Saat gece üç gibi Ali uyanmıştı bugün için Nazlı' ya çok güzel planları vardı. Planları için hazırlanıp Nazlı' yı uyandırmadan üstünü değiştirip yanlarına gerekli bir kaç malzemeyi alıp dün Nazlı'dan habersin kiraladığı arabaya götürmüştü daha sonra odaya gelip Nazlı'yı uyandırmadan kuçağına alıp yavaş yavaş narin bir şekilde Nazlı' yı arabaya getirip rahat bir şekilde uyuması için koltuğu arkaya yaslayıp Nazlı' yı koyup üstünede ince bir örtü örtmüştü. Ali de şoför koltuğuna geçip yolculuğa başlamıştılar. Yolculuk başlarında Ali arabayı kenara çekip bir pastaneden sabah kahvaltı için sevdikleri poğaça, börek, meyve suyu vs. alıp arabaya geçip yolculuğa devam ettiler. Bir saat süren yolculuk sonunda Ali Nazlı' nın tam istediği bir yere gelmiştiler. Nazlı ise yolculuk esnasında bir kaç kez mırıldanmıştı ama uyanmamıştı Ali de buna seviniyordu. Ali de saate bakınca daha erken olduğunu kanaat getirmiş o yüzden o da koltuğu arkaya yaslayıp Nazlı'yı hem seyrediyor hemde saçlarını oynuyordu böyle yaklaşık bir saat boyunca Nazlı'yı sıkılmadan izleyip saçlarını oynuyordu. Vaktin geldiğini anlayan Ali artık Nazlı'yı uyandırması gerekiyordu.
Ali: Nazlım hadi uyan
Nazlı: Biraz daha lütfen
Ali ise bunun böyle olmayaçağını anlayıp Nazlı' nın dudağını uzunca öpmüştü . Öpücüğün etkisiyle Nazlı'nın gözleri fal taşı gibi açılmıştı çünkü Ali ilk kez onu böyle uyandırıyordu. Ali de Nazlı nın uyandığını görünce arabadan inip Nazlı'nın kapısını açmıştı ama Nazlı hala öpücüğün etkisinde olduğundan nerede olduğunu bile anlamamıştı Ali'nin kapısını açtığında ona doğru uzattığı elini görmüş hiç ses çıkarmadan uzatılan eli tutmuş arabadan inmişti Ali de ona sarılıp arabanın önüne getirmişti.
Nazlı:Alim biz buraya ne zaman geldik
Ali: Sen uyurken Nazlım şimdi soru sormayı bırak bence bu manzarayı kaçırmak istemezsin
Dediğinde Nazlı bakışlarını Ali den çekip önüne döner dönmez gözlerini o anki manzaradan alamamıştı.
(ALNAZ'I BİR TEPEDE DÜŞÜNÜN)
Ali: Umarım yaptığım süprizi sevmişsindir
Nazlı: Alim bu gördüğüm manzara olağanüstü sevmek ne kelime bayıldım
Diyip Ali'nin dudağına bir buse kondurmuştu.
Alnaz sarılı bir şekilde gündoğumunu hem izliyor hemde konuşuyordular.
Nazlı: Alim sence ben bir gün iyi bir anne olabilir miyim
Ali: Nerden çıktı bu
Nazlı: Hep aklımdaydı Alim sonuçta annemden hiç bir annelik görmedim