47-TAVSİYELER

334 40 19
                                    


1 HAFTA SONRA:

Bir hafta içinde Doruk, Harika taburcu oluncaya kadar onunla ilgilenmiş ve aralarında bir şey olmaya başlamıştı. Ama Doruk bundan emin değildi. Harika taburcu olduktan sonra Ali ve Nazlı'da Doruk'u evine göndermiş ve dinlenmesini istemiştiler.

*

Sabah Ali ve Yıldız kahvaltıyı hazırlarken Nazlı'da Masal ve Çınar'ın karnını doyuruyordu. Kahvaltı hazır olduktan sonra kahvaltılarını yapıp evden çıkmıştılar. Önce Adil ve Selvi'nin yanına gelip torunlarını bırakmışlar ardından da hastaneye geçmiştiler. Hastaneye gelir gelmez önce odalarına geçip önlükleri ve üniformalarını giymiş ardından da mesai saati başlamadan önce hasta dosyalarına bakmaya başladılar.

Mesai saati başladığında herkes asistan odasında toplanmış ve Levent 'de vakaları dağıttıktan sonra Ela Ali'ye dönüp bir şey istemişti.

Ela: Ali, ablacım bugün Nazlı benim vakamda bulunsa sorun olur mu

Ali de önce Nazlı'ya bakmıştı, Nazlı'da gözleriyle olur dedikten sonra

Ali: Olur Abla zaten bende bugün Levent Hocamla bir vakamız vardı

Ela: Teşekkür ederim ablacım

Levent: O halde asistanlarınızı seçip vakalara dağıla bilirsiniz.

Dedikten sonra hocalar asistanlarını seçip vakalarına gitmişti. Ela ve Nazlı'da önce hastalarının yanına gitmiş ve muayene ettikten sonra asistanlarına dönüp birkaç test yapmalarını istedikten sonra Ela'nın odasına doğru yürümeye başlamıştılar. Bir süre yürüdükten sonra Ela'nın başı dönmeye başladığında duvardan destek aldığı anda Nazlı telaşlanıp koluna girmişti.

Nazlı: İyi misin Ela Abla

Ela: İyiyim canım sanırım bir anlığına tansiyonum düştü

Nazlı: Emin misin peki

Ela: Merak etme Nazlıcım birkaç gündür oluyor ve hemen geçiyor

Nazlı ise duyduğu şeyle aklına bir şey gelmişti.

Nazlı: Ya peki ... bu belirtiler var mı (ileriki kısımlarda ne olduğunu anlayacaksınız).

Ela: E-Evet

Nazlı: Ela Abla lütfen beni takip eder misin

Diyerek yürümeye başlamıştı.

*

Doruk diğerleri gittikten sonra bir saat sonra uyanmış ve uyanır uyanmaz sabah sporunu yapmaya başlamıştı ardından da kahvaltısını yapıp evin içinde bir oraya bir oraya gezip duruyordu. Bir süre sonra telefonuna bir bildirim gelmişti. Telefonunu eline alıp baktığında bildirimin Harika'dan olduğunu görmüş ve cevap yazıp yazmamak arasında kalmıştı, cevap yazsa ne yazacaktı hiç bilmiyordu. Uzun süre böyle olunca Doruk artık evden çıkıp Hastaneye doğru ilerlemeye başlamıştı.

*

Ali ve Levent ise hastalarını kontrol ettikten sonra gereken testleri asistanlara söyleyip asistan odasında vakaya çözüm aramaya başlamıştılar dı ki Ali'yi biri arayıncaya kadar. Ali arayan isme baktığında epeydir görüşmediği ama takip ettiği bir isimle karşılaşmıştı. Ali önce telefonu açmak için Levent 'den izin almıştı.

Ali: Efendim X

X: Ali bana yardım etmen lazım

Ali: Ne koduna X

X: Telefondan olmaz yüz yüze olsa

Ali: Kusura bakma X ama şu anda bir hastam var, ama şöyle yapalım akşam benim evime gel konumu sana atarım

YALNIZ DEĞİLSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin