında masallardaki gibi bir prens ve prenses vardı Ali kapıyı açıp içeriye girmişlerdi oda sade ama şıktı Nazlı susmuş sadece odaya bakıyodu Yıldız ise Ali'ye dönüp konuştu.
Yıldız: Ali abi burayada resim çizermiyiz
Ali: Yıldızım çizeriz elbet ama Masal ve Çınar biraz daha büyümeleri gerekiyor tamam mı