„No takže, přijdu dneska večer z práce, protože mám dneska hodně věcí. Asi kolem osmé nebo tak nějak." vysvětlovala mi mamka když jsem seděl u stolu a jedl svojí snídani. Přikyvoval jsem na to že rozumím. Ale pak mi došla jedna věc.„A co Clare?" mamka se na mě ještě rychle podívala. Povzdechla jsi a upravila si svůj cop.
"Není jí dobře. V noci zvracela a já jsem jí dala nějaké prášky. Teďka ještě spí. " chvilku byla ticho, „Nemohl by si dneska s ní zůstat doma? Omluvím tě ze školy, že ti není dobře nebo tak něco." V jejích očích šlo vidět že chce abych zůstal doma ale nerada to dělá. Ale tak lepší než jít do školy ne?
Přikývl jsem, „Jo mně to problém nedělá." s menším úsměvem jsem se na ní koukl. Úsměv mi opětovala.
„Děkuji zlato." přišla ke mně a dala mi pusu na čelo. „Kdyby něco tak volej." zamávala mi a vyšla z domu.
Zvedl jsem se ze židle a talíř s mojí snězenou snídaní, jsem dal do dřezu. Vyběhl jsem schody do mého pokoje kde jsem se svalil na postel. Vzal jsem si mobil a koukl jsem se jestli tam mám nějaké oznámení. Byly tak oznámení z naší skupiny.
-
Nevím:)Karlos:]
George není ve škole..mám depky.Samsung>:(
Máš mě ;)Karlos:]
NeBig Q
Držte hubyDream ^^
George není ve škole?Samsung>:(
Mě jebniKarlos:]
Nope-Big Q
George..napiš něco. Než tady Karlos zemře :ddKarlos:]
Hej!Zasmál jsem se nad touhle debatou. Nevím jestli jim mám říkat pravdu proč nejsem ve škole, a nebo zalhat. Jsou to mojí kamarádi oni to nikomu neřeknou.
Me
Žiju!!Samsung>:(
:0Karlos:]
I tak mám pořád depky-Big Q
Ticho zvoní už :PKarlos:]
Okay bye-Dream^^
Co?Zrovna mi někdo přišel do pokoje. Koukl jsem se ke dveřím kde stála Clare. Oči měla trošku červené, a vlasy rozcuchané. Usmál jsem se na ní a promluvil: „Copak se děje je ti líp?" kývla na souhlas, a pořád se na mě koukala.
Nadzvedl jsem obočí, „Děje se něco?" posunul jsem se na okraj postele. Zavrtěla hlavou.
„Můžeš mi podat skleničku? Chtěla bych se napít." jeden pramen jejich vlasů si strčí za ucho.
„Víš že sám tam nedošáhnu." tlumeně jsem se zasmál. Zasmála se se mnou, což mi vykouzlilo ještě větší úsměv na tváři.
„Já vím," řekla.
——
Je 14:57. Ležím na posteli a koukám se na YouTube. Oči se mi zavírají, ale pořád mě to nenutí jít si dát šlofíka. Na chvilku jsem zavřel oči a poslouchal video které jsem měl puštěné na mobilu. Video se pozastaví a já se zmateně kouknu na obrazovku. Místo toho aby mi hrálo video, mi někdo volal. Byl to Dream. Pomalu jsem stiskl tlačítko zvednou a dal jsem si to k uchu.
„Hey George!" ozval se veselý hlas z druhé strany mobilu.
„Ahoj" řekl jsem potichu a unaveně.
„Vzbudil jsem tě?"
„Ne..jen se mi chce spát." zahihňal jsem se potichu.
„Faajn, tak běž spát." zasmál se.
„Ne." zatřepal jsem hlavou i když to nemohl vidět.
„Proč?" zeptal se.
„Protože tady nejsi." řekl jsem rozhodně. Bylo ticho Dream nic neříkal. A já se začal bát, že jsem řekl něco špatně. Nakonec promluvil.
„Nevíš co mluvíš. Si unavený. Ale jedno zi slíbit můžu," odmlčel si, „budu tam až se vzbudíš." s tímhle hovor ukončil, a já neměl šanci nic říct.
Odložil jsem telefon vedle sebe na postel a zavřel jsem oči s úsměvem na tváři. Proč se to děje?
——————————
Words:609
Menší kapitola :) nemůžu spát takže jsem vám něco napsala :)Jinak nebude to tak rychlé jak se to zdá :]
ČTEŠ
You changed me /dnf/ ✓
FanfictionNová škola, nový lidi.. Ale to není zas tak důležité; aspoň pro George. George se společně s jeho matkou a sestrou, přistěhovali na Floridu. Protože jeho mamka chce nový začátek. Než George nastoupí na novou školu, potkává pořád stejnou partu kluků...